SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
Mijn motor heet Hont Brammetje trouwens.
Geen idee Aldo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kaneel, klein vraagje: Als je zo'n kopopleiding tot leraar volgt (2e graads economie) zijn scholen dan geïnteresseerd of is dat een rechtstreekse route naar de bijstand?
Wut?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, waarom was jij een getrouwde vrouw aan het hosselen?
Dat gaat natuurlijk niet werken.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Omdat vrouwen als vliegen eropaf komen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Laatst tijden wat kletsen met een groepje maakte een jongen (1 van de mooiste jongens die ik ooit heb gezien) een grapje in een trand van ''en toen ging jij met mij mee naar de wc'' had hij potverdorie een vriendinWaarom blijven de lekkerste jongens niet gewoon vrijgezel om meiden zoals mij te plezieren
Zie redenen in het vorige topicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Laatst tijden wat kletsen met een groepje maakte een jongen (1 van de mooiste jongens die ik ooit heb gezien) een grapje in een trand van ''en toen ging jij met mij mee naar de wc'' had hij potverdorie een vriendinWaarom blijven de lekkerste jongens niet gewoon vrijgezel om meiden zoals mij te plezieren
maar wat zou jij aanraden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee Aldo.
Er zijn best 2de graads leraren, maar ik weet niet hoeveel economie leraren er gezocht worden.
quote:
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
Omdat vrouwen als vliegen eropaf komen...
Scholen vinden het chiller als je na je gewone master nog een educatieve master doet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wat zou jij aanraden?zo'n kopopleiding of een educatieve master, na mijn gewone master zeg maar
Nouja, dan wordt je toch ook de allerknapste. Moet jij ze van je af slaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Vansschoen het volgende:
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks mee
Is het vreemdgaan als je nog niet officieel een relatie hebt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Huh wat? Die met die open huwelijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
ok dank jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scholen vinden het chiller als je na je gewone master nog een educatieve master doet.
Daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |