http://www.bax-shop.nl/br(...)product-details.htmlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat kost zo'n microfoonstandaardding nou?
Oh, dat valt best mee danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/br(...)product-details.html
Die van mij was geloof ik 20 euro via thomann. weet t niet meer zeker thoughquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/br(...)product-details.html
thomannquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die van mij was geloof ik 20 euro via thomann. weet t niet meer zeker though
http://www.bax-shop.nl/co(...)product-details.htmlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt best mee dan. Nu nog een goeie condensormicrofoon en dan kan ik Skypen
.
hij leertquote:
bluequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/co(...)product-details.html
Ik wil een Heilquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jupquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Staan je schilderijen wel online dan?
http://www.heilsound.com/pro/products/pr40/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gewoon deze
''Best kick drum microphone ever''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://www.heilsound.com/pro/products/pr40/
wat snapt gij niet ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Best kick drum microphone ever''
?
Oh, volgens mij is dit de verkeerdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Best kick drum microphone ever''
?
omdat ze het voor skype wil gebruikenquote:
ze drumt op skypequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ze het voor skype wil gebruiken
ja ik was eerder verliefdquote:
Dat was meer een grapje omdat ik voor skype net zo goed de ingebouwde microfoon van m'n webcam kan gebruiken of de blue snowball microfoon ofzo. Zelfs zo'n samson usb microfoon is daar goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ze het voor skype wil gebruiken
Zolang je er maar wel rekening mee houdt dat je straks ook nog rabarber moet kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Halp, ik ben steeds aan 't twijfelen of ik zal reageren op zo'n appartement. En let op, ik zeg reageren want ik sta lang niet bovenaan op 't lijstje.
kbbyquote:
Verdomme, ik betaal 325 voor een kamertje en dan woon ik nog verder dan 6km van school af.quote:
Oh, dan is dit ideaal lijkt me.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Huur zou evenveel zijn als wat ik nu heb. Ligt wel 6 km van mn school en waar ik nu woon maar 3 km.. maar dat is ook mn bedoeling want dit is in Leidschendam en ik wil graag weg uit de grote stad. En nu heb ik één kamer.. en dit is wat meer eckt
.
Jij niggert mij juistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen niggert mij. Dat wordt FOK!ken
Haha. Ja ik betaal nu 325 voor mn kamer en dan heb ik eigen keuken en toilet dus wat dat betreft zit ik wel goed. Op een paar minpuntjes na dan.. Het is nogal een heel oud huis met scheve muren waardoor ik gaan kasten kan hebben en de isolatie is kut. En dat was wel het enige nadeelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme, ik betaal 325 voor een kamertje en dan woon ik nog verder dan 6km van school af.
Maar hoezo wil je uit de grote stad? Waar uit Nederland kom je vandaan?
KUT, gemistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje omdat ik voor skype net zo goed de ingebouwde microfoon van m'n webcam kan gebruiken of de blue snowball microfoon ofzo. Zelfs zo'n samson usb microfoon is daar goed genoeg voor.
Maar zo'n arm met een condensormicrofoon lijkt me nog wel leuk ooit... Alleen ik heb er niet echt een functie voor.
Oh, daar heb ik wel een paar van voor je:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KUT, gemist
Een condensator wil ik dan wel hebben,toch iets beter
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik wel een paar van voor je:
[ afbeelding ]
shotjes :Squote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, thuiszitten dus. Nu shotjes zien te smokkelen
Klinkt net mijn huis, maar dan met schuine muren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja ik betaal nu 325 voor mn kamer en dan heb ik eigen keuken en toilet dus wat dat betreft zit ik wel goed. Op een paar minpuntjes na dan.. Het is nogal een heel oud huis met scheve muren waardoor ik gaan kasten kan hebben en de isolatie is kut. En dat was wel het enige nadeel. Dus ik zit hier echt echt goed
.
Ja, behalve dan dat het in Den Haag is. Ik kom uit een klein mini dropje in brabant en Den Haag is voor mij gewoon te druk. Dus ik zou liever buiten Den Haag willen wonen
.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Nou ik heb gewoon gereageerd. Ik ben nummer 16 dus kleine kans.
waarom eet je zo laat?quote:
Dat is minder danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Nou ik heb gewoon gereageerd. Ik ben nummer 16 dus kleine kans.
Als het tieten heeft stuur je het welquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het tieten heeft stuur je het wel
mis ik geen fuck aan, ik kwam voor zwertyquote:
het werd net intiemquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mis ik geen fuck aan, ik kwam voor zwerty
mijne is opquote:
succes dr metquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ohmijn 3 euro voor half liter bier.
Ik leef na morgen niet meer Gr.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik overleef t wel, kan nog altijd chicks hosselen. Lukt me wel altijd
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik overleef t wel, kan nog altijd chicks hosselen. Lukt me wel altijd
"Die jongen woont ook in zutphen" -O_quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje wilde niet op de TC hoi komen zeggen tegen het internet
joh, hij weet niet meer dan ikquote:
Neen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga jij ook maar eens slapen Nickie ar svenska/
quote:
Want als je op FOK! zit heb je geen sociaal leven?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik ga eens een sociaal leven zoeken
och ja tuurlijk en toen ik terugkwam was het; heb je hem ook weerquote:
nopequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want als je op FOK! zit heb je geen sociaal leven?
niet gevonden dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik ga eens een sociaal leven zoeken
Nee, dat was een dag nadat je terug wasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
och ja tuurlijk en toen ik terugkwam was het; heb je hem ook weer
Ik heb me drie dagen kut gevoeld, want ik vond jou altijd een baaz, maar jij mij kennelijk een stuk vel :/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, dat was een dag nadat je terug was![]()
Jij wilde mij terughalen in m'n oude patroon door gifjes te postenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb me drie dagen kut gevoeld, want ik vond jou altijd een baaz, maar jij mij kennelijk een stuk vel :/
je had een hele mooie maar ik weet alleen wat voor een dat was als ik m weer zie en aangezien je er dan weer heel veel moet posten..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij wilde mij terughalen in m'n oude patroon door gifjes te posten
3eu voor een halve liter!?!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ohmijn 3 euro voor half liter bier.
Ik leef na morgen niet meer Gr.
DAT IS JAMMER GENOEG CORRECT.... #CAPSLOCKquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef zwerty het volgende:
[..]
jawel
Maar dan heb je een slecht geheugen
dude ik ben beroemd fokker, mij niet kennenquote:
Je was met lange vakantie, dus stel je even voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
dude ik ben beroemd fokker, mij niet kennen
Ik kom alleen in deze SCquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
dude ik ben beroemd fokker, mij niet kennen
Ik ben er sinds januari, niet gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij is ook beroemd in de SC, dat niet weten
Ohhhhh gedekte tafel ohhhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er sinds januari, niet gezien
Hij is mijn sletje, dat niet wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er sinds januari, niet gezien
naar mijn weten ben jij ook maar een sletje dat door lelijke meisjes gehosseld word puur omdat hij geen nee kan zeggenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij is mijn sletje, dat niet weten
Zoals ginger en grafhoerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
naar mijn weten ben jij ook maar een sletje dat door lelijke meisjes gehosseld word puur omdat hij geen nee kan zeggen
kerstsnol was hetquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en nu ga ik slapen. Dikke knuf voor zwerty, ik heb nu al zin in de KFC, bubbletea en monster's university
Je had in Azkaban mogen blijven en je doet wel aan interpunctie want je typte :quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Oke bij deze aan iedereen: ich bin ch0c0l0c0 ik ben beroemd fokker ik doe niet aan interpunctie zoals jullie merken ik heb poos in azkaban gezeten en nu ben ik terug gr gr
fuck sakequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je had in Azkaban mogen blijven en je doet wel aan interpunctie want je typte :
+2 voor jou deze keerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nee ik heb het over mijn exen
En kerstsnol is niet lelijk
He ik heb jou al een tijdje nog nooit gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, ik heb jou hier al een tijdje niet zien posten.
Dat kan kloppen. Ik zag jou posten toen iemand naar een oud topic van voor mijn tijd hier linkte.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
He ik heb jou al een tijdje nog nooit gezien
Nawwquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en nu ga ik slapen. Dikke knuf voor zwerty, ik heb nu al zin in de KFC, bubbletea en monster's university
of om kerstsnolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Rockiejj is gewoon jaloers omdat hij niet in onze whatsapp zit
Wouw je komt uit de toekomst O,oquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ik zag jou posten toen iemand naar een oud topic van voor mijn tijd hier linkte.
Is jouw homepage op jouw profiel ook echt van jou?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ik zag jou posten toen iemand naar een oud topic van voor mijn tijd hier linkte.
Deze vraag stelt iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is jouw homepage op jouw profiel ook echt van jou?
En jij zit niet in onze whatsapp (gelukkig.)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Rockiejj is gewoon jaloers omdat hij niet in onze whatsapp zit
Ik heb het antwoord nog niet gezien dus ik stel het gewoon nog een keerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze vraag stelt iedereen volgens mij
Jullie whatsappquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En jij zit niet in onze whatsapp (gelukkig.)
mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Oke bij deze aan iedereen: ich bin ch0c0l0c0 ik ben beroemd fokker ik doe niet aan interpunctie zoals jullie merken ik heb poos in azkaban gezeten en nu ben ik terug gr gr
waarom lieg je, jij doet nog aan smsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En jij zit niet in onze whatsapp (gelukkig.)
Ik stuur nog postduiven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
waarom lieg je, jij doet nog aan sms
ben je knapper als ginger? Dan jaquote:
roogsignalenquote:
zeus of deusquote:
Alles goed?quote:
Ook altijd leuk om jou weer te zienquote:
Krijg aidsquote:
Holaquote:
Ja beetje hier mee lurkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Ook altijd leuk om jou weer te zien
Hoestiee dan?quote:
Niet veel, ik wilde gaan sporten maar toen ik naar buiten keek was ik al mijn motivatie verlorenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja beetje hier mee lurken![]()
En jij nog wat vandaag gedaan dan?
Hungarian Boiiquote:
Als je het druk hebt is dat ook niet zo heel erg toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verveeld. Vandaag mezelf een dagje vrij gegeven en dan niks doen.
Kijk nog maar eensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is jouw homepage op jouw profiel ook echt van jou?
quote:
Hehoquote:
Mja, morgen weer even een heuse takenlijst maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het druk hebt is dat ook niet zo heel erg toch?
neequote:
blauwebrowniequote:
Ik vermaak me altijd welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, morgen weer even een heuse takenlijst maken.![]()
Hoe was jouw dag? Minder saai, hoop ik.
hoiquote:
hoiquote:
hoiquote:
lekker tochquote:
Ik zit nog steeds in mijn break.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier alleen gekomen in jouw "break".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |