Ja dat wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt een heel aparte film.
Waarom zoek je een föhn?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
Zit ik naar een goede föhn te zoeken, komik deze tegen.
http://www.haarshop.nl/pr(...)Pf-LcCFZIPtAodWDgAVw
Wie betaalt er nou 129 euro voor iets dat je haar droogt?
quote:
Ja maar niet op feestjes. Op een besloten setting is het best okayquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want? Zelfs Caland kan er weer tegen tegenwoordig?
Dat jij een fohn zoekt natuurlijk aap.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. En dan lees je de eerste zin van de review...
"Mijn haar is niet sneller droog maar het voelt wel zachter aan...."
Je doet net of het grote poeten zijn. Al die teksten zijn gejat of supercorny.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tekst. Het spaarzame momentje in het nummer
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ja.. ga maar eens naar zo'n party.. buiten donker, lampen aan, vuurwerk, harde bass, zo'n opbouw met zo'n geile wijven stem en dan knallen
Niks voor mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tekst. Het spaarzame momentje in het nummer
Ik ook. Dat zal 'm leren om mij voor homo uit te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de föhn die je koopt, gelijk kapot gaat.
Who cares dat die teksten gejat zijn. Ze zijn er, ze zijn in een mooi jasje gestoken. That's all i need to know / care for.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet net of het grote poeten zijn. Al die teksten zijn gejat of supercorny.
Ik hoop dat je vader aids krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de föhn die je koopt, gelijk kapot gaat.
We zijn het vandaag opvallend vaak met elkaar eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Dat zal 'm leren om mij voor homo uit te maken.
Ja, maar je doet net of die Hardstyle dj's dat zo geweldig maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Who cares dat die teksten gejat zijn. Ze zijn er, ze zijn in een mooi jasje gestoken. That's all i need to know / care for.
Prima conclusiequote:Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een föhn hebben geen gevoelens.
Helemaal niet. Ik vind het alleen tof dat ze icm een goede melodie & kick ten gehore worden gebracht.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar je doet net of die Hardstyle dj's dat zo geweldig maken.
Ik ben blij dat je eindelijk hebt geaccepteerd dat ik de man ben in deze relatie.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar om jezelf aids toe te wensen.
Waarom zou ik? Jij gedraagt je momenteel erg beneden je niveau.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat je mij een excuus schuldig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |