quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt elke dag regelmatig kippenvel bij muziek.
Watte?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer dat je nog dat ik een soort voor expert/kenner wasje geheugen is niet zo goed meer.
Zo jong en al zo'n ontwikkelde muzieksmaak. Zeldzaam.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Editors vind ik ook een fijne band, net als Pearl Jam.
Vorige keer dat wij het over drugs hadden dacht je nog dat ik veel ervaring had omdat ik kenmerken oid opnoemdequote:
Ja, maar ik dacht dat je 't laatst ging proberen voor 't eerst?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer dat wij het over drugs hadden dacht je nog dat ik veel ervaring had omdat ik kenmerken oid opnoemde
Nee, staat ook nog lang niet in de planning.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je 't laatst ging proberen voor 't eerst?
Dat was echt een heel aparte film.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
Alleen maar nette mensen is best wel grappig. Nederlandse comedy's de laatste tijd
Ja die is ook kippenvelwaardigquote:
Het zal mij niets verbazen dat het een zedendelinquent is op zijn account.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo jong en al zo'n ontwikkelde muzieksmaak. Zeldzaam.
Want? Zelfs Caland kan er weer tegen tegenwoordig?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, staat ook nog lang niet in de planning.
Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
Zit ik naar een goede föhn te zoeken, komik deze tegen.
http://www.haarshop.nl/pr(...)Pf-LcCFZIPtAodWDgAVw
Wie betaalt er nou 129 euro voor iets dat je haar droogt?
Je haar föhnenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
Zit ik naar een goede föhn te zoeken, komik deze tegen.
http://www.haarshop.nl/pr(...)Pf-LcCFZIPtAodWDgAVw
Wie betaalt er nou 129 euro voor iets dat je haar droogt?
Gewoon nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want? Zelfs Caland kan er weer tegen tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |