Doe dan een beco'tjequote:
Ik speelde vroeger vaak FIFA, maar toen besloten de console te verkopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik speel meestal COD, Battlefield 3, Fifa GTA, meestal de casual shit
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopenquote:
En nu game je op PC? of helemaal niet meerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger vaak FIFA, maar toen besloten de console te verkopen![]()
Gamen op de PC vind ik niet echt chill.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopen
Keuzes keuzes
Ik heb een soort van game PC zelf in elkaar gezet om te gamen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En nu game je op PC? of helemaal niet meer
Als je een casual gamer bent zoals je al zei, en alleen Fifa/COD/Battlefield speelt, dan is een PC wel de beste optie. Als je net als ik ook van jRPG en dit soort games houdt, dan is een console beter (de Playstation 4).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopen
Keuzes keuzes
Ja ik heb na mijn PS2 een tijdje op PC gespeeld, vind toetsenbord ook wel chill.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gamen op de PC vind ik niet echt chill.
Kun je beter een console halen en daar beetje op gamen.
Dat is een optie, maar FIFA op de pc vind ik zo klote spelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik heb na mijn PS2 een tijdje op PC gespeeld, vind toetsenbord ook wel chill.
Maar je kan natuurlijk ook een Xbox360 controller op je pc aansluiten
Mja en ook wel Just Cause 2 enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je een casual gamer bent zoals je al zei, en alleen Fifa/COD/Battlefield speelt, dan is een PC wel de beste optie. Als je net als ik ook van jRPG en dit soort games houdt, dan is een console beter (de Playstation 4).
Klopt, allemaal jochies van een jaar of 10 die helemaal gek worden en dan ragequittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar FIFA op de pc vind ik zo klote spelen![]()
Bovendien zijn er met FIFA veel meer console gamers...
Ga je weer uien halen voor vanavond?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, ik kom terug van werk en denk: ff snel boodschappen doen
3 omleidingen, 4 gemiste stoplichten en heel wat gevloek sta ik eindelijk bijna voor de straat ah en zijn ze aan het verbouwen, dus je kunt er met de auto niet komen![]()
kut Rotterdam!!!
Weena?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, ik kom terug van werk en denk: ff snel boodschappen doen
3 omleidingen, 4 gemiste stoplichten en heel wat gevloek sta ik eindelijk bijna voor de straat ah en zijn ze aan het verbouwen, dus je kunt er met de auto niet komen![]()
kut Rotterdam!!!
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chipsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je weer uien halen voor vanavond?
weena inderdaad, en toen moest ik naar links en daar was weer een omleiding oostplein dicht, en toen ook nog bij die straat achter de uni vanwege een of ander evenementquote:
Allemaal voor jezelf?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chips
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chips
jaquote:
zekaquote:
valt wel mee hoorquote:
Ik dacht drie pizza's.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
1,5 pizza voor vanaaf, dan B&J met sterke drank, en tot slot bier met chips
Tot hoe laat is de AH bij jullie op dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga na het avondeten wel ff langs de ah
watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de AH bij jullie op dan?
Volgens mij altijd 18:00 uur toch?
20:00quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de AH bij jullie op dan?
Volgens mij altijd 18:00 uur toch?
Als je wijn wil gaan drinken ben je wel erg wanhopigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga na het avondeten wel ff langs de ah
daarom ga ik langs de ahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je wijn wil gaan drinken ben je wel erg wanhopig
jij leest 8 pm natuurlijk als 18:00?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou ook best wel eens 20:00 uur kunnen zijn
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij leest 8 pm natuurlijk als 18:00?
quote:
kijk zo wel wat in de aanbieding isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor pils haal je in huis dan
ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
what's better than beer? MORE BEEEERRR!!!
Jij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
3x raden wie net de tram heeft gemist en nu een kwartier moet wachten. ...
Als ik win krijg ik dan een wasmachine?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
Vriend van je?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
Het zijn 2 haltes. Dat durf ik wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yolo
Ga anders schooien bij de buren
Niks persoonlijks, maar ik ga je wel uitlachen als je gesnapt word.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het zijn 2 haltes. Dat durf ik wel.
Ik zou voor de kroeg kiezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met een beetje geluk nog met een paar collega's de kroeg in, anders moet ik jullie weer lastig vallen
Ga ik ook voor, moet iedereen wel meewerkenquote:
En anders FOK! en volgende keer kroeg inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik ook voor, moet iedereen wel meewerken
heb gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
hoi schatjes.
net een huge pizza op met heel veel vlees ohmijn
ja voor maar 10 euro.quote:
etsu is in love met de pizzeriaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja voor maar 10 euro.
en andere pizza's vaak goedkoper. jeetje. zeker keuze uit 100 pizza's denk ik.
we moeten daar eens een keertje gaan eten ohmijn
ik heb er nooit van gehoord tot iemand mij laatst op wees.quote:
quote:
2 haltesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar ik ga je wel uitlachen als je gesnapt word.
Hoe ver is het voor jou naar de appie dan?
Ga je dat kratje zelf atten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 haltes
maar ik ben thuis
bier in de koelkast/vrieskist en over een half uurtje lekker pakken
Dan moet dat wel goed komen dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee man, ik heb 4 dagen voor dit krat ingepland
Welk merk is het gewordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 haltes
maar ik ben thuis
bier in de koelkast/vrieskist en over een half uurtje lekker pakken
teleurstellendquote:
in de kroeg tegenover is een versgetapt glas 1 euroquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
teleurstellend
ik heb vanavond een feestje, voor halve liter bier 3 eurozal vast slootwater zijn
had ik van de week ook omgquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de kroeg tegenover is een versgetapt glas 1 euro
wat fijn! dan kan ik met een gerust hart gaan werken zo.quote:
TR gemachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
wat fijn! dan kan ik met een gerust hart gaan werken zo.
en oh wee als ik tr's zie in mijn pauze
topicreport. Berichtje dat daan mod-central gestuurd zodat ze weten dat er iets gebeurtquote:
Ezell sowieso niet en VA moet ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nemen we VA en Ezell en Fok-it er ook bij?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell sowieso niet en VA moet ik even over nadenken.
Fok-it sowieso.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal je zien dat Jordy jaloers is en ook mee wil doen.![]()
Wij drietjes.
Dan spreek ik je vanavond niet meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
ik ga even onze kamer verlaten en voetballen
En ze maken mijn werk een stuk makkelijker. Jullie krijgen het alleen voor mekaar om die krengen te maken als ik werkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
topicreport. Berichtje dat daan mod-central gestuurd zodat ze weten dat er iets gebeurt
Ik stuur ze nooit eigenlijk, handel liever een discussie zelf afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze maken mijn werk een stuk makkelijker. Jullie krijgen het alleen voor mekaar om die krengen te maken als ik werkik handel ze wel altijd af, soms alleen een uurtje later
Welke dingen zou ik moeten rapporteren?! Ik wil ook helpen aan een beter forum!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze maken mijn werk een stuk makkelijker. Jullie krijgen het alleen voor mekaar om die krengen te maken als ik werkik handel ze wel altijd af, soms alleen een uurtje later
FUCK JULLIE IK WIL OOK NAAR ROCK WERCHTERquote:
quote:
JA OMG JA!!quote:
kom ook gr grquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FUCK JULLIE IK WIL OOK NAAR ROCK WERCHTER
Tr's over "ik vind mijn tt niet leuk meer, mag ik hem aanpassen" tja, dan had je maar beter na moeten denken. Die handel ik niet af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stuur ze nooit eigenlijk, handel liever een discussie zelf af
Alleen als het inhoudelijk echt zin heeft misschienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tr's over "ik vind mijn tt niet leuk meer, mag ik hem aanpassen" tja, dan had je maar beter na moeten denken. Die handel ik niet af.
Wij hadden echt de aller aller ALLERlaatste kaartjesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FUCK JULLIE IK WIL OOK NAAR ROCK WERCHTER
jammurquote:
serieus? wow wtf lucky julliequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hadden echt de aller aller ALLERlaatste kaartjes.
Bericht op FB van Werchter dat er nog 100 kaartjes waren.. wij snel bestellen, KUT, KAARTJES WEG![]()
Maar door mislukte betalingen kwamen er nog twee terug en VOILA
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bericht op FB van Werchter dat er nog 100 kaartjes waren.. wij snel bestellen, KUT, KAARTJES WEG![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen het goudgele drankje nuttigen
pis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen het goudgele drankje nuttigen
Zo, dan heb je gelukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfoei, jij regeert wel met harde hand zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tr's over "ik vind mijn tt niet leuk meer, mag ik hem aanpassen" tja, dan had je maar beter na moeten denken. Die handel ik niet af.
En terechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga naar een feestje
Doei![]()
Tot vannacht/morgen
hey jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoei, jij regeert wel met harde hand zeg.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga naar een feestje
Doei![]()
Tot vannacht/morgen
Wteetjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoei, jij regeert wel met harde hand zeg.
quote:
Billy draait cd'tje, en ik lul maar een beetjequote:
Bijna net zo mooi als:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
If I Had A Tail, a song by Queens Of The Stone Age on Spotify.
dit nummer![]()
![]()
quote:
hoiquote:
Vinger op de klitterrrrquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billy draait cd'tje, en ik lul maar een beetje
Augurk in de waffel waffel . . .
Hater!quote:
Hallo daar! Heb je dit werk ook gedaan?quote:
bonq bonq bonq bonqquote:
Dan moet je heel hard weg gaan met je muisquote:
welk werk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hater!
[..]
Hallo daar! Heb je dit werk ook gedaan?
[..]
bonq bonq bonq bonq
kusje op je netvliesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De fuck. Wat kreeg mijn netvlies een opdonder.
piLsquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Oehh doe is niet zodadelijk zodadelijk word ik gay
ehm.. nee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op de camping kinderen entertainen.
quote:
hoiquote:
quote:
Zou adopteren/10quote:
Jumpstylequote:
Nu we het er over hebben, ik ben al mijn nummer qua volume gelijk aan het zetten op 89 dB, maar bij 1/15 bestanden geeft hij deze foutmelding:quote:
IS TOCH GEWOON MP3 WAT IS DEZEquote:/Users/VA/Music/Live Collection/House/Bob Sinclar - World Hold On ( Original Extended Version).mp3 is an MPEG Layer I file, not a layer III file
huh wtfquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu we het er over hebben, ik ben al mijn nummer qua volume gelijk aan het zetten op 89 dB, maar bij 1/15 bestanden geeft hij deze foutmelding:
[..]
IS TOCH GEWOON MP3 WAT IS DEZE
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu we het er over hebben, ik ben al mijn nummer qua volume gelijk aan het zetten op 89 dB, maar bij 1/15 bestanden geeft hij deze foutmelding:
[..]
IS TOCH GEWOON MP3 WAT IS DEZE
Frozen Flame en Free fall zekerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb ooit met virtual DJ een mashup gemaakt van 2 Jeckyll & Hyde Jumpstyle nummers
2006, eerste DJ stapjes
Wat is het verschil tussen een MPEG-1 Layer I en een MPEG-1 Layer IIIquote:
Dus jij bent een DJ? Show your gearquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb ooit met virtual DJ een mashup gemaakt van 2 Jeckyll & Hyde Jumpstyle nummers
2006, eerste DJ stapjes
Ik zou het niet weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een MPEG-1 Layer I en een MPEG-1 Layer III
Cuutequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2006, eerste DJ stapjes
Samen met een vriend voor een CRT-scherm en een veel te oude pc, met niks anders dan een muis en toestenbord en opnemen maarquote:
xbox doet t emquote:
Waarom op hout ipv iets wat het ontkoppelt van je bureau?quote:
Ik had 4 jaar geleden een American Audio VMS4. Maar nu draai ik met Ableton Livequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Best netjes. Ik was 2 jaar terug gelijk begonnen met een Traktor S4
Ben er mee gestopt vanwege te weinig tijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar geleden een American Audio VMS4. Maar nu draai ik met Ableton Live
soundcloud?
Omdat dit het enige is wat ik zo snel kon vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom op hout ipv iets wat het ontkoppelt van je bureau?
Hehe nee dat liet je zien jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat dit het enige is wat ik zo snel kon vinden
Eerst stond het bovenop die plank en dat is helemaal niks.
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
Ik heb hier een flesje bier maar op de bodem drijft troebel, drinken of niet?
Heeft duvel ook altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
Ik heb hier een flesje bier maar op de bodem drijft troebel, drinken of niet?
Abdijbier, hoofd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
het is wel een speciaalbier.
Abdicatiebier ofzo
ik dacht ook al, abdicatie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft duvel ook altijd
[..]
Abdijbier, hoofd.
hoofd :Squote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft duvel ook altijd
[..]
Abdijbier, hoofd.
Klinkt een beetje als mijn gekloot met camera/schilderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Samen met een vriend voor een CRT-scherm en een veel te oude pc, met niks anders dan een muis en toestenbord en opnemen maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staan je foto's online?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn gekloot met camera/schilderen.
Aquarelverf op een schilderdoek en flitsen in het donker.
Tegenwoordig schilder ik bij voorkeur met acrylverf van het merk Amsterdam, maar als skeere student schilder ik met van Eyck verf. Heb wel sinds kort goeie kwastenMaarja, mag ook wel aangezien ik opdrachten doe
ga eens zingenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb m ook niet opgeruimd#kangewoon #yolo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik wil zingen danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mic. Moet ik ook nog een keer halen. Vocal cuts
Nope, want ik schiet vooral portretten, die knal ik niet zomaar op internet. Maar er staat een zelfportretje op internet. Even wachtenquote:
Ah okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, want ik schiet vooral portretten, die knal ik niet zomaar op internet. Maar er staat een zelfportretje op internet. Even wachten
Wat kost zo'n microfoonstandaardding nou?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb m ook niet opgeruimd#kangewoon #yolo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Staan je schilderijen wel online dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, want ik schiet vooral portretten, die knal ik niet zomaar op internet. Maar er staat een zelfportretje op internet. Even wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |