abonnement Unibet Coolblue
pi_128318422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat ik mij af vraag is waarom niet?
Bedoel heb je alles gevolgd en daaruit een conclussie uit getrokken.
Of blaat je maar gewoon maar wat?
Want ik vind die witness statements belachelijk.
Ik vind die fotos klopt niet.
Zoals ik al zei : Ik wil GRAAG die officiele verhalen geloven maar ik kan niet als er zoveel vraagjes/anomalies zijn daarover.
Ik ben helemaal geen doemdenker en ik wil helemaal geen kwaad denken over human nature,maar t feit is dat er zijn zeker rotmensen tussen....en het maakt niet erg veel uit hoe weinig dat zou zijn....je heb maar een (machtige) klootzak te hebben tussen miljoenen en dat is toch genoeg ?
Dus anyone die denkt dat 'complot denkers' zijn paranoid,delusional,tinfoilhatters heeft t verkeerd.
Ik heb heel veel van t officiele verhaal gezien en gehoord als ik dat wil of niet, want tis gewoon in-your-face gerammde.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128318493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

daarom juist , en dan vraag ik wat het verschil is tussen dit en de aanslag op koniginnen dag.
Of alphen of de boem in enschede moord op theo van gogh etc..
En ik heb er nog steeds geen antwoord van geen van allen
Misschen zijn t niet interressant genoeg want het heeft niet zo'n indruk op foriegn policy of security bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:23:45 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128319379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschen zijn t niet interressant genoeg want het heeft niet zo'n indruk op foriegn policy of security bvb.
agh nee klopt ook was ook niet te zien over de hele wereld.
dom van me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:28:50 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128319562
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want ik vind die witness statements belachelijk.
Ik vind die fotos klopt niet.
Zoals ik al zei : Ik wil GRAAG die officiele verhalen geloven maar ik kan niet als er zoveel vraagjes/anomalies zijn daarover.
Ik ben helemaal geen doemdenker en ik wil helemaal geen kwaad denken over human nature,maar t feit is dat er zijn zeker rotmensen tussen....en het maakt niet erg veel uit hoe weinig dat zou zijn....je heb maar een (machtige) klootzak te hebben tussen miljoenen en dat is toch genoeg ?
Dus anyone die denkt dat 'complot denkers' zijn paranoid,delusional,tinfoilhatters heeft t verkeerd.
Ik heb heel veel van t officiele verhaal gezien en gehoord als ik dat wil of niet, want tis gewoon in-your-face gerammde.
de foto's kloppen niet?
En alle beelden en klopjacht politie scanner etc etc wel?
een false flag heeft een achtergrond reden, er waren in het verleden duidelijk een aantal false flags, dat hoor je mij niet ontkennen, in dit geval werd het al geroepen op het moment dat het nieuws van een explosie pas net bekend was.
Een explosie ... nog geeneens bekend of het een aanslag of iets dergelijks was.
Bloed gore overal niet alleen op fot maar ook op LIVE beeld te zien en te volgen.
http://www.kijk.nl/video/JmcmyZVJlqBL
En getuigen kwamen uit allerlij landen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128320881
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

de foto's kloppen niet?
En alle beelden en klopjacht politie scanner etc etc wel?
een false flag heeft een achtergrond reden, er waren in het verleden duidelijk een aantal false flags, dat hoor je mij niet ontkennen, in dit geval werd het al geroepen op het moment dat het nieuws van een explosie pas net bekend was.
Een explosie ... nog geeneens bekend of het een aanslag of iets dergelijks was.
Bloed gore overal niet alleen op fot maar ook op LIVE beeld te zien en te volgen.
http://www.kijk.nl/video/JmcmyZVJlqBL
En getuigen kwamen uit allerlij landen.
Am sorry,maar dit is niet genoeg voor mij.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:07:18 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128320987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Am sorry,maar dit is niet genoeg voor mij.
ah, pas alleen als jezelf met je snuffert er bovenop zit dus. ;)
dus in feite...
zijn de hieronder aangegeven aanslagen sinds 9/11 false flags

17 oktober - Terroristen van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina vermoorden in Jeruzalem de Israëlische minister van Toerisme Rechavam Ze’evi.
Een autobom ontploft bij een overheidsgebouw in Srinagar (Kasjmir, India) waarbij 35 burgers worden gedood en 40 gewond raken.
1 december - Op de Ben-Yehudastraat in Jeruzalem blaast de Hamas 11 mensen op.
2 december - In bus 16 in Haifa (Israël) worden door de Hamas 15 mensen vermoord.
13 december - Pakistaanse terroristen vallen het Indiase parlement aan.
Richard Reid, een tot de islam bekeerde Brit, probeert tijdens American Airlines-vlucht 63 het vliegtuig met een bom in zijn schoen op te blazen. Voordat hij deze bom kan laten afgaan wordt hij echter overmeesterd door de passagiers en het vliegtuigpersoneel.

2002[bewerken]
2 maart - In de ultraorthodoxe joodse wijk van West-Jeruzalem, Beit Israel, worden negen Israëliërs gedood bij een zelfmoordaanslag.
9 maart - Twee zelfmoordaanslagen, een in Jeruzalem en een in Netanya, doden veertien Israëliërs en de drie daders. Meer dan 150 mensen raken gewond.
27 maart - 29 mensen komen bij een zelfmoordaanslag in een hotel in Netanya.
31 maart - Vijfien doden en 44 gewonden in een restaurant in de noordelijke Israëlische havenstad Haifa.
11 april - Bij een bomaanslag op de El-Ghriba-synagoge in Djerba (Tunesië) komen 21 mensen om het leven, waaronder 14 Duitse toeristen.
7 mei - Bij een zelfmoordaanslag in een biljartcentrum in Tel Aviv worden vijftien Israëliërs gedood en raken er zestig gewond.
5 juni - Zeventien doden en tientallen gewonden door een autobom die naast een bus ontploft op een kruispunt in het noorden van Israël.
18 juni - In een bus vol schoolkinderen en kantoorpersoneel in Jeruzalem vallen negentien doden en ruim vijftig gewonden door een zelfmoordaanslag.
12 oktober - Aanslag in een toeristische discotheek op het Indonesische eiland Bali met ruim 200 slachtoffers.
23 oktober - Tsjetsjeense terroristen gijzelen bezoekers tijdens een toneelvoorstelling in Moskou. 120 gegijzelden en 40 terroristen komen om tijdens de reddingsactie 3 dagen later.
18 november - Hamas-leden openen het vuur op joodse kolonisten waarbij 12 doden vallen.
21 november - In het Israëlische plaatsje Kiryat Menahem vallen 14 doden bij een aanslag op een stadsbus vol met schoolkinderen en studenten.
28 november - Arabische terroristen blazen een auto op voor een Israëlisch toeristenhotel in de Keniaanse stad Mombassa. Hierbij vallen 18 doden.

2003[bewerken]
5 januari - Centraal busstation, Tel Aviv, Israël
12 mei - Reeks bomaanslagen (door hoogstwaarschijnlijk leden van Al-Qaida) op door buitenlanders bewoonde appartementencomplexen in de Saoedische hoofdstad Riyad, waarbij 35 mensen omkomen (inclusief de terroristen).
16 mei - Aanslagen in Casablanca, 16 mei 2003 - Casablanca, Marokko
19 augustus - Lijn 2, Jeruzalem, Israël
In augustus-september - 39 doden bij drie zelfmoordaanslagen door Hamas in Israël
4 oktober - Terroristische aanslag in het Maxim-restaurant van Haifa, Israël. Eenentwintig Israëliërs - joden en Arabieren - worden gedood en 51 worden verwond.

2004[bewerken]
14 januari - Vier doden door een zelfmoordaanslag bij de grens tussen Israël en de Gazastrook. Het was de eerste keer dat in de Gazastrook een vrouw in naam van de Hamas een zelfmoordaanslag pleegde.
29 januari - Zeker tien doden door een zelfmoordaanslag op een bus in Jeruzalem.
6 februari - Een bom in de metro van Moskou, vermoedelijk geplaatst door Tsjetsjenen, doodt 41 mensen.
27 februari - Bij een bomaanslag door Abu Sayyaf op een veerboot in de Filipijnen worden 116 burgers gedood.
februari - Een bomaanslag tijdens een optocht van Sjiitische moslims in Pakistan doden 43 mensen en verwonden er 160.
9 maart - Bomaanslag op een restaurant in Istanbul (Turkije).
11 maart - Aanslagen op forensentreinen, Madrid. 191 mensen vermoord en 1400 verwond.
14 maart - Twee jonge zelfmoordterroristen brengen tien mensen om bij een aanslag in de haven van het Israëlische plaatsje Ashdod.
29 mei - Islamitische militanten doden 22 mensen bij een oliecompex in Saoedi-Arabië.
21 april - Een bomaanslag op een veiligheidsgebouw in Riyad (Saoedi-Arabië) doodt 5 mensen.
24 augustus - Twee Russische vliegtuigen storten neer door bommen van Tsjetsjeense oorsprong.
24 augustus - Er vallen 90 doden door springstofexplosies op twee Russische passagierstreinen in het zuidwesten van Rusland.
31 augustus - Een bomexplosie bij de ingang van een metrostation in noord Moskou, veroorzaakt door (waarschijnlijk) een Tsjetsjeense zelfmoordenaar, doodt 10 mensen en verwondt 33 mensen.
Op 1 september worden schoolkinderen en leraren in Beslan gegijzeld door (waarschijnlijk) Tsjetsjeense terroristen. De gijzeling eindigt op 3 september in een ongeplande aanval van Russische militairen, waarbij 335 doden vallen.
9 september - Islamitische terroristen plegen een bomaanslag op de Australische ambassade in Jakarta (Indonesië), waarbij 8 mensen omkomen.
7 oktober - Drie autobommen ontploffen in steden gelegen de Sinaï schiereiland. Hierbij komen meer dan 34 mensen om en raken er 114 gewond, velen van hen Israëli's en andere buitenlandse toeristen.
2 november - Moord op Theo van Gogh door Mohammed Bouyeri
15 november - Twee bomaanslagen in Istanboel tegen synagoges, waarbij 24 mensen omkomen.
20 november - Twee bomaanslagen tegen een bank en het Britse consulaat in Istanbul, waarbij 33 doden vallen.
6 december - Terroristen, vermoedelijk gelinkt aan Al Qaida, vallen het Amerikaanse consulaat in Djedda (Saoedi-Arabië) aan; hierbij worden vijf lokale employees gedood.
12 december - Bomaanslag door islamitische terroristen op een kerstmarkt in General Santos (Filipijnen), waarbij 15 mensen omkomen.
Aanslagen in onder andere Istanboel, Saoedi-Arabië, Marokko, Tunesië, Tsjetsjenië en andere, meest islamitische, landen.

2005[bewerken]
13 februari - Bij een zelfmoordaanslag bij een grensovergang tussen Israël en Gaza worden negen mensen gedood en vallen er meerdere gewonden. Drie Palestijnse militante groeperingen eisen de aanslag op, waaronder de Al-Aqsa Martelarenbrigade.
25 februari - Buiten een nachtclub in de buurt van het strand van Tel Aviv blaast een Palestijnse terrorist zichzelf (en daarmee definitief het staakt-het-vuren) op met 20 pond aan explosieven. Meer dan 4 personen worden gedood en 12 mensen raken gewond.
19 maart - Een autobomexplosie bij een theater in Doha (Qatar) doodt één Brit en verwondt 17 anderen.
7 april - Een terrorist blaast zichzelf op met explosieven op de Khan al Khalili markt in Caïro (Egypte). Hierbij worden 3 buitenlandse toeristen gedood en 17 anderen gewond.
30 april - tijdens twee aanslagen in Caïro wordt een bom tot ontploffing gebracht en een toeristenbegeleider gedood door geweerschoten.
7 juli - Een Palestijnse tiener blaast zichzelf op in een winkelpromenade in de buurt van Netanya (Israël), waarbij 3 Israëli's worden gedood.
7 juli - Bomaanslagen in Londense metro en op Londense bus. 52 mensen worden gedood en 700 verwond.
14 juli - Een Palestijnse raketaanval op Israëlische doelen kost een 22-jarige vrouw het leven. De Al-Aqsa Martelarenbrigade eist de verantwoordelijkheid voor de beschieting op. Het is de eerste dodelijke raketaanval vanuit de Gazastrook sinds Israël en de Palestijnen in februari 2005 een staakt-het-vuren overeenkwamen.
16 juli - Bij een bomaanslag aan de westkust van Turkije wordt een minibus opgeblazen. Vijf mensen worden gedood en 13 verwond, hierbij voornamelijk Britse en Ierse toeristen.
21 juli - Grotendeels mislukte bomaanslagen in Londense metro en op Londense bus. Een persoon wordt verwond.
24 juli: Een Israëlisch echtpaar uit Jeruzalem wordt doodgeschoten in de Gazastrook. Fatah en de Islamitische Jihad eisen verantwoordelijkheid op.
23 juli - Terroristische aanslag in Sharm el-Sheikh. Tenminste 88 personen worden gedood en 111 verwond. De aanslag wordt verhaald op Al Qaida. Zie Terroristische aanslagen in Sharm el-Sheikh van 23 juli 2005.
24 juli - Aan de grens van Israël met de Gazastrook vallen twee doden en vier gewonden als Palestijnse militanten een Israëlische auto beschieten. Eerder die dag was een Palestijnse terrorist opgepakt met een bomgordel die van plan was in Tel Aviv een aanslag te plegen. De incidenten werden gepleegd aan het einde van het bezoek van Amerikaanse minister Condoleezza Rice van Buitenlandse Zaken aan het Midden-Oosten.
2 augustus - Palestijnse terreurbeweging Jihad vuurt raketten af op tienduizenden kolonisten en sympathisanten die nabij de Gazastrook stonden te demonstreren tegen de Israëlische terugtrekking uit dat gebied. Een afzwaaier kwam echter terecht op een Palestijns huis waarbij een Palestijns jongetje werd gedood.
4 augustus - In Istanbul (Turkije) komen twee mensen om het leven en raken zeker vijf mensen gewond bij een exploderende bom, welke verstopt was in een afvalbak. De mensen kwamen allemaal van een huwelijksfeest, en net toen ze in de auto zaten om naar huis te gaan, ontplofte er een bom.
4 augustus - Een extreemrechtse Israëlische deserteur schiet 4 Arabische Israëliërs dood, waaronder de chauffeur in een bus. De Egged-bus, die uit Haifa vertrok, was op dat op moment in de Druzische wijk van de eindbestemming Shefa Amr. De deserteur, Eden Natan-Zada, werd gedood door inzittenden van de bus en omstanders voordat hij nieuwe munitie kon laden.

2006[bewerken]
22 februari - Bomaanslag beschadigt Gouden Moskee in Samarra, Irak. Er vallen geen doden of gewonden. Dit leidde tot een golf van geweld tussen soennieten en sjiieten.
2 maart - 4 doden, waaronder een Amerikaanse diplomaat, door bomaanslag in Karachi, Pakistan.
7 maart - 15 doden door bomaanslagen in de Hindu stad Benares, India.
14 maart - 86 doden door verschillende executies in Bagdad, Irak.
6 april - 13 doden door aanslag bij Imam Alimoskee in Najaf, Irak.
7 april - 80 doden door aanval op een moskee in Bagdad, Irak.
11 april - 57 soennitische moslims gedood door zelfmoordaanslag tijdens gebed in Karachi, Pakistan.
17 april - 10 doden en 70 gewonden door zelfmoordaanslag van Sami Hammad in Tel Aviv, Israël.
24 april - 23 doden, waaronder 3 buitenlanders en 62 gewonden door bomaanslagen in de Egyptische badplaats Dahab.
14 mei - 32 doden door aanslagen in Bagdad, Irak.
14 juni - 64 doden en 80 gewonden, onder wie veel kinderen, door aanslag op een bus in Kabithigollewa, Sri Lanka.
17 juni - 23 doden door aanslagen in Bagdad, Irak.
25 juni - 4 Russische diplomaten vermoord door Al Qaeda.
1 juli - 62 doden en 114 gewonden door autobom op een markt in de wijk Sadr-stad in Bagdad, Irak
9 juli - 40 soennitische moslims gedood tijdens bloedbad door schutters in Bagdad, Irak.
11 juli - 183 doden en 500 gewonden door zeven bomaanslagen op treinen tijdens de avondspits in Bombay, India.
18 juli - 53 doden door bomaanslagen in Najaf, Irak.
31 juli - Geplande aanslag op treinen in Keulen, Duitsland. Kofferbommen niet ontploft.
3 augustus - 22 doden door bomaanslagen in Afghanistan.
6 augustus - 15 geëxecuteerde tsunami-hulpverleners gevonden in Sri Lanka na hevige gevechten.
8 augustus - 30 doden door bomaanslagen in Bagdad, Irak.
10 augustus - ten minste 35 doden bij zelfmoordaanslag nabij Imam Alimoskee in Najaf, Irak.
10 augustus - Geplande aanslagen op trans-Atlantische vliegtuigen worden verijdeld door de Britse politie.
23 november - Bij aanslagen in Sadr-stad, een grote wijk in Bagdad, Irak, vallen 215 doden.
30 december - Na sinds maart 2006 een bestand in acht genomen te hebben pleegt de Baskische terreurorganisatie ETA een bomaanslag bij het vliegveld van Madrid.
31 december - In de Thaise hoofdstad Bangkok vindt een aantal bomaanslagen plaats waardoor enkele personen om het leven komen. Er zijn aanwijzingen dat zij hebben te maken met de opstand in de drie moslimprovincies in het diepe zuiden van het land.

2007[bewerken]
29 januari - Voor het eerst wordt er een Palestijnse zelfmoordaanslag uitgevoerd in de Zuid-Israëlische badplaats Eilat; vier personen waaronder de dader komen daarbij om het leven.
12 februari - 79 doden door aanslagen in Bagdad, Irak.
14 februari - Bij een aanslag op een bus in het zuidoosten van Iran, in de stad Zahedan, komen 18 mensen om het leven. De soennitische extremistische groepering Joendallah (soldaten van God) heeft de aanslag opgeëist.
17 februari - Bij een zelfmoordaanslag in een rechtszaal in Quetta, Pakistan vallen 16 doden en 24 gewonden. Quetta is de hoofdstad van de provincie Beloetsjistan, welke grenst aan Afghanistan en Iran, en is de laatste jaren herhaaldelijk het toneel van tribaal geweld en aanslagen door de Taliban.
18 februari - 63 doden door aanslagen in Bagdad, Irak.
19 februari - Bij een aanslag op een trein in het noorden van India, komen 68 mensen om, tijdens de daarop volgende brand. De slachtoffers waren overwegend Pakistanen. De dader was een Pakistaanse extremist die de aanslag pleegde op de "Vriendschaps Express" in een poging de relatie tussen India en Pakistan te beschadigen.
19 februari - Het zuiden van Thailand onderging het zwaarste geweld ooit sinds het bestaan van de staat. Er vonden 28 bomaanslagen, 9 moorden en een serie brandstichtingen plaats. De daders zijn waarschijnlijk extremistische islamisten die het overwegend islamitische zuiden willen afscheiden van het goeddeels boeddhistische Thailand.
6 maart - 114 doden door aanslagen in Hilla, Irak.
27 maart - In Tel Afar, Irak komen 152 mensen om het leven nadat twee vrachtwagens tot ontploffing werden gebracht.
11 april - Bij een aanslag in de Algerijnse hoofdstad, Algiers, komen meer dan 30 mensen om het leven. Al-Qaida heeft de aanslag opgeëist. Het is nog niet duidelijk waarom de aanslag is gepleegd.
9 mei - 19 doden bij een aanslag in Arbil, Irak.
15 mei - 45 doden door aanslagen in Bagdad, Irak.
19 mei - 16 doden bij een aanslag op een moskee in Haiderabad (Andhra Pradesh), India.
20 mei - 10 doden door een aanslag in de Afghaanse provincie Paktia.
22 mei - 25 doden door een aanslag in Bagdad, Irak.
23 mei - 2 doden bij een aanslag in Afghanistan, waaronder een Finse soldaat.
24 mei - 27 doden door een aanslag in Fallujah, Irak.
mei 2007 - 2 doden in de Israëlische stad, Sderot door Qassam-raketten vanuit Gazastrook.
19 juni - 75 doden en 203 gewonden in Bagdad, Irak.
14 augustus - Grootste aanslag in Irak sinds de oorlog begon in 2003. In de stad Qahtaniya werden meerdere tankwagens opgeblazen. Er vielen 796 doden. Ongeveer 1300 mensen raakten gewond.
25 augustus - 44 doden door aanslagen in Haiderabad (Andhra Pradesh), India.
4 september - 21 doden door twee bommen in Rawalpindi, Pakistan.
18 oktober - Bij de grootste aanslag in de Pakistaanse geschiedenis vielen 136 doden en ongeveer 450 gewonden. Toen de ex-premier Benazir Bhutto terugkeerde naar Karachi, Pakistan vonden er twee grote explosies plaats. Bhutto zelf bleef ongedeerd.
27 december - Benazir Bhutto komt op 54-jarige leeftijd alsnog door een zelfmoordaanslag om het leven nadat ze een verkiezingstoespraak had gehouden op een politieke bijeenkomst van de Pakistan Peoples Party in Rawalpindi.

2008[bewerken]
1 februari - Door een aanslag op een markt in Bagdad vallen 99 doden en 196 gewonden. De daders blijken twee vrouwen te zijn met het syndroom van Down, waarschijnlijk door terroristen gedwongen om deze daad uit te voeren.
16 februari - 101 doden in Arghendab in Afghanistan door een zelfmoordaanslag tijdens een sportwedstrijd.
6 maart - Bij een aanslag op de Merkaz HaRav Yeshiva in Jeruzalem worden 8 Joodse studenten tijdens hun godsdienststudie vermoord door Alaa Abu Dhein.
13 mei - Een hindoetempel wordt aangevallen door islamitische terroristen. 63 doden en 216 gewonden.
20 september - Een terrorist blaast zichzelf op in het Mariott-hotel is Islamabad. Er vallen 53 doden.
26 november - Reeks gelijktijdige aanslagen in Bombay (Mumbai), India. Er vallen 178 doden.

2009[bewerken]
21 februari - Een aanslag op een kerk in Bauchi te Nigeria eist 11 levens.
27 februari - In het Somalische Mogadishu komen 42 mensen om door een aanslag.
29 augustus - Een aanslag op een kerk in Wernyol te Soedan eist 43 levens. Er zijn 62 gewonden.
25 oktober - In het Iraakse Bagdad komen 160 mensen om door een zware autobom.
28 oktober - Een zware autobom in het Pakistaanse Peshawar eist 117 doden. Er zijn honderden gewonden.
8 december - Enkele autobommen gaan af in Bagdad. 127 doden en 448 gewonden.
25 december - Op Northwest Airlines-vlucht 253 van Amsterdam naar Detroit wordt een terroristische aanslag gepleegd met een pakketje PETN(80 gram) door Umar Farouk Abdulmutallab. Het pakketje moest tot ontploffing worden gebracht met een spuit chemicaliën. De aanslag mislukte, slechts 3 mensen inclusief de terrorist liepen brandwonden op.
28 december - Zelfmoordaanslag in Karachi, Pakistan. 45 doden en 82 gewonden.

2010[bewerken]
8 januari - In de Angolese exclave Cabinda wordt een aanslag op het Togolees voetbalelftal gepleegd door rebellen van de Angolese afscheidingsbeweging FLEC. Bij de grens met Congo-Brazzaville nemen rebellen de spelersbus van Togo onder vuur. Eén persoon wordt gedood en negen raken gewond.
29 maart - In de metro van de Russische hoofdstad Moskou blazen twee vrouwen zichzelf op met een bomgordel. Er vallen 40 doden en meer dan 100 gewonden.
31 oktober - Een gijzeling in een katholieke kerk in Bagdad eindigt in een drama. 53 personen komen om wanneer de gijzelnemers zichzelf tijdens een bestorming door de politie opblazen.
25 december - Tijdens kerstvieringen vinden enkele aanslagen op kerken plaats in de Nigeriaanse steden Jos en Maiduguri. Hierbij komen 39 personen om het leven. Terreurorganisatie Boko Haram eist de verantwoordelijkheid op.

2011[bewerken]
1 januari - Bij een bomaanslag op een kerk in Alexandrië komen 23 Kopten om het leven.
24 januari - Bij een bomaanslag op de luchthaven Domodedovo van de Russische hoofdstad Moskou vallen zeker 36 doden en 50 gewonden. De Tsjetsjeense rebellenleider Oemarov eist de verantwoordelijkheid op, en dreigt met meer aanslagen wanneer Tsjetsjenië geen onafhankelijkheid krijgt.
11 april - Een bomaanslag in station Oktyabrskaya van het metronet van de Wit-Russische hoofdstad Minsk kost aan minstens twaalf mensen het leven; er zijn zeker 200 gewonden.
22 juli - De Noorse rechts-radicale islamcriticus Anders Behring Breivik pleegt twee aanslagen door nabij regeringsgebouwen in de Noorse hoofdstad Oslo een autobom te doen ontploffen en vervolgens in een sociaal-democratisch jeugdkamp op het eiland Utøya meer dan zestig jongeren dood te schieten.
13 december - Een aanslag in Luik eist zes doden: vijf op de Place Saint-Lambert plus de dader, die ter plaatse zelfmoord pleegt. Er vallen 125 gewonden, waaronder vijf zwaargewonden. Eerder op de dag maakte de dader nóg een slachtoffer: in de garage van zijn woning wordt het dode lichaam van een 49-jarige schoonmaakster aangetroffen.

2012[bewerken]
20 januari - Bij een reeks aanslagen in de Noord-Nigeriaanse stad Kano worden verspreid door de stad minstens acht gebouwen van de politie en de geheime dienst aangevallen door Boko Haram. Hierbij komen tussen de 80 en 120 mensen om het leven.
11-22 maart - in de Franse regio Midi-Pyrénées vindt een drietal schietpartijen plaats, twee in de hoofdstad Toulouse en een in Montauban. In totaal komen zeven personen om het leven, waaronder drie kinderen en drie militairen. Alle doelbewust gekozen slachtoffers zijn van Maghrebijnse, Caribische of Joodse afkomst. Bij alle beschietingen wordt hetzelfde wapen gebruikt en wordt dezelfde scooter gesignaleerd. Uiteindelijk blijkt er één dader te zijn. Na de beschietingen van 19 maart geldt voor heel Zuid-Frankrijk het hoogste terreuralarm.
4 augustus] - In Jemen explodeert een bom tijdens een begrafenis. Hierbij vallen 49 doden.
6 augustus - In het Nigeriaanse Okene wordt een kerk overvallen. Door terroristen wordt met machinegeweren geschoten, waarbij 20 doden vallen.
16 november - In Aleppo explodeert een auto nabij een Syrisch Orthodoxe Kerk. 20 doden en 15 gewonden.
25 november - Bij een aanslag op een kerk in het Nigeriaanse Jaji vallen 15 doden.
17 december - 21 doden en 74 gewonden na een bomaanslag bij een bushalte in het Pakistaanse Jamrud.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 14:09:42 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_128321066
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want ik vind die witness statements belachelijk.
Ik vind die fotos klopt niet.
Zoals ik al zei : Ik wil GRAAG die officiele verhalen geloven maar ik kan niet als er zoveel vraagjes/anomalies zijn daarover.
Ik ben helemaal geen doemdenker en ik wil helemaal geen kwaad denken over human nature,maar t feit is dat er zijn zeker rotmensen tussen....en het maakt niet erg veel uit hoe weinig dat zou zijn....je heb maar een (machtige) klootzak te hebben tussen miljoenen en dat is toch genoeg ?
Dus anyone die denkt dat 'complot denkers' zijn paranoid,delusional,tinfoilhatters heeft t verkeerd.
Ik heb heel veel van t officiele verhaal gezien en gehoord als ik dat wil of niet, want tis gewoon in-your-face gerammde.
Klopt, voor die kwalificatie komen de bommengooiers wmb zeker in aanmerking.
pi_128321276
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah, pas alleen als jezelf met je snuffert er bovenop zit dus. ;)
dus in feite...
zijn de hieronder aangegeven aanslagen sinds 9/11 false flags

Ik heb 'n mening over wat van ook wanneer ik heb genoeg info over.
Of denk je dat ik heb de tijd om te wachten voor iets verdacht dan ga ik 'meteen roepen : false flag!'
Sorry hoor,maar ik heb veel leukere dinges te doen.
Het lijkt dat je heb de indruk dat ik zit in 'n donker,koud,vochtige,gesloten kamertje met alleen maar vreselijk rare beelden en gedachten over t wereld.
Wrong again ! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 14:17:43 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_128321374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 'n mening over wat van ook wanneer ik heb genoeg info over.
Of denk je dat ik heb de tijd om te wachten voor iets verdacht dan ga ik 'meteen roepen : false flag!'
Sorry hoor,maar ik heb veel leukere dinges te doen.
Het lijkt dat je heb de indruk dat ik zit in 'n donker,koud,vochtige,gesloten kamertje met alleen maar vreselijk rare beelden en gedachten over t wereld.
Wrong again ! :)
Volgens mij was jij een van de eersten hier die dat riep. Correct me if I'm wrong.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:18:39 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128321413
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 'n mening over wat van ook wanneer ik heb genoeg info over.
Of denk je dat ik heb de tijd om te wachten voor iets verdacht dan ga ik 'meteen roepen : false flag!'
Sorry hoor,maar ik heb veel leukere dinges te doen.
Het lijkt dat je heb de indruk dat ik zit in 'n donker,koud,vochtige,gesloten kamertje met alleen maar vreselijk rare beelden en gedachten over t wereld.
Wrong again ! :)
Nee dat snap ik wel, maar jij twijfelt aan de slachtoffers.
En dat neem ik je wel behoorlijk kwalijk.

En het feit dat je gewoon niet openstaat voor de gedachte dat het wel echt gebeurt is, en mochten ( het kan) famillie leden dit lezen ze erg gekwetst zijn door dit soort uitspraken.
hierbij verwijs ik naar het stukje over 9/11 slachtoffers wat ik eerder geplaatst heb.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:19:09 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128321427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij was jij een van de eersten hier die dat riep. Correct me if I'm wrong.
polderturk begon er mee op NWS forum ik zal eens ff kijken wie de eerste was hier.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128321482
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

polderturk begon er mee op NWS forum ik zal eens ff kijken wie de eerste was hier.
Oh ben ik ook wel benieuwd naar. :)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:22:17 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128321536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:20 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Oh ben ik ook wel benieuwd naar. :)
polderturk was op NWS de eerste dat weet ik 100% zeker en zie hier die Alex Jones User,
tribal, bleef eerst nog onbeslist.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:26:32 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128321693
eerste berichtje van Tingo:

An american spokesman said yesterday : We got Osama Bin Laden en we'll get whoever did this.
Comforting to know our beloved (in)security forces look after us all so well.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Wat 'n poppenkast zeg!

3 berichten verder:

Want die TV en media zijn helemaal niet betrouwbaar en als bepaalde regeringen en organisaties komen met dramatisch verhalen over explosies, terroristen enz.enz. ik wil goed bewijs daarvan en niet een of ander 'government spokesperson' or 'leuke newsreader' om dat te vertellen alsof het waar is.
Oh en voor de duidelijk - ik heb nergens gezegd dat dit 'n false flag is/was maar heel waarschijnlijk is het zo.
Ik besteed niet zoveel tijd op dit soort dingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 14:35:06 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_128322033
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

polderturk was op NWS de eerste dat weet ik 100% zeker en zie hier die Alex Jones User,
tribal, bleef eerst nog onbeslist.
Droogdok was de eerste false flag roeper maar ik denk dat dat meer sarcasme was.
Daarna kwamen Alex Jones en tribal en Summers. En Tingo.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:36:25 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128322084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Droogdok was de eerste false flag roeper maar ik denk dat dat meer sarcasme was.
Daarna kwamen Alex Jones en tribal en Summers. En Tingo.
ja die andere gebruikers zaten meer te grappen en te grollen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128322168
De grote vraag blijft natuurlijk nog steeds: Wat heeft de VS bereikt met deze false flag?
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 14:41:14 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_128322281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk nog steeds: Wat heeft de VS bereikt met deze false flag?
Eerst werd er beweerd dat het ging om een wet er snel door te jassen, maar dat werd al snel gedebunked.
pi_128322405
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerst werd er beweerd dat het ging om een wet er snel door te jassen, maar dat werd al snel gedebunked.
En nu dan? ik heb blijkbaar even niet zitten opletten. Gaat het alleen nog maar om slachtoffers die niet zouden bestaan maar de reden van de false flag laten we achterwege?
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:59:01 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128323043
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En nu dan? ik heb blijkbaar even niet zitten opletten. Gaat het alleen nog maar om slachtoffers die niet zouden bestaan maar de reden van de false flag laten we achterwege?
Jup We moeten het maar zien in het algemene plaatje!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128323290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup We moeten het maar zien in het algemene plaatje!
De laatste



dus.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:20:06 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128323845
The answer, my friend, is blowing in the wind?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128324071
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Copycat het volgende:
The answer, my friend, is blowing in the wind?
Die strohalm is blowing in the wind ja. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:30:53 #149
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_128324234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

daarom juist , en dan vraag ik wat het verschil is tussen dit en de aanslag op koniginnen dag.
Of alphen of de boem in enschede moord op theo van gogh etc..
En ik heb er nog steeds geen antwoord van geen van allen
Als je bij dat soort gebeurtenissen tienduizenden of misschien wel honderduizenden complotgelovers erop zou zetten zoals bij Boston het geval is zal je ook daar (voor complotgelovers) vreemde zaken in vinden.

Geef een willekeurige reeks aan foto's van een willekeurige gebeurtenis (bijvoorbeeld verkeer gedurende 10 minuten op een kruispunt) dan zal je daar ook vreemde zaken in kunnen vinden.

Ga met honderduizenden mensen de achtergrond van 10 willekeurige personen tot in detail uitspitten en ook daar zal je (voor complotgelovers) vreemde zaken in kunnen vinden.

Met andere woorden, als je maar diep genoeg zoekt met grote groep mensen EN van te voren NIET open minded bent maar per definitie uit gaat van een complot ofwel dat er iets niet klopt (tunnelvisie) dan zal je altijd iets kunnen vinden wat niet klopt.

Al helemaal als je zoals veel complotgelovers ervan uit gaat dat alle filmpjes en foto's die een complottheorie tegen spreken per definitie nep zijn en alle foto's die na 100x uitvergroten mogelijk iets vreemds laten zien echt zijn.

Idem voor getuigen. Alle getuigen zijn acteurs, maar zodra er ook maar eentje is (en voor de rest niemand) die het vaag heeft over iets met honden dan is dat direct de waarheid. Want die honderden andere getuigen die het niet kunnen bevestigen zijn allemaal acteurs (die in het geval van slachtoffers samen met hun vrienden, familie, buren, kennissen, collega's, hulpdiensten, artsen, verplegers etc. etc. deel uit maken van het complot).
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:33:12 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128324322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als je bij dat soort gebeurtenissen tienduizenden of misschien wel honderduizenden complotgelovers erop zou zetten zoals bij Boston het geval is zal je ook daar (voor complotgelovers) vreemde zaken in vinden.

Geef een willekeurige reeks aan foto's van een willekeurige gebeurtenis (bijvoorbeeld verkeer gedurende 10 minuten op een kruispunt) dan zal je daar ook vreemde zaken in kunnen vinden.

Ga met honderduizenden mensen de achtergrond van 10 willekeurige personen tot in detail uitspitten en ook daar zal je (voor complotgelovers) vreemde zaken in kunnen vinden.

Met andere woorden, als je maar diep genoeg zoekt met grote groep mensen EN van te voren NIET open minded bent maar per definitie uit gaat van een complot ofwel dat er iets niet klopt (tunnelvisie) dan zal je altijd iets kunnen vinden wat niet klopt.

Al helemaal als je zoals veel complotgelovers ervan uit gaat dat alle filmpjes en foto's die een complottheorie tegen spreken per definitie nep zijn en alle foto's die na 100x uitvergroten mogelijk iets vreemds laten zien echt zijn.

Idem voor getuigen. Alle getuigen zijn acteurs, maar zodra er ook maar eentje is (en voor de rest niemand) die het vaag heeft over iets met honden dan is dat direct de waarheid. Want die honderden andere getuigen die het niet kunnen bevestigen zijn allemaal acteurs (die in het geval van slachtoffers samen met hun vrienden, familie, buren, kennissen, collega's, hulpdiensten, artsen, verplegers etc. etc. deel uit maken van het complot).
*O* ik ga naar de VS ik ga acteur worden *O*
banen zat schijnbaar :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')