Is toch heerlijk man? Niks mis mee!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit school, als je net met een lekker wijf in de bus zat.
Of is dit raar?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.quote:
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
[..]
Dat doet iedere gezonde jongen toch?
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.
Chickmagnet is gitaarspelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.
Zal best. Ik vond het wel leuk om te stoken.quote:
Oké. Wie ben jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KOquote:
Maar wel mannen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |