Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen. Zo'n groene van gietijzer. Dat was niet lekker.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een speeltuin in een glazen huis. Ik kwam er jankend uit kan ik je verzekeren.
Glazen doolhoven.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een speeltuin in een glazen huis. Ik kwam er jankend uit kan ik je verzekeren.
Nooit geweest, ook omdat ik eigenlijk geen vrienden heb die daarheen willen omdat ze niet veel van die muziek luisteren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben in 2011 geweest. Vond 't niet zo bijzonder. Wel KOL en Foo Fighters gezien. Was wel vet, maar alles er om heen was verder niet bijzonder. Lowlands is veel leuker, dat gaat non-stop door en er is van alles wat te doen.
Ik vind dat soort rock altijd snel lomp en qua sound een kopie van die andere 100 bands die in hetzelfde genre zitten.quote:
Ik zou zelfs alleen durven gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook omdat ik eigenlijk geen vrienden heb die daarheen willen omdat ze niet veel van die muziek luisteren.
Nee hoor, niet iedereen kan maar hoeren en snoeren en oud worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft zonde dat Amy Winehouse zo vroeg is gestorven.
Ik durf dat niet.. lijkt me zo awkwardquote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen dat Lady Gaga ook gewoon lid wordt van de beruchte club 27
Wtf. Precies tegelijk met jouw post startte ik deze song in Spotifyquote:
En terecht.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf. Precies tegelijk met jouw post startte ik deze song in Spotify![]()
Prodigy Live at Rock AM Ring, dat geeft pas kippenvel. Vooral de intro van Diesel Power Livequote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg echt kippenvel van die epische liveshows met elektronische muziek. De sfeer van zo'n zaal vol drugsgebruikers is echt ongeevenaard.
Ja, ik heb genoeg vrienden die hetzelfde leuk vinden gelukkig, maar zou wel alleen durven hoor. Je maakt daar 's avonds wel vrienden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik durf dat niet.. lijkt me zo awkwardal zou ik het ergens wel willen.. Laatst trad Limp Bizkit op in Tilburg.. weer niemand om mee te gaan helaas.. maar ben dus niet alleen gegaan.
Ik dacht dat jij 't ging proberen onlangs?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prodigy Live at Rock AM Ring, dat geeft pas kippenvel. Vooral de intro van Diesel Power Live
Dat lijkt mij hoe XTC is, zonder dat je het nu hebt genomen.
Blijft nice, net als WE WILL DOMINATE THIS PLANET!quote:
Vorige keer dat je nog dat ik een soort voor expert/kenner wasquote:Op zondag 23 juni 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 't ging proberen onlangs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |