Ik zou je even inlezen in shizofreniequote:
Ik weet heus wel wat schizofrenie is en mensen die in een psychotische toestand verkeren kunnen zo verward zijn dat ze andere mensen onopzettelijk bedreigen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou je even inlezen in shizofrenie
Sowieso, er is niks gediagnosticeerd anders had TS dat vast wel geweten.
Nu maak je ervan dat hij al psychotisch is... het heeft helemaal geen nut deze kant op te gaan want dat is de vraag van TS niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef SecondS het volgende:
Ik weet heus wel wat schizofrenie is en mensen die in een psychotische toestand verkeren kunnen zo verward zijn dat ze andere mensen onopzettelijk bedreigen.
Dan moet TS toch niet melden dat hij waarschijnlijk schizofrenisch is met een autistische beperkingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu maak je ervan dat hij al psychotisch is... het heeft helemaal geen nut deze kant op te gaan want dat is de vraag van TS niet.
Jij velgt vervolgens oordelen erover. Jij bent degene die hier trieste adviezen aan het geven is terwijl jezelf net uit de kliniek komt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:14 schreef SecondS het volgende:
[..]
Dan moet TS toch niet melden dat hij waarschijnlijk schizofrenisch is met een autistische beperking?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef SecondS het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat hij je stalkt als ik vragen mag?
Als het persoonlijk is kun je me ook een pm sturen, een persoonlijke mail..
Maar wel adviseren om een opgepompte cokeneger naar de stalker toe te sturenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:31 schreef valentijn101 het volgende:
En niet vergeten wat je ex ook doet NERGENS op reageren
Blijven zeuren bij de politie. Hoe staat het met de zaak. Wat willen ze er aan doen. Zoek eens contact met zijn wijkagent, in zijn woonplaats. Leg de situatie uit. Misschien kent hijhem wel.. Laat je in ieder geval niet afpoeieren met rare smoesjes over in de computer zetten blablablaquote:
.. Wat een onzin. Je hebt toch zelf een verdachte medegedeeld, namenlijk jouw ex-vriend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:45 schreef Maaike1986 het volgende:
Of nee sorry ' het ingestelde onderzoek heeft niet tot een dader geleid'
Wat je kan doen zijn 3 dingen :quote:
Een kennis van mij heeft ongeveer hetzelde gehad met telefonisch stalken/bedreigen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef Maaike1986 het volgende:
Ik bedoel bovenstaande discussie, maakt niet uit, ik heb ze verteld dat ik enk dat hij geestelijk ernstig beperkt is..
Klopt, vooral de smartphones hebben die optie. Maar werkt niet bij onbekende nummers volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef Sandersson het volgende:
Weet niet of dit al gemeld is, maar vaak biedt een telefoon ook mogelijkheden tot t blokkeren van nummers. Hoeft niet zozeer via de provider te lopen dacht ik.
Schijtpolitie ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft ongeveer hetzelde gehad met telefonisch stalken/bedreigen.
Politie weigerde in eerste instantie om een aangifte op te maken, maar werd later (na contact met een OvJ) verplicht tot het aannemen.
Artikel 12 is wanneer je je beklag doet over het gedrag van een OvJ.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Schijtpolitie ook.
Heet dit niet een artikel 12-procedure?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |