PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als ik die stem niet had gehoord dan zou ik hem nooit herkennen zelfsquote:
Zal zo ff kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Timmy doe je die straks?
Jeej ik win een all in
Moet je de data wel door een SPSS analyse gooien om te checken of je niet een toevalstreffer hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef fetss het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als je 10x torres koopt, zijn doelpuntgemiddelde bereken, en dit vervolgens bij meerdere spitsen te doen, kom je achter de best scorende spits van FUT.
Doei
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kutpauze ook altijd
En nee Thad ga ik niet aan meedoen. Echt kuttoernooien die
Die gaan super sloom levels en de mensen die meedoen zijn enkel grinders.quote:
kom tegen mij danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
3-0 verloren van iemand met 77 chem en Albiol + V. Ruiz achterin
haha slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
3-0 verloren van iemand met 77 chem en Albiol + V. Ruiz achterin
TOTS Bacca lijkt me 100x beterquote:
Ik speelde er vanmorgen tegen en hij scoorde 1x maar hij had meerdere kansen. Ook scoorden Quintero (beide) en Arizala die ik zelf ook in mijn team hebquote:
Hoe duur is hij daar?quote:
Ik start het alleen nog maar op voor clubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
waarom start ik dit spel nog op (behalve voor clubs)
Je moest er gister bij zijn met clubs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
waarom start ik dit spel nog op (behalve voor clubs)
hoezoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Je moest er gister bij zijn met clubs.
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik start het alleen nog maar op voor clubs eigenlijk.
Maagd.quote:
15 potjes op 1 dag? pff. En dan is het pas half 5quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging gisteren niet goed bij FIFA maar vandaag ging het prima. Ik heb 14 wedstrijden gewonnen en 1 verloren, Juan heeft al 4 goals uit corners gemaakt en Olave nog geen 1.
Jullie zijn slechter in clubs dan ik in fut (al scheelt het niet veel)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehe ik zie em naar Pro Clubs gaan om te controleren
Een boze Thorb in 3.. 2.. 1..
http://wefut.nl/player/11275quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit lijkt me wel wat
http://wefut.nl/squad/2326
Ik ben alleen bang dat ik met cheaté moet gaan spelen![]()
Heeft iemand een andere oplossing?
Die Tots Bacca heeft best leuke statsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit lijkt me wel wat
http://wefut.nl/squad/2326
Ik ben alleen bang dat ik met cheaté moet gaan spelen![]()
Heeft iemand een andere oplossing?
Alleen jammer van 2* skills..verder erg goed iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Tots Bacca heeft best leuke stats
Er zaten ook een aantal ragequits tussen. Dan gaat het wel wat sneller.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
15 potjes op 1 dag? pff. En dan is het pas half 5
Bij wat?quote:
Arizala!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Oh, Rodallega kan ook in de spits zie ik
http://wefut.nl/squad/2328
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Oh, Rodallega kan ook in de spits zie ik
http://wefut.nl/squad/2328
Daar zitten 7 spelers in die ik ook in mijn team hebquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooid![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je ook niet zoveel aan. Kei lastig om daar je geld fatsoenlijk uit te krijgen op lange termijnquote:
Ik ben allergisch voor Brazilianenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooid![]()
[ afbeelding ]
Adryan is de Braziliaanse Vargasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Brazilianen
En Vargas
quote:
Jup, same here. Hij is al goed genoeg, die 1.1m extra zal hij nooit waard zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem eerst eigenlijk halen, maar dat soort bedragen slaan nergens op. Paar ton voor een silver CB die toch al keihard overpowered is van zichzelf is ook al achterlijk
Overpowered.. Moet je die TOTS Ramos eens zien. Die is pas overpoweredquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem eerst eigenlijk halen, maar dat soort bedragen slaan nergens op. Paar ton voor een silver CB die toch al keihard overpowered is van zichzelf is ook al achterlijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overpowered.. Moet je die TOTS Ramos eens zien. Die is pas overpowered
Wat een disrespectvolle sukkels. Elkeson is dood manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2498223.page
High-End Silvers for Fifa 14? (with cards)..wel een aardige thread. Zitten wel wat leuke spelers bij die silver kunnen worden..ook al is het nutteloos speculeren
En hopelijk blijft Donk CBquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk behoud Babel zn 4* en wordt hij zilver
Hele Turkse competitie toch?quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
¤15 voor een barbecue exclusief drinken is best duur toch ?
Zojuist een schotel besteld bij de Griek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk is mijn kapsalon lekker zo.
Als je zelf niks hoeft te doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
twitter:Dolfijnenman twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 16:41:04Dromen https://t.co/AZtryZA509 reageer retweet
Niet als papa betaaltquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Leuk tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef Michaelvanb het volgende:
onze voorbereiding van t seizoen![]()
we moeten 8x trainen en 8 wedstrijden spelen
waaronder dit:
13 augustus wedstrijd
15 training
16 wedstrijd
18 wedstrijd
20 wedstrijd
Wel leuker dan trainen, maar echt handig is dit nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef Michaelvanb het volgende:
onze voorbereiding van t seizoen![]()
we moeten 8x trainen en 8 wedstrijden spelen
waaronder dit:
13 augustus wedstrijd
15 training
16 wedstrijd
18 wedstrijd
20 wedstrijd
Oh is het een helemaal gefixte bbqquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..
Bier in de kroeg is ook duurder dan thuis
niet als je een seizoen vol blessures hebt gehad en op de laatste training ook nog je enkelbanden afscheurtquote:
Klopt daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..
Bier in de kroeg is ook duurder dan thuis
Ik weet het ook niet hoor..BBQ met het team..bij dat soort dingen boeit het toch geen fuck of je nou 10 of 15 euro kwijt bent als iemand anders alle shit inkoopt enzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh is het een helemaal gefixte bbqIk dacht gewoon een random iemand die wat vlees kocht bij de supermarkt
Dan weet je dus wat je moet doen als je weer ben hersteld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
niet als je een seizoen vol blessures hebt gehad en op de laatste training ook nog je enkelbanden afscheurt
Wel aanvallendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
Geruchten Arsenal + Fellaini nemen weer toe
Szes
RB - Per - Kos - Gibs
Wilshere - Fellaini
Walcott - Cazorla - Ox/Poldi
Higuain
Of Cazorla LCAM, Wilshere CAM en Arteta CDM
Per + Kos was aan het eind van het seizoen een van de beste duo's terwijl Vermaelen dit seizoen meer fouten dan goede acties heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel aanvallend
Waarom per trouwens? Doet Vermaelen het zo slecht?
Ja maar 2 aanvallende CDM's (die verdedigend ook hun werk kunnen doen maar toch) moeten er wel goede afspraken zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Per + Kos was aan het eind van het seizoen een van de beste duo's terwijl Vermaelen dit seizoen meer fouten dan goede acties heeft gemaakt.
En aanvallend mag wel bij Arsenal anders ga ik wel City kijken (al zal het met Pellegrini wel beter worden denk ik).
Wat maakt die 40k nou uit als je zoveel packs opent?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Vidal gaat richting de 200k, nu is hij 240k, zie em nog wel 200k worden
Klopt, echte afmaker.quote:
Fellaini heeft aangegeven liever voor de verdediging te spelen dan op 10/schaduwspits zoals bij Everton. Wilshere is inderdaad geen CDM maar een redelijk aanvallende CM dus misschien is het beter om de tweede optie te doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar 2 aanvallende CDM's (die verdedigend ook hun werk kunnen doen maar toch) moeten er wel goede afspraken zijn
Ik weet alleen niet of Fellaini voor Arsenal kiest. En Rooney komt miss ook
Fellaini is helemaal niet zo aanvallend hoor. Dat hij begin van het seizoen bij Everton vaak spits of CF stond oke, maar als hij CDM staat dan komt hij echt niet zo vaak naar voren (buiten set-plays om). Bij België offert hij zich ook vaak echt op voor het team en dat doet hij prima.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar 2 aanvallende CDM's (die verdedigend ook hun werk kunnen doen maar toch) moeten er wel goede afspraken zijn
Ik weet alleen niet of Fellaini voor Arsenal kiest. En Rooney komt miss ook
Als ik op transfermarkt kijk valt het wel mee (al was die rugblessure wel behoorlijk). In ieder geval minder blessures dan Joveticquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Maak me wel zorgen om de blessuregevoeligheid van Pipita hoor..dat icm Arsenal is vragen om problemen..
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef Reemi het volgende:
En ik word gewoon wéér in de halve finale van het toernooi van de servers gegooid
Conclusie: EAquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef Topiek het volgende:
Hey leuk! Sta je 7-4 voor in de kwartfinale, maar EA zegt, neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat doen we niet, hier, tyft op van de servers.![]()
Klopt op CDM doet hij het bij mij ook altijd het beste, dus in het echt waarschijnlijk ook. Want Fifa is het meest realistische voetbalspel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini is helemaal niet zo aanvallend hoor. Dat hij begin van het seizoen bij Everton vaak spits of CF stond oke, maar als hij CDM staat dan komt hij echt niet zo vaak naar voren (buiten set-plays om). Bij België offert hij zich ook vaak echt op voor het team en dat doet hij prima.
M/H zegt al genoeg ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt op CDM doet hij het bij mij ook altijd het beste, dus in het echt waarschijnlijk ook. Want Fifa is het meest realistische voetbalspel.
Kut man, een 2.1 is wel heel laagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat je humeur binnen een minuut naar 0 en je vertrouwen in anderen nog verder naar beneden.
2,1 voor een deel van het project. De delen die ik en een ander meisje hadden gedaan voldoende afgesloten. Dit is het werk van twee anderen.
Lekker aan school werken in de vakantie. Lekker voor me
Daarom heb ik in de nacht voor inlevering bij ons grootste project alles nog aan lopen passen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat je humeur binnen een minuut naar 0 en je vertrouwen in anderen nog verder naar beneden.
2,1 voor een deel van het project. De delen die ik en een ander meisje hadden gedaan voldoende afgesloten. Dit is het werk van twee anderen.
Had je hun werk niet bekeken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hadden speelruimte om een 4,5 te halen. Dan kon het gecompenseerd worden met mijn stuk (8,3) en die van die andere (5,6).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kut man, een 2.1 is wel heel laag
Moet je het nog wel per se met die 2 doen?
Ja op spelling nagekeken. Niet meer inhoudelijk, omdat de opdracht best groot was (ze waren ook met zijn tweeën). Kreeg een dag voor een andere deadline ook een keer te horen. Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je hun werk niet bekeken?Wel echt balen als je met van die downies in een groepje zit en daardoor je vakantie verneukt wordt
Ik noteer het niet maar ik onthoud het gewoon. Trouwens, over grote downgrades gesprokenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kut man, een 2.1 is wel heel laag
Moet je het nog wel per se met die 2 doen?
@DS2 ik heb een 352 Juan in een pack, mag je noteren!
Fucked up. Daarom eis ik (op subtiele wijze) altijd dat ik al het werk nog na kan lezen voor de deadline. Meestal bied ik me aan als controleur ofzo. Ik kan er sowieso altijd nog 100 taalfouten uithalen..zeker als het om Engelstalige shit gaat #lol_uniquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nou echt zo'n kut leven, of post je nou nooit iets als er iets leuks gebeurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op spelling nagekeken. Niet meer inhoudelijk, omdat de opdracht best groot was (ze waren ook met zijn tweeën). Kreeg een dag voor een andere deadline ook een keer te horen. Ik snap het niet.
Hadden ze er al 3 weken over kunnen doen
Het zit de laatste tijd niet heel erg mee, maar goed. Ik moet er maar mee om leren gaan want als ik niet tegen teleurstellingen kan dan gaat het nog heel erg lastig worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo'n kut leven, of post je nou nooit iets als er iets leuks gebeurt?
Vet. Wanneer en waar? Nog wensen voor wat betreft kado's?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zit de laatste tijd niet heel erg mee, maar goed. Ik moet er maar mee om leren gaan want als ik niet tegen teleurstellingen kan dan gaat het nog heel erg lastig worden.
Er gebeuren gelukkig ook wel leuke dingen. Het jaarlijkse hoogtepuntje is er weer volgende week. M'n verjaardag
28 juni is het zo verquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Wanneer en waar? Nog wensen voor wat betreft kado's?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo'n kut leven, of post je nou nooit iets als er iets leuks gebeurt?
Komt er zeker ook niemand op je verjaardag?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
28 juni is het zo ver. Waalwijk natuurlijk.
Mijn cadeau was Bruce Springsteen vandaag, maar aangezien ik zo'n fantastisch leven heb gaat dat natuurlijk niet door.
Die zijn ook al wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
Nu ben ik hier weer over vanalles wat niks met FUT te maken heb aan t lullen.
Dus hier mijn waardevolle post: waar de fuck zijn die daily gifts heen
Dat gelukkig wel. Hoop dat het allemaal pastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt er zeker ook niemand op je verjaardag?
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze normaal kunnen doen dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat volgend jaar iedereen nu een beetje liever doen over PSV nu Van Bommel en Mertens al weg zijn en Toivonen waarschijnlijk gaat?
Het zal wel helpen ja..tenzij er nog grotere klootzakjes in de plaats komen. En geen vechtende Lens meer in de catacomben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat volgend jaar iedereen nu een beetje liever doen over PSV nu Van Bommel en Mertens al weg zijn en Toivonen waarschijnlijk gaat?
100% zeker weten. Vond PSV altijd lief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
hier zie je beelden wat er gebeurd gefilmd vanuit een andere autoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf dat was die gozer die crashte
Zo'n zware crash leek het niet
Strootman is wel de vice aanvoerder van jou Land he. Vergeet dat nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze normaal kunnen doen dan.
Tevens vrees ik dat Strootman zich hierdoor nog meer geroepen zal voelen om de clown uit te hangen.
Ik ben zo blij dat Lens weg isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zal wel helpen ja..tenzij er nog grotere klootzakjes in de plaats komen. En geen vechtende Lens meer in de catacomben.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100% zeker weten. Vond PSV altijd lief.
Jouw. En waarom is dat belangrijk voor mij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman is wel de vice aanvoerder van jou Land he. Vergeet dat niet
Dat vraagt zerokil ook altijd. Je team moet het niet doen, je moet het zelf doen. Ik heb het inmiddels al lang en breed opgegevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk team waar ik divisie 1 even mee kan destroyen? Goud en max. 85k
Beetje respectquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jouw. En waarom is dat belangrijk voor mij?
Idd ja. De een kan het alleen met een miljoenenteam, de ander kan het juist alleen met een cheap team..de een alleen met pace, de ander heeft het niet nodig. Echt van die onmogelijke vragen zijn ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vraagt zerokil ook altijd. Je team moet het niet doen, je moet het zelf doen. Ik heb het inmiddels al lang en breed opgegeven
Ik ben er ook wel achtergekomen met wat ik het niet kan winnen.. met welk team ik divisie 1 altijd won, ben ik kwijtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vraagt zerokil ook altijd. Je team moet het niet doen, je moet het zelf doen. Ik heb het inmiddels al lang en breed opgegeven
Als er een tover team had bestaan waarmee je alles wint, had iedereen daar mee gespeeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel achtergekomen met wat ik het niet kan winnen.. met welk team ik divisie 1 altijd won, ben ik kwijt
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er een tover team had bestaan waarmee je alles wint, had iedereen daar mee gespeeld.
Na spelers als Verratti gezien te hebben kan je aan Strootman bijna geen hekel meer hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Strootman is wel de vice aanvoerder van jou Land he. Vergeet dat niet
[..]
Ik ben zo blij dat Lens weg isNou van Maher en Bruma/Van der hoorn kan ik me niet voorstellen dat iedereen daar een hekel aan gaat krijgen eigenlijk
Maar er zal nog wel wat meer komen.
[..]
quote:
Ik kreeg net in 1 bronze pack opening 7 shiny contracten. Probeer dat maar eens na te doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
Beugelsdijk en daarna De Jong in een pack. De hele tijd die shiny brons spelers in een 2500 pakket#ds2
Arsenal 4231quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef WeCanDoIt het volgende:
Als jij h2h doen, welke teams gebruiken jullie? Ik Juventus 352!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na spelers als Verratti gezien te hebben kan je aan Strootman bijna geen hekel meer hebben
Inderdaad niets voor jou toch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb net met mijn controller gegooid...het ging per ongeluk met opzet
Dat heb ik mijn broertje ook aangeraden toen ie meedeed aan een Fifa toernooi. En die heeft ie gewonnen dus is een goed team daarvoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik ben niet voor geweld maar als Strootman hem door midden had geschopt liep ik nu in een Strootman shirtje.quote:
En morgen speel je weer, tenminste zo gaat het bij mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef zerokil het volgende:
Konko spel heb het al 100x hier gezegd maar ga het lekker nog een keer zeggen, sinds 2 maanden kan ik geen FIFA meer, echt ea krijg kk.
Hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben niet voor geweld maar als Strootman hem door midden had geschopt liep ik nu in een Strootman shirtje.
Zo gaat het altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En morgen speel je weer, tenminste zo gaat het bij mij
ik begin nu aan de 2e helft van mijn potjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zit nu in een potje. ik voeg je daarna toe
Dortmund 352, België 4321 meestal..maar speel eigenlijk nooit H2H..wel single matches met vrienden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zo slecht is het nog nooit gegaan. Aannames en simpele passes gaan fout, verdedigers lopen verkeerd en switchen ineens zonder dat ik ergens op gedrukt hebquote:
Mental powers mental powers mental powersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo slecht is het nog nooit gegaan. Aannames en simpele passes gaan fout, verdedigers lopen verkeerd en switchen ineens zonder dat ik ergens op gedrukt heb
Dat doe ik ook weleens als ik wat haatmails moet beantwoorden of even moet whatsappen. Problem?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef zerokil het volgende:
Lekker een nieuwe FIFA wedstrijd beginnen, pauzeert die de game meteen 3 x. jow!
Vandaag verloor ik ook alles. Ging ik een friendly doen tegen Crookk, stond ik na 30 minuten 4-0 voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo slecht is het nog nooit gegaan. Aannames en simpele passes gaan fout, verdedigers lopen verkeerd en switchen ineens zonder dat ik ergens op gedrukt heb
Is dat familie van Austin?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mental powers mental powers mental powers
Als ik wil whatsappen doe ik dat voor de wedstrijd of als dat intro gedeelte kom.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens als ik wat haatmails moet beantwoorden of even moet whatsappen. Problem?
Ja weet je nog een andere toevallig , en welk toernooi deed hij aan mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn broertje ook aangeraden toen ie meedeed aan een Fifa toernooi. En die heeft ie gewonnen dus is een goed team daarvoor
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:36 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja weet je nog een andere toevallig , en welk toernooi deed hij aan mij?
En Thorb, Arsenal speelt best kut
Dortmund 352 ook eens testen,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dortmund 352, België 4321 meestal..maar speel eigenlijk nooit H2H..wel single matches met vrienden.
Kan het een keer testen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met zoveel pace kan het niet slecht gaan.
Superpool - Gibbs - Vermaelen - Kos - Sagna - Diaby - Wilshere - Ox - Gervinho - Walcott - Poldiquote:
Lewa - Reusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Dortmund 352 ook eens testen,
Wat is je middenveld en aanval dan?
België heeft geen goede backs , zonde om dan 4321 te gaan spelen toch?
Niemand die weet hoe dit kanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wtf is dit? Ik kijk naar mijn besturing, staat automatisch schakelen (van verdediger wisselen) aan. Dus ik zet hem weer uit, ga terug FUT in, speel een potje....weer gaat het fout met verdedigers wisselen. Ga ik weer FUT uit, naar mijn besturing, staat dat graftakkeding gewoon weer aan
Ik had bijna weer met mijn controller gegooid
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Micah Richards
Ik moet standaard lachen als ik die man zie, ik vind hem echt een baas
Misschien moet je de instellingen wijzigen in het menu van Fifa.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe dit kan
Gewoon in het basismenu bedoel je? Maar daar heb ik het toch ook over?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien moet je de instellingen wijzigen in het menu van Fifa.
Dus waar je kan kiezen wat je wil doen.
Ik ben geen city fan maar die youtube van hun is geniaalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je ook OX TV kijken, deze met Frimpong bijvoorbeeld. Die is echt raar
http://alexoxladechamberlain.com/oxtv/episode-8
Oh ok, misschien had je het tijdens de wedstrijd veranderd of voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon in het basismenu bedoel je? Maar daar heb ik het toch ook over?
Samequote:
Nope, daar kom ik nooit aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oh ok, misschien had je het tijdens de wedstrijd veranderd of voor de wedstrijd.
Ook samequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Lewa - Reus
Gotze
Kuba - Bender - Gundo - Piszczek
Subo - Hummels - Santana
Ik snap het ook niet echt, vroeger als je het tijdens de wedstrijd eed was het daarna weg. Laatst had ik om iets te testen het in-game aangepast. Toen kwam ik na een paar kut potjes erachter dat hij het had onthouden...quote:
Vergeten te saven?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe dit kan
Ik heb mijn hond ook al boos aangekeken, maar die zei dat-ie van niks wistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt, vroeger als je het tijdens de wedstrijd eed was het daarna weg. Laatst had ik om iets te testen het in-game aangepast. Toen kwam ik na een paar kut potjes erachter dat hij het had onthouden...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:53 schreef DuTank het volgende:
Wat een kansen hebben wij gemist zeg
1-0 verloren
Het zal je vrouw wel zijn die wil dat je minder FIFA doet en meer gaat klussen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond ook al boos aangekeken, maar die zei dat-ie van niks wist
Die is al de hele dag van huisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zal je vrouw wel zijn die wil dat je minder FIFA doet en meer gaat klussen.
Ik vroeg het net ook aan je hond en toen reageerde hij zo:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond ook al boos aangekeken, maar die zei dat-ie van niks wist
Maar dat is niet mijn hondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vroeg het net ook aan je hond en toen reageerde hij zo:
[ afbeelding ]
Dus ik zou het nog maar een keer vragen.
had ik gezien, maar het leek niet zo ernstig, in ieder geval niet dodelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hier zie je beelden wat er gebeurd gefilmd vanuit een andere auto
Geef hem even een moraalkaartje johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef zerokil het volgende:
Iemand zei dat je geen goed rendement kan halen als je met Taarabt in de spits speelt:
[ afbeelding ]
En zerokil kan zichzelf ook wel een moraalkaartje geven.quote:
Ja, scheelt veel. En ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heeft dat veel invloed?
Moet ik me nu een FUTnoob voelen... ?
Ik speel altijd met iedereen op neutral en hopen dat ik dan een keer langer speel als 10 wedstrijden met een team zodat ze hogere moraal krijgen..quote:
dan moet je gewoon gelijk ps knop ps afsluiten, niet met dingen gaan gooienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
team morale is toch maar 200/300 coins?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef poker4lifee het volgende:
geef ze nooit een moraal kaartje, zitten zo weer op het hoogste johzonde van de coins
[..]
dan moet je gewoon gelijk ps knop ps afsluiten, niet met dingen gaan gooien
nee, silver is al 700 ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
team morale is toch maar 200/300 coins?
Goud haal ik ze meestal voor 550 a 600.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
team morale is toch maar 200/300 coins?
Via open bid makkelijk veel goedkoper te vinden. Als ik een nieuw team heb gooi ik er 1x zo'n kaartje overheen en dan staat alles op 99. Scheelt echt zo veel..om van in de 50 naar 99 te komen ben je wel even onderweg en tot die tijd speelt het gewoon minder..zonde.quote:
hif hif hoera.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 x HIF achter elkaar. Dat kan geen toeval zijn.
een CB van 180quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit wordt volgend jaar de meest OP silver CB: [ afbeelding ] Je hebt het hier als eerste gehoord.
Jep, moest wel weer lachenquote:
quote:
Volgens mij gaan ze net als Nederland na een verloren finale ook kut spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Brazilië speelt Italië flink zoek in de eerste minuten zeg
Dit Brazilië mist een killer voorinquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze net als Nederland na een verloren finale ook kut spelen.
zeg wollahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende net een silver pack, daar zat een free silver pack in en Beckerman. In dat free silver pack zat o.a. 500c. Dat was wel even een mooi moment.
4 potjes winnen ofzo of zelfs minder? en het staat alweer op erg hoog?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Via open bid makkelijk veel goedkoper te vinden. Als ik een nieuw team heb gooi ik er 1x zo'n kaartje overheen en dan staat alles op 99. Scheelt echt zo veel..om van in de 50 naar 99 te komen ben je wel even onderweg en tot die tijd speelt het gewoon minder..zonde.
thorb medenegerquote:
Voor het op 99 staat ben je wel 6 potjes ofzo bezig. Doe mij dan maar voor een paar honderd coins zo'n kaartje hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 potjes winnen ofzo of zelfs minder? en het staat alweer op erg hoog?
Nog steeds met deze nuttige discussie bezig?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor het op 99 staat ben je wel 6 potjes ofzo bezig. Doe mij dan maar voor een paar honderd coins zo'n kaartje hoor
tja ik merk eht verschil niet eensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor het op 99 staat ben je wel 6 potjes ofzo bezig. Doe mij dan maar voor een paar honderd coins zo'n kaartje hoor
precies zoals in fifaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Revontulet het volgende:
Luiz er uithet is eigenlijk een teringleijer eerste klas, maar stiekem heb ik wel veel respect voor hem
dit is pas een paard.gif van Jonathanquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dit is pas een paard.gif van JonathanDie schijnt in het echt best wel slecht te zijn en daarom is hij volgend jaar ook silver.
Haha blesseerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe blesseerd Abate zijn schouder dan
Landing.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe blesseerd Abate zijn schouder dan
Nee joh, hij valt op zijn linker schouder en grijpt naar zijn rechter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Landing.
Gaat lekker zo bij Italië. En Neymar kan zo bij Barca met nare trekjes
dan niet kut jongquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee joh, hij valt op zijn linker schouder en grijpt naar zijn rechter.
Abate was gewoon zelf aan het etteren. Moet ik ook niet doen op straat bij donkere mensen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Niets mis met de voetbalkwaliteiten van Neymar. Buiten dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |