PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als ik die stem niet had gehoord dan zou ik hem nooit herkennen zelfsquote:
Zal zo ff kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Timmy doe je die straks?
Jeej ik win een all in
Moet je de data wel door een SPSS analyse gooien om te checken of je niet een toevalstreffer hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef fetss het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn, als je 10x torres koopt, zijn doelpuntgemiddelde bereken, en dit vervolgens bij meerdere spitsen te doen, kom je achter de best scorende spits van FUT.
Doei
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kutpauze ook altijd
En nee Thad ga ik niet aan meedoen. Echt kuttoernooien die
Die gaan super sloom levels en de mensen die meedoen zijn enkel grinders.quote:
kom tegen mij danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
3-0 verloren van iemand met 77 chem en Albiol + V. Ruiz achterin
haha slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
3-0 verloren van iemand met 77 chem en Albiol + V. Ruiz achterin
TOTS Bacca lijkt me 100x beterquote:
Ik speelde er vanmorgen tegen en hij scoorde 1x maar hij had meerdere kansen. Ook scoorden Quintero (beide) en Arizala die ik zelf ook in mijn team hebquote:
Hoe duur is hij daar?quote:
Ik start het alleen nog maar op voor clubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
waarom start ik dit spel nog op (behalve voor clubs)
Je moest er gister bij zijn met clubs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
waarom start ik dit spel nog op (behalve voor clubs)
hoezoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Je moest er gister bij zijn met clubs.
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik start het alleen nog maar op voor clubs eigenlijk.
Maagd.quote:
15 potjes op 1 dag? pff. En dan is het pas half 5quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging gisteren niet goed bij FIFA maar vandaag ging het prima. Ik heb 14 wedstrijden gewonnen en 1 verloren, Juan heeft al 4 goals uit corners gemaakt en Olave nog geen 1.
Jullie zijn slechter in clubs dan ik in fut (al scheelt het niet veel)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehe ik zie em naar Pro Clubs gaan om te controleren
Een boze Thorb in 3.. 2.. 1..
http://wefut.nl/player/11275quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit lijkt me wel wat
http://wefut.nl/squad/2326
Ik ben alleen bang dat ik met cheaté moet gaan spelen![]()
Heeft iemand een andere oplossing?
Die Tots Bacca heeft best leuke statsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit lijkt me wel wat
http://wefut.nl/squad/2326
Ik ben alleen bang dat ik met cheaté moet gaan spelen![]()
Heeft iemand een andere oplossing?
Alleen jammer van 2* skills..verder erg goed iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Tots Bacca heeft best leuke stats
Er zaten ook een aantal ragequits tussen. Dan gaat het wel wat sneller.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
15 potjes op 1 dag? pff. En dan is het pas half 5
Bij wat?quote:
Arizala!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Oh, Rodallega kan ook in de spits zie ik
http://wefut.nl/squad/2328
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Oh, Rodallega kan ook in de spits zie ik
http://wefut.nl/squad/2328
Daar zitten 7 spelers in die ik ook in mijn team hebquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooid![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je ook niet zoveel aan. Kei lastig om daar je geld fatsoenlijk uit te krijgen op lange termijnquote:
Ik ben allergisch voor Brazilianenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of zoiets, maar dan heb ik het wel flink overhoop gegooid![]()
[ afbeelding ]
Adryan is de Braziliaanse Vargasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Brazilianen
En Vargas
quote:
Jup, same here. Hij is al goed genoeg, die 1.1m extra zal hij nooit waard zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem eerst eigenlijk halen, maar dat soort bedragen slaan nergens op. Paar ton voor een silver CB die toch al keihard overpowered is van zichzelf is ook al achterlijk
Overpowered.. Moet je die TOTS Ramos eens zien. Die is pas overpoweredquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem eerst eigenlijk halen, maar dat soort bedragen slaan nergens op. Paar ton voor een silver CB die toch al keihard overpowered is van zichzelf is ook al achterlijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overpowered.. Moet je die TOTS Ramos eens zien. Die is pas overpowered
Wat een disrespectvolle sukkels. Elkeson is dood manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2498223.page
High-End Silvers for Fifa 14? (with cards)..wel een aardige thread. Zitten wel wat leuke spelers bij die silver kunnen worden..ook al is het nutteloos speculeren
En hopelijk blijft Donk CBquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk behoud Babel zn 4* en wordt hij zilver
Hele Turkse competitie toch?quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
¤15 voor een barbecue exclusief drinken is best duur toch ?
Zojuist een schotel besteld bij de Griek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk is mijn kapsalon lekker zo.
Als je zelf niks hoeft te doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
twitter:Dolfijnenman twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 16:41:04Dromen https://t.co/AZtryZA509 reageer retweet
Niet als papa betaaltquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Leuk tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef Michaelvanb het volgende:
onze voorbereiding van t seizoen![]()
we moeten 8x trainen en 8 wedstrijden spelen
waaronder dit:
13 augustus wedstrijd
15 training
16 wedstrijd
18 wedstrijd
20 wedstrijd
Wel leuker dan trainen, maar echt handig is dit nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef Michaelvanb het volgende:
onze voorbereiding van t seizoen![]()
we moeten 8x trainen en 8 wedstrijden spelen
waaronder dit:
13 augustus wedstrijd
15 training
16 wedstrijd
18 wedstrijd
20 wedstrijd
Oh is het een helemaal gefixte bbqquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..
Bier in de kroeg is ook duurder dan thuis
niet als je een seizoen vol blessures hebt gehad en op de laatste training ook nog je enkelbanden afscheurtquote:
Klopt daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar boeiend. Je hoeft nergens meer naar om te kijken, alles is geregeld en het gaat om de gezelligheid..
Bier in de kroeg is ook duurder dan thuis
Ik weet het ook niet hoor..BBQ met het team..bij dat soort dingen boeit het toch geen fuck of je nou 10 of 15 euro kwijt bent als iemand anders alle shit inkoopt enzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh is het een helemaal gefixte bbqIk dacht gewoon een random iemand die wat vlees kocht bij de supermarkt
Dan weet je dus wat je moet doen als je weer ben hersteld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
niet als je een seizoen vol blessures hebt gehad en op de laatste training ook nog je enkelbanden afscheurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |