Daarom '90's muziek. Brengt herinneringen terug aan de vakantiesquote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik koppel muziek ook heel sterk aan bepaalde periodes en gevoelens die ik had toen ik daar vaak naar luisterde.
Wil ik opzich ook wel nog eens live zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kings of Leon is mijn all time favourite band.Eerste 3 albums heel sterk. Daarna is 't echt minder geworden. Ook qua gedrag van de band. Jammer.
Af en toe naar 90's parties is echt tof.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom '90's muziek. Brengt herinneringen terug aan de vakanties
Ga jij dan hakken?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe naar 90's parties is echt tof.
6 juli weer eentje, in Tilburghopelijk goed weer.. tyfus Nederland.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn 'alltime favourite band' voorlopig Foals isquote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook wel nog eens live zien.
Mijn alltime favourite band is toch wel Prodigy.
2x live gezien. Wou ook nog naar Pinkpop, maar goed dat ik 't niet gedaan heb. Amper nieuw materiaal en geen contact met de fans. Ga ik liever weer naar Foo Fighters, dat zijn echt fantastische shows man.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik opzich ook wel nog eens live zien.
Mijn alltime favourite band is toch wel Prodigy.
Ja, althans iets dat er op lijkt ben er niet heel goed in. En na wat teveel bier ben ik meestal gewoon een stuiter bal.quote:
Nog nooit van gehoord, link eens je favo nummer.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn 'alltime favourite band' voorlopig Foals is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, link eens je favo nummer.
Ik vind Spanish Sahara echt vet.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is eigenlijk een typisch top 40 muziekje. Althans, dat is mijn gevoel.
Ik ben in 2006 geweest.. top jaar toen, RHCP, Editors, Infadels, Franz Ferdinand, Placebo (wat ik toen tof vond) ..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2x live gezien. Wou ook nog naar Pinkpop, maar goed dat ik 't niet gedaan heb. Amper nieuw materiaal en geen contact met de fans. Ga ik liever weer naar Foo Fighters, dat zijn echt fantastische shows man.
Ik lanceer de deur wel eens terug tegen de punt van mijn schoen als ik 'm openzwiep en m'n voet staat er net 5 cm achter. En dan loop ik er vervolgens keihard tegenaan met m'n hoofd.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Een dichte deur (waarvan je denk dat die open staat) is hard
Einde bericht.
Ik was een keer naar een speeltuin in een glazen huis. Ik kwam er jankend uit kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Een dichte deur (waarvan je denk dat die open staat) is hard
Einde bericht.
Mee eens. Ik ben in 2011 geweest. Vond 't niet zo bijzonder. Wel KOL en Foo Fighters gezien. Was wel vet, maar alles er om heen was verder niet bijzonder. Lowlands is veel leuker, dat gaat non-stop door en er is van alles wat te doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben in 2006 geweest.. top jaar toen, RHCP, Editors, Infadels, Franz Ferdinand, Placebo (wat ik toen tof vond) ..
Maar sindsdien niet meer gegaan, ik vind de sfeer daar echt matig.. ook altijd als ik het op tv kijk denk ik man wat staat iedereen toch stil. En de line ups zijn vaak kut, ken weinig en het is maar tot 23.00 of iig vroeg..is het net donker.. wordt het juist tof met die lampen en dan kappen ze er al mee.
ik voel je pijnquote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lanceer de deur wel eens terug tegen de punt van mijn schoen als ik 'm openzwiep en m'n voet staat er net 5 cm achter. En dan loop ik er vervolgens keihard tegenaan met m'n hoofd.
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen. Zo'n groene van gietijzer. Dat was niet lekker.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een speeltuin in een glazen huis. Ik kwam er jankend uit kan ik je verzekeren.
Glazen doolhoven.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een speeltuin in een glazen huis. Ik kwam er jankend uit kan ik je verzekeren.
Nooit geweest, ook omdat ik eigenlijk geen vrienden heb die daarheen willen omdat ze niet veel van die muziek luisteren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben in 2011 geweest. Vond 't niet zo bijzonder. Wel KOL en Foo Fighters gezien. Was wel vet, maar alles er om heen was verder niet bijzonder. Lowlands is veel leuker, dat gaat non-stop door en er is van alles wat te doen.
Ik vind dat soort rock altijd snel lomp en qua sound een kopie van die andere 100 bands die in hetzelfde genre zitten.quote:
Ik zou zelfs alleen durven gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook omdat ik eigenlijk geen vrienden heb die daarheen willen omdat ze niet veel van die muziek luisteren.
Nee hoor, niet iedereen kan maar hoeren en snoeren en oud worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft zonde dat Amy Winehouse zo vroeg is gestorven.
Ik durf dat niet.. lijkt me zo awkwardquote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen dat Lady Gaga ook gewoon lid wordt van de beruchte club 27
Wtf. Precies tegelijk met jouw post startte ik deze song in Spotifyquote:
En terecht.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf. Precies tegelijk met jouw post startte ik deze song in Spotify![]()
Prodigy Live at Rock AM Ring, dat geeft pas kippenvel. Vooral de intro van Diesel Power Livequote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg echt kippenvel van die epische liveshows met elektronische muziek. De sfeer van zo'n zaal vol drugsgebruikers is echt ongeevenaard.
Ja, ik heb genoeg vrienden die hetzelfde leuk vinden gelukkig, maar zou wel alleen durven hoor. Je maakt daar 's avonds wel vrienden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik durf dat niet.. lijkt me zo awkwardal zou ik het ergens wel willen.. Laatst trad Limp Bizkit op in Tilburg.. weer niemand om mee te gaan helaas.. maar ben dus niet alleen gegaan.
Ik dacht dat jij 't ging proberen onlangs?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prodigy Live at Rock AM Ring, dat geeft pas kippenvel. Vooral de intro van Diesel Power Live
Dat lijkt mij hoe XTC is, zonder dat je het nu hebt genomen.
Blijft nice, net als WE WILL DOMINATE THIS PLANET!quote:
Vorige keer dat je nog dat ik een soort voor expert/kenner wasquote:Op zondag 23 juni 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 't ging proberen onlangs?
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt elke dag regelmatig kippenvel bij muziek.
Watte?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer dat je nog dat ik een soort voor expert/kenner wasje geheugen is niet zo goed meer.
Zo jong en al zo'n ontwikkelde muzieksmaak. Zeldzaam.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Editors vind ik ook een fijne band, net als Pearl Jam.
Vorige keer dat wij het over drugs hadden dacht je nog dat ik veel ervaring had omdat ik kenmerken oid opnoemdequote:
Ja, maar ik dacht dat je 't laatst ging proberen voor 't eerst?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer dat wij het over drugs hadden dacht je nog dat ik veel ervaring had omdat ik kenmerken oid opnoemde
Nee, staat ook nog lang niet in de planning.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je 't laatst ging proberen voor 't eerst?
Dat was echt een heel aparte film.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
Alleen maar nette mensen is best wel grappig. Nederlandse comedy's de laatste tijd
Ja die is ook kippenvelwaardigquote:
Het zal mij niets verbazen dat het een zedendelinquent is op zijn account.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo jong en al zo'n ontwikkelde muzieksmaak. Zeldzaam.
Want? Zelfs Caland kan er weer tegen tegenwoordig?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, staat ook nog lang niet in de planning.
Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
Zit ik naar een goede föhn te zoeken, komik deze tegen.
http://www.haarshop.nl/pr(...)Pf-LcCFZIPtAodWDgAVw
Wie betaalt er nou 129 euro voor iets dat je haar droogt?
Je haar föhnenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
Zit ik naar een goede föhn te zoeken, komik deze tegen.
http://www.haarshop.nl/pr(...)Pf-LcCFZIPtAodWDgAVw
Wie betaalt er nou 129 euro voor iets dat je haar droogt?
Gewoon nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want? Zelfs Caland kan er weer tegen tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |