SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
Mijn motor heet Hont Brammetje trouwens.
Geen idee Aldo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kaneel, klein vraagje: Als je zo'n kopopleiding tot leraar volgt (2e graads economie) zijn scholen dan geïnteresseerd of is dat een rechtstreekse route naar de bijstand?
Wut?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, waarom was jij een getrouwde vrouw aan het hosselen?
Dat gaat natuurlijk niet werken.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Omdat vrouwen als vliegen eropaf komen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Laatst tijden wat kletsen met een groepje maakte een jongen (1 van de mooiste jongens die ik ooit heb gezien) een grapje in een trand van ''en toen ging jij met mij mee naar de wc'' had hij potverdorie een vriendinWaarom blijven de lekkerste jongens niet gewoon vrijgezel om meiden zoals mij te plezieren
Zie redenen in het vorige topicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Laatst tijden wat kletsen met een groepje maakte een jongen (1 van de mooiste jongens die ik ooit heb gezien) een grapje in een trand van ''en toen ging jij met mij mee naar de wc'' had hij potverdorie een vriendinWaarom blijven de lekkerste jongens niet gewoon vrijgezel om meiden zoals mij te plezieren
maar wat zou jij aanraden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee Aldo.
Er zijn best 2de graads leraren, maar ik weet niet hoeveel economie leraren er gezocht worden.
quote:
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
Omdat vrouwen als vliegen eropaf komen...
Scholen vinden het chiller als je na je gewone master nog een educatieve master doet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wat zou jij aanraden?zo'n kopopleiding of een educatieve master, na mijn gewone master zeg maar
Nouja, dan wordt je toch ook de allerknapste. Moet jij ze van je af slaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Vansschoen het volgende:
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks mee
Is het vreemdgaan als je nog niet officieel een relatie hebt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Vansschoen het volgende:
Huh wat? Die met die open huwelijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
ok dank jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scholen vinden het chiller als je na je gewone master nog een educatieve master doet.
Daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk enzo, maar daar kan ik toch helemaal niks mee
Ben al de aller knapste , haha nee geintjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, dan wordt je toch ook de allerknapste. Moet jij ze van je af slaan.
Open huwelijk? Dan heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat? Die met die open huwelijk?Ik zou d'r wel doen hoor
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Is het vreemdgaan als je nog niet officieel een relatie hebt?
Ow echt typisch dan. Zeuren terwijl het eigenlijk al goed gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben al de aller knapste , haha nee geintje
Heb sowieso nooit een gebrek aan mannelijke aandacht gehad eigenlijk
picsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben al de aller knapste , haha nee geintje
Heb sowieso nooit een gebrek aan mannelijke aandacht gehad eigenlijk
Vrouw héquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow echt typisch dan. Zeuren terwijl het eigenlijk al goed gaat.
Nouja we hebben het over dezelfde toch? D'r stond 'open huwelijk' bij d'r statusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Open huwelijk? Dan heb ik weer wat gemist.
Ow dan heb ik dat gemist. Ze is aantrekkelijk jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we hebben het over dezelfde toch? D'r stond 'open huwelijk' bij d'r status
Hoezzo, dat is geen zeuren toch, gewoon beter/meer willen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow echt typisch dan. Zeuren terwijl het eigenlijk al goed gaat.
Is het een omgebouwde man?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik moet eraan wennen. Die van mij zeurt niet.
Mwoah ik ben dik tevreden hoor. Enige wat ik meer zou willen is geld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoezzo, dat is geen zeuren toch, gewoon beter/meer willen.
Neem aan dat het bij mannen ook zo gaat
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoezzo, dat is geen zeuren toch, gewoon beter/meer willen.
Neem aan dat het bij mannen ook zo gaat
'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat valt er te verklaren, niet iedereen is hetzelfde.
Gelukkig niet, stel je voor alle vrouwen hetzelfdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
'
Jij zei toch ''typisch vrouwen'' , maar ook niet iederen vrouw is het zelfde
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
'
Jij zei toch ''typisch vrouwen'' , maar ook niet iederen vrouw is het zelfde
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga even douchen, en dan naar het feestje.
Fijne avond allemaal![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vansschoen het volgende:
Have fun chickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vansschoen het volgende:
Wat speel je dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb al een dsen die gebruik ik veel te vaak
Ik wil een supermodel vriendin die ook nerd is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil een ps3 met Fifa en NHL![]()
dan ben ik tevreden
ik zal je eens voorstellen aan mijn zusjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een supermodel vriendin die ook nerd is.
*tikt hem aanquote:
Nice.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal je eens voorstellen aan mijn zusje
[..]
*tikt hem aan
welke?
ik heb geen zusjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.Hoe ziet je zusje er uit?
Black, nu.
Lulquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen zusje
Ik speelde whitenu bezig met black 2
Voor watjes ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pokemon is de bruutste rpg ooit gemaakt
Zit je nu te haten op twi?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hebben van 2 katten is voor watjes.
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hebben van 2 katten is voor watjes.
Gelukkig maar, anders zou je zijn hartje breken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je zijn hartje breken.Whehehe. Ratje ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
welke?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh heel even![]()
Want speel zelf ook de hele tijd pokemon
gewoon een R4 kaartje kopen, dan heb je alle spellenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Helaas nog geen black 2, wil die best graag
Ik heb er nog zo een:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Game boy color heb ik, speciaal bewaard voor pokemon jeugd herinneringen
Hoe werkt dat precies? Ik heb een r4 kaart erbij gekregen, maar er niks mee gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een R4 kaartje kopen, dan heb je alle spellen
Oh nostalgiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo een:
[ afbeelding ]Die is van voor de Gameboy Color
dan download je spellen, flikker je op je R4 kaart en dan stop je die in je DSquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Ik heb een r4 kaart erbij gekregen, maar er niks mee gedaan.
Gewoon via een download programma spellen downloaden en op kaartje zettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Ik heb een r4 kaart erbij gekregen, maar er niks mee gedaan.
Je was me voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan download je spellen, flikker je op je R4 kaart en dan stop je die in je DS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je was me voorow ja, wacht ff zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo een:
[ afbeelding ]Die is van voor de Gameboy Color
Er staat nog niks op, zo te zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan download je spellen, flikker je op je R4 kaart en dan stop je die in je DS
samen achter de gameboyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En met zo'n weekend weg word ik weer helemaal verliefd op ErwinRommel
dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat nog niks op, zo te zien.
Als ik hem er in stop, zegt ie dat er niks gevonden is.
Maar eens downen dan.
Ik steelix.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een caterpie toch?![]()
ik een gyarados
klinkt als die van mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Age of Empires, Lego Battles, Dragon Quest, wat is deze allemaal?
Nee Squirtlequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een caterpie toch?![]()
ik een gyarados
Dus ErwinRommel moet maar een ander zoeken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een meiske dat squirt is het neuken niet weurt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus ErwinRommel moet maar een ander zoeken?
Mario kartquote:
Loserquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Steelixdie ging altijd meteen dood
Nice. Hadden jullie ook wel nodig denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En met zo'n weekend weg word ik weer helemaal verliefd op ErwinRommel
Mario kartquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mario kart
[..]
Loser
Steelix is baas.
Is toch best geilquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er slechte ervaringen mee
Ik altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mario kart
ik heb nooit ijzerpokemon in mijn team
neequote:
Meisje nu heeft het eens gedaan zegt en onlangs bijna weer. Wil ik wel eens veroorzakenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er slechte ervaringen mee
Ah. Ze ontspande en liet letterlijk alles lopen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee
laten we het er maar gewoon op houden dat ik het gewoon vies vond
quote:
nee ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Ze ontspande en liet letterlijk alles lopen?
niet beffend doen in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef Macrador het volgende:
[..]
Meisje nu heeft het eens gedaan zegt en onlangs bijna weer. Wil ik wel eens veroorzaken
Zo erg kan het dan niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee ook niet
[..]
niet beffend doen in ieder geval
gewoon, ik vind ze kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met steel-type dan?
dat denk jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo erg kan het dan niet geweest zijn.
Pinsir is bugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon, ik vind ze kutbehalve pinsir
quote:
en toen moest ik net even lucht happen ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het lukt met tong alleen.
In mijn gezicht nou ja boeiend.
Lijkt me alleen kut als je dan echt een beetje te weinig lucht krijgt of je verslikt. In mijn mond zou me weinig doen behalve me verrassen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen moest ik net even lucht happen ...
ik kreeg het volle koker in mijn luchtpijpquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Lijkt me alleen kut als je dan echt een beetje te weinig lukt krijgt of je verslikt. In mijn mond zou me weinig doen behalve me verrassen.
Seks is toch altijd een beetje vies.
Zolang je niet stikte zie ik daar het probleem niet van inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
en toen moest ik net even lucht happen ...
Okay ja dat is kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kreeg het volle koker in mijn luchtpijpmoest gewoon een kwartier hoesten ofzo
Oh dat is wel kut jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kreeg het volle koker in mijn luchtpijpmoest gewoon een kwartier hoesten ofzo
nogalquote:
voorkomen is beter dan verzekerenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut ja
Maar om vervolgens niks meer met squirtende vrouwen te willen?
quote:
Als een vrouw squirt tijdens jouw befkunsten, dan is dat het grootste compliment wat je als man kan krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als een vrouw squirt tijdens jouw befkunsten, dan is dat het grootste complimentwatje als man kan krijgen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Macrador het volgende:
Nu heb ik zin om mijn tongtoompje weer te beschadigen
He vinquote:
Klopt, ik krijg inderdaad fysiotherapie, maar is voor mijn lies/hamstrings/rug.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
He vinik las dat je fysiotherapie had is dat voor je knie zeker
sorry ik lurk af en toe
Wat heb je gedaan precies? En heb je een stijgende lijn in de behandeling?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg inderdaad fysiotherapie, maar is voor mijn lies/hamstrings/rug.
Gheghe, ik lurk ook wel eens hoor.
Hoe'st met jou?
Niks, dat is juist het rarequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan precies? En heb je een stijgende lijn in de behandeling?
Het gaat wel oké lekker druk met alles
En jij
Oke das echt vet raar jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks, dat is juist het rare
Ja, spieren zijn al een stuk losser.
Mooi zoGaat verder ook wel prima, grote opruiming aan het houden hier
Thanksquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oke das echt vet raar jahaha.
Maar fijn dat het nu beter gaat
Is het nu overal een tydusbende zeker dat je moet opruimen
Nice heb je inmiddels eigen huisje of nog burgerlijk bij ouweluiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
Jup, wat een hellMaar het is nu grotendeels opgeruimd, moest ff ruimte maken voor m'n nieuwe bed die maandag komt
Nog steeds burgelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice heb je inmiddels eigen huisje of nog burgerlijk bij ouwelui
Ik wil ook een nieuw bed boh
ZOwieso huis kopen als alleenstaande starter is gem doen en huren is ook kut (ligt wel aan regio natuurlijk)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog steeds burgelijkWel op zoek, maar is moeilijk. Denk dat het er volgend jaar pas qua financiën in zit.
Hehe, dan moet je die kopenIk heb een boxspring gekocht
Is wel te doen, maar je moet goed rondkijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
ZOwieso huis kopen als alleenstaande starter is gem doen en huren is ook kut (ligt wel aan regio natuurlijk)
Ik mag het niet in mijn hoofd halen om een nieuw bed te bestellenalles moet dan gelijk nieuw nieuw bureau en kast.
(Ouders betalen Nog )
Ja das wel zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is wel te doen, maar je moet goed rondkijken...
Huis kopen kan ik niet want ik heb geen vast contract. Bovendien verdien ik daar nog te weinig voor om in deze regio iets fatsoenlijks te kopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
ZOwieso huis kopen als alleenstaande starter is gem doen en huren is ook kut (ligt wel aan regio natuurlijk)
Ik mag het niet in mijn hoofd halen om een nieuw bed te bestellenalles moet dan gelijk nieuw nieuw bureau en kast.
(Ouders betalen Nog )
Hier in de buurt valt het niet mee, of je moet veel eigen geld meebrengen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is wel te doen, maar je moet goed rondkijken...
Voor starters zijn er vaak wel leuke regelingenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier in de buurt valt het niet mee, of je moet veel eigen geld meebrengen.
Onder de 150k vind je hier amper iets.
Hier is het potje daar voor al op geloof ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor starters zijn er vaak wel leuke regelingen
Tja momenteel zal het wel iets lastiger zijn dan 3 jaar terug...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het potje daar voor al op geloof ik.
Niks gewend, jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neeeuuhh
Gister 4 wijntjes op (wel grote glazen) was al te veel van het goede
Hahahahhaa je zei p... Nvm :$quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het potje daar voor al op geloof ik.
Hoiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks gewend, jij
[..]
Hahahahhaa je zei p... Nvm :$
Zal jou eens een potje ....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks gewend, jij
[..]
Hahahahhaa je zei p... Nvm :$
Bring 'em onquote:
Hallonquote:
Ok, ik stap NU op m'n fiets gr gr :$quote:
Framboosjesquote:
Aardbeienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stap NU op m'n fiets gr gr :$
[..]
Framboosjes
Mag ookquote:
Ok tot zo, ik zal de zweep vast pakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stap NU op m'n fiets gr gr :$
[..]
Framboosjes
Moet je niet proberen bij me ehquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok tot zo, ik zal de zweep vast pakken.
Ikhebgeenversevandemarktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag verse van de markt. Zo lekker
Ik heb wel een lekkere buurvrouw, maar geen idee of ze pot is, maar dat kunnen we proberen hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je niet proberen bij me eh
Als die potten er niet zijn die je me zojuist zat te beloven ga ik weer rechtsomkeert hoor
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ikhebgeenversevandemarkt
Oh nee, wacht.. Wel verse, beneden
Ach, soms hebben ze niks te willen, tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere buurvrouw, maar geen idee of ze pot is, maar dat kunnen we proberen he
Nee, ben lui.. K ga wijn drinken tot ik er bij neervalquote:
Als je dat nou in de buurt van je bed doet val je tenminste niet zo hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ben lui.. K ga wijn drinken tot ik er bij neerval
Ja, ik heb wel boeienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, soms hebben ze niks te willen, toch
Je hebt vast wel wat touwen liggen?En anders ff GHB inslaan
OHHHHOHOHOH DQOD WAT ZEG JE NOU xD
Ik zit daar allang opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat nou in de buurt van je bed doet val je tenminste niet zo hard
quote:
Ah, heb je vaker gedaan dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit daar allang op
[..]Die arme buurvrouw van je
Ach, misschien vind ze het wel heel erg lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit daar allang op
[..]Die arme buurvrouw van je
Wat.. Buurvrouwen of drinken op m'n bed :$quote:
Tja en anders heeft ze pech.. Maar kan me niet voorstellen dat ze t niet lekker zou vinden iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, misschien vind ze het wel heel erg lekker
Ik doelde op zuipen op je bed, maar buurvrouwen zou ook kunnen. Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. Buurvrouwen of drinken op m'n bed :$
[..]
Tja en anders heeft ze pech.. Maar kan me niet voorstellen dat ze t niet lekker zou vinden idd
Zuipen op het bed van de buurvrouwquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op zuipen op je bed, maar buurvrouwen zou ook kunnen. Dat weet ik niet
Buurvrouwen wel, maar niet mijn buurvrouwen.. De een is namelijk dood en was sowieso altijd al graflelijk en de andere is ook niet veel soeps :$quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op zuipen op je bed, maar buurvrouwen zou ook kunnen. Dat weet ik niet
Gheghe, dan maar andere buurvrouwen scorenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buurvrouwen wel, maar niet mijn buurvrouwen.. De een is namelijk dood en was sowieso altijd al graflelijk en de andere is ook niet veel soeps :$
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, dan maar andere buurvrouwen scoren
quote:
Meestal wijn.. Maar maakt me bar weinig uitquote:
Bar waquote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Meestal wijn.. Maar maakt me bar weinig uit
HAHAHA IK ZEI BAR xD
Mits drankquote:
Veeg me opquote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits drank
HAHAHAHA MITS... FAKKING GRAPPIG HUUUHUHUHU
Drink het meeste wel.. Maar voorkeur voor wijn dus.. Rodequote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef Macrador het volgende:
Oei echt geen voorkeur zolang het maar alcoholisch is?
Zoveel enthousiasme in deze post, ik voel het gewoonquote:
If you only knewquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoveel enthousiasme in deze post, ik voel het gewoon
Ik weet niet zoveel, komt door mijn alcoholismequote:
Oh dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel, komt door mijn alcoholisme
Waar ging het ook alweer over?quote:
Verdeurie Fristi is bijna 12 jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drink het meeste wel.. Maar voorkeur voor wijn dus.. Rode
Iig niet zo heel graag tequila/rum.. Wodka mag wel, met Fristi
En heel veel andere drankjes zijn ook welkom
Ik had laatst nog wodka met Fristi.. Kreeg tranen in m'n ogen.. Zo'n emotioneel moment, ik zeg het jequote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Verdeurie Fristi is bijna 12 jaar geleden ofzo.
Ik vraag me alleen af of ik het wel nog lekker ga vinden en uberhaupt vind ik sterke drank nooit zo super omdat je daar minder van kan drinken voor je in de goot ligt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had laatst nog wodka met Fristi.. Kreeg tranen in m'n ogen.. Zo'n emotioneel moment, ik zeg het je
KOOP HET!!!
Fristiquote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had laatst nog wodka met Fristi.. Kreeg tranen in m'n ogen.. Zo'n emotioneel moment, ik zeg het je
KOOP HET!!!
Daarom mixen met Fristi toch, dan kun je keilang doorquote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ik het wel nog lekker ga vinden en uberhaupt vind ik sterke drank nooit zo super omdat je daar minder van kan drinken voor je in de goot ligt.
quote:
Ik kan het dan juist heel lang volhoudenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vind ik best een moeilijke combinatie want ik val gewoon in slaap van te veel
Sowieso.. Maar het maakt me dan weer geen ruk uit wat er door m'n wodka zit hoorquote:
Hangt een beetje van de hoeveelheid af hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan het dan juist heel lang volhouden
Wacht maar totdat je mijn Yogho!Yogho Drakenfruit-wodka proeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso.. Maar het maakt me dan weer geen ruk uit wat er door m'n wodka zit hoor
Klinkt goed, WT. Ga je dat ook eens voor mij maken?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je mijn Yogho!Yogho Drakenfruit-wodka proeft.
Dat wil je daarna nooit meer, framboos, perzik, aardbei all the way.
Ik vond drakenfruit kut, toevalligquote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je mijn Yogho!Yogho Drakenfruit-wodka proeft.
Dat wil je daarna nooit meer, framboos, perzik, aardbei all the way.
Ik zeg toch ook dat drakenfruit smerig is (okay, impliciet, niet expliciet).quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond drakenfruit kut, toevallig
Framboos.. ALTIJD FRAMBOOS, WATERTORNADO.. HOOR JE ME?!!
Voor jou altijd toch. Maar ik kom het niet brengen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed, WT. Ga je dat ook eens voor mij maken?
Dat klinkt eerlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou altijd toch. Maar ik kom het niet brengen.
Leugens!!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond drakenfruit kut, toevallig
Framboos.. ALTIJD FRAMBOOS, WATERTORNADO.. HOOR JE ME?!!
Ik ook hoor, ik drink elke dag YY framboosquote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat drakenfruit smerig is (okay, impliciet, niet expliciet).
Maar serieus, ik heb altijd yogho!yogho koud staan, net als van dat flevosap. Daar kun je met van die healthy people fruitmeuk ook weer mooie combinaties in elkaar gieten.
[..]
Voor jou altijd toch. Maar ik kom het niet brengen.
Welterustenquote:
Wordt ver geworpenquote:
Zal jou eens ver werpenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik drink elke dag YY framboos![]()
En ok, wanneer mag ik bij je komen drinken
[..]
Welterusten![]()
[..]
Wordt ver geworpen
Werp me op een vrouwelijk uitziende lesboquote:
Nee, dat wil je te graagquote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werp me op een vrouwelijk uitziende lesbo
Nou, ik vind het nu wat laat, maar ik ben verder niet zo moeilijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik drink elke dag YY framboos![]()
En ok, wanneer mag ik bij je komen drinken
[..]
Dan gooi ik me er zelf wel op, misgunnerquote:
I like where this is goingquote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nu wat laat, maar ik ben verder niet zo moeilijk.
Kunnen we filosoferen hoe we een drankje met de naam "Yogho!Yogho! Frambooze" op de markt kunnen krijgen zonder problemen met campina/inza te krijgen.
Geef dat arme meisje toch wat ze wilt dan raakt ze misschien van haar alcoholisme af als ze zich op iets anders kan focussen.quote:
Die hoop heb ik al lang opgegeven.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geef dat arme meisje toch wat ze wilt dan raakt ze misschien van haar alcoholisme af als ze zich op iets anders kan focussen.
Ik moet haar dus nodig leren kennen.quote:
Ik heb Onze Lieve Heer 10+ jaar geleden losgelaten, vanaf daar ging het idd bergafwaarts.. Sorryquote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef Macrador het volgende:
Misschien moet ze eerst erkennen dat het buiten haar macht ligt en god nodig heeft om het op te lossen
Veel erger, jij bent tenminste nog een beetje kieskeurig, zij giet alles naar binnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet haar dus nodig leren kennen.
Is ze er erger dan ik aan toe?
Hide yo tequila, hide yo wine.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel erger, jij bent tenminste nog een beetje kieskeurig, zij giet alles naar binnen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hide yo tequila, hide yo wine.
Ja zij wil alles, alles, alles in ééééén
En hoezo ben ik een beetje kieskeurig?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel erger, jij bent tenminste nog een beetje kieskeurig, zij giet alles naar binnen.
uiteindelijk drink jij toch ook wel alles, maar jij stribbelt nog een beetje tegen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo ben ik een beetje kieskeurig?
/vrouw
Ach ik heb hem nooit gekend dus ik benijd je!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb Onze Lieve Heer 10+ jaar geleden losgelaten, vanaf daar ging het idd bergafwaarts.. Sorry
Ja niet iedereen is fan van mannenpapquote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uiteindelijk drink jij toch ook wel alles, maar jij stribbelt nog een beetje tegen.
Een beetje als een peuk die je wil uitdrukken maar dan nog even blijft nagloeien.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uiteindelijk drink jij toch ook wel alles, maar jij stribbelt nog een beetje tegen.
Onze relatie (ver)liep gewoon niet lekker weet je.. Zoveel verwachtingen, ik kon er niet zo goed mee omgaan.. Drank verwacht iig niks van me :$quote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ach ik heb hem nooit gekend dus ik benijd je!
Misschien alleen dat je hem binnenhoudt en voorstelt aan je lever?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onze relatie (ver)liep gewoon niet lekker weet je.. Zoveel verwachtingen, ik kon er niet zo goed mee omgaan.. Drank verwacht iig niks van me :$
Mijn lever heeft het uitgemaakt met me.. Gelieve hier niet over te praten..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Macrador het volgende:
[..]
Misschien alleen dat je hem binnenhoudt en voorstelt aan je lever?
Haha ik moet lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn lever heeft het uitgemaakt met me.. Gelieve hier niet over te praten..
De bitchquote:Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat het zo moeilijk lag.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sadistquote:
Echt eh.. Overly attached liverfriendquote:
Dat moeten we wel. Iedereen die op een forum zit heeft een probleem en wat kunnen we anders dan elkaar proberen helpen na elkaar te hebben uitgelacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Dqod het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO LIEF VOOR ME IN DEZE ZWARE TIJDEN
Zo rollen wij hequote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Dqod het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO LIEF VOOR ME IN DEZE ZWARE TIJDEN
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat moeten we wel. Iedereen die op een forum zit heeft een probleem en wat kunnen we anders dan elkaar proberen helpen na elkaar te hebben uitgelacht.
Zeker, zeker.. Lobiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |