Nee, dat klopt. Ik heb hem wel voor de zekerheid op een lijstje gepakt. Misschien dat hij in de eerste week op lastige aankomsten (geenbergen) nog wat puntjes kan pakken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:20 schreef Simpleton het volgende:
TTTT2013, jij schat Evans niet zo hoog in dit jaar?
Niet zo'n hoge pet op van Talansky?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:42 schreef TTTT2013 het volgende:
1) Christopher Froome
2) Alberto Contador
3) Mark Cavendish
4) Peter Sagan
5) André Greipel
6) Joaquim Rodriguez
7) Ritchie Porte
8) TeJay Van Garderen
9) Nacer Bouhanni
10) Matthew Goss
11) John Degenkolb
12) Marcel Kittel
13) Edvald Boasson Hagen
14) Alexander Kristoff
15) Nairo Quintana
16) Tony Martin
17) Jurgen vd Broeck
18) Alejandro Valverde
19) Andy Schleck
20) Igor Anton
1) Christopher Froome
2) Alberto Contador
3) Mark Cavendish
4) Peter Sagan
5) André Greipel
6) Marcel Kittel
7) Nacer Bouhanni
8) Boasson Hagen
9) Alexander Kristoff
10) Francesco Gavazzi
11) Joaquim Rodriguez
12) Andy Schleck
13) Alejandro Valverde
14) Tony Martin
15) Thomas Voeckler
16) TeJay VanGarderen
17) Jurgen vd Broeck
18) Nairo Quintana
19) Cadel Evans
20) Mikel Nieve
1) Christopher Froome
2) Alberto Contador
3) Mark Cavendish
4) Peter Sagan
5) André Greipel
6) Marcel Kittel
7) Matthew Goss
8) Jose Joaquim Rojas
9) Edvald Boasson Hagen
10) Nacer Bouhanni
11) Richie Porte
12) Michal Kwiatkowski
13) Tony Martin
14) Joaquim Rodriguez
15) Cadel Evans
16) TeJay vanGarderen
17) Jurgen vd Broeck
18) Nairo Quintana
19) Ryder Hesjedal
20) Thibaut Pinot
1) Christopher Froome
2) Alberto Contador
3) Mark Cavendish
4) Peter Sagan
5) André Greipel
6) Marcel Kittel
7) John Degenkolb
8) Nacer Bouhanni
9) Edvald Boasson Hagen
10) Alexander Kristoff
11) Sylvain Chavanel
12) Alejandro Valverde
13) Richie Porte
14) Joaquim Rodriguez
15) TeJay VanGarderen
16) Tony Martin
17) Thomas De Gendt
18) Jurgen vd Broeck
19) Andrew Talansky
20) Pierre Rolland
Ik teer hier op, morgen even kijken of ik niks vergeten ben en kijken of alles in de juiste samenstelling staat. Wat vinden jullie hiervan? Zijn er opvallende dingen die ontbreken?
LET OP: HEB LIJSTEN NOG NIET INGEVOERD, KAN NOG WIJZIGEN. NOG NIET DEFINITIEF DUS !!
Nee, ik moet keuzes maken..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef Walliewal9 het volgende:
[..]
Niet zo'n hoge pet op van Talansky?
Nu heb ik het volgende team samengesteld:quote:20 renners, je kan 5 reserves opgeven maar heeft weinig nut omdat ze niet meegaan in je team zo gauw de Tour start, alleen bij een afmelding voor de Tour begint komt de eerste op de lijst aan bod.
Puntentelling per dag:
30 - 26 - 22 - 19 - 17 - 15 - 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1
Er is tevens een bonus van tien punten voor de geletruidrager na iedere etappe. Voor het bepalen van de stand hanteren we de uitslag zoals door de organisatie van de Tour de France direct na de etappe wordt gepubliceerd. De standen worden dus niet met terugwerkende kracht aangepast. In tegenstelling tot voorgaande jaren krijgt u dit jaar geen strafpunten meer wanneer één van uw renners uitvalt.
Ook met het eindklassement van de Tour zijn punten te verdienen; tweemaal het aantal dat voor een etappe geldt. De bonus voor de geletruidrager geldt dan niet meer.
U moet tevens voorspellen welke renner de gele (winnaar algemeen klassement), de groene (sprintklassement) en de bolletjestrui (bergklassement) wint. Elke juist voorspelde winnaar levert 50 punten op.
Hagen is echt altijd garantie voor punten in de Tour. Goede tijdrit, kan redelijk sprinten als het steil is en wel goed voor dagsucces.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:36 schreef wielgek het volgende:
Als je moet kiezen tussen Kittel, Degenkolb of Boasson Hagen, wie zouden jullie nemen en waarom?
Ik heb nu Degenkolb, omdat die wel vaker sprints heeft gewonnen in grote ronde's. Kittel is maar afwachten. Probleem is ook dat ze in hetzelfde team zitten, dus soms in de sprint voor een ander moeten rijden en dus weinig kans hebben. Daarom dacht ik nog aan Boasson Hagen. Maar gaat die een beetje kans maken op een top 10 positie in de sprints?
Ik ga ook voor Degenkolb omdat hij potten kan breken in de moeilijke sprints. Van Boasson Hagen is het nog maar de vraag wat hij precies mag doen van Sky, anders had ik hem zeker overwogen om te kiezen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:36 schreef wielgek het volgende:
Als je moet kiezen tussen Kittel, Degenkolb of Boasson Hagen, wie zouden jullie nemen en waarom?
Ik heb nu Degenkolb, omdat die wel vaker sprints heeft gewonnen in grote ronde's. Kittel is maar afwachten. Probleem is ook dat ze in hetzelfde team zitten, dus soms in de sprint voor een ander moeten rijden en dus weinig kans hebben. Daarom dacht ik nog aan Boasson Hagen. Maar gaat die een beetje kans maken op een top 10 positie in de sprints?
Degenkolb. Boasen hagen gaat trouwens te veel moeten werken voor Sky.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:36 schreef wielgek het volgende:
Nice. Ben eens benieuwd waar je eindigt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef TTTT2013 het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat schreef, stond ik 6e in algemeen klassement van de ruim 10.000
Vanaf Vrijdag 4 juli 15:00u is er een officiële rennerslijst actief op de site. Dit zal dus nog aangepast worden. Je kunt je aanmelden tot en met Zaterdag 5 juli 12:00u.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lijst op de site van de Limburger klopt alleen nog niet echt.
onder Trek staan de renners van Vacansoleil (terwijl die ploeg niet meer bestaat)
Of staan er bij ploegen namen van renners die niet mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |