SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gauw werd ik fan van deze dieren. Mijn adoratie is gericht op de gezichtsuitdrukkingen. Vooral omdat ze van die heerlijke bekken kunnen trekken waar je nogal wat menselijke emoties achter kunt zoeken. Voorbeeldjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb je van die geweldige strips over de dromedaris, die ik in 2008 op FOK! tegenkwam toen ik mijn eerste account hier aanmaakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droom is om ooit op een dromedaris te mogen rijden, zoals deze mensen doen:
Ik hoop dat ik jullie hiermee duidelijk heb kunnen maken waarom ik de dromedaris adoreer. Indien je het met mij eens bent is dit het juiste topic om dit dier te adoreren en foto's te delen.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik ben even vergeten waar mijn dromedarisOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
Oefenen...One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
De poten zijn al op maat... nu de rest nog...![]()
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ik ben nu bezig met Dromedarisland in Zoo Tycoon 2
Screens volgen vanavondHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je bent de screens vergeten hier te postenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
Ik ben nu bezig met Dromedarisland in Zoo Tycoon 2
Screens volgen vanavond
Zoo Tycoon spelen
Fuck the EBU.![]()
beauty is in the eye of the beholderquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goede OP.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |