SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Dat is niet origineelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
Nee stelletje paupers, ik had hem al Hont genoemd.
Dank je. Ik zie dat hij in de aanbieding is namelijk, en altijd een een spiegelreflex willen hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef Myraela het volgende:
Maar jawel, is een prima instapmodel voor spiegelreflexcamera's.
Voor hoeveel is die nu dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je. Ik zie dat hij in de aanbieding is namelijk, en altijd een een spiegelreflex willen hebben![]()
Van ¤350 voor ¤265 bij Kijkshop. Zag het in het krantje staan, wellicht staat hij op internet al voor die prijs, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor hoeveel is die nu dan?
De normale prijs vind ik ook al netjes namelijk.
Spiegelreflexcamera's zijn heerlijk. Mooie diepte in foto's.
Ik denk dat je je rot zou schrikken als je katje op twi lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook mijn kindje van een andere moeder.Net zoals mijn katjes.
Dat is wel een mooie prijs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van ¤350 voor ¤265 bij Kijkshop. Zag het in het krantje staan, wellicht staat hij op internet al voor die prijs, dat weet ik niet
ik heb die, werkt goedquote:
Wie zou nu niet willen dat alle katjes op de wereld op mij lijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je rot zou schrikken als je katje op twi lijkt.
Nouja, het zou te denken geven waar je je fallus in stopt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zou nu niet willen dat alle katjes op de wereld op mij lijken...
Kunstmatige inseminatie is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het zou te denken geven waar je je fallus in stopt.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Dat haalt het niet bij the real deal natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Poesjes worden doorgaans niet ouder dan 17, en dat is toch net een ietsie pietsie te jong voor mij...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat haalt het niet bij the real deal natuurlijk
Tellen poezen jaren niet voor meerdere jaren?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Poesjes worden doorgaans niet ouder dan 17, en dat is toch net een ietsie pietsie te jong voor mij...
Nee, dat is voor honden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tellen poezen jaren niet voor meerdere jaren?
Oh ja dat is waarquote:
Ik ga niet lager dan 20.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Poesjes worden doorgaans niet ouder dan 17, en dat is toch net een ietsie pietsie te jong voor mij...
Is ze jarig geweest, ja?quote:
Fijn dat we het eens zijn.quote:
Haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, heel veel pleziertjes straksquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef twi het volgende:
Het voordeel van zulke jonge meisjes is dat ze zich urenlang kunnen vermaken met een lege doos.Myr is een kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet je nog zo lang werken ja ?quote:
Ik ben niet lam, en ook een poging tot opruimen aan het doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hai
Ik ben lam en moet zo opruimen hier, maar nog geen zin :$
En hoe is het hier?
Neeeee dan sta ik tegenover the Boss!!!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je nog zo lang werken ja ?
[..]
Ik ben niet lam, en ook een poging tot opruimen aan het doen
Katten proberen meestal in dozen te klimmen in plaats van ze herhaaldelijk tegen een met lucht opgebolde wang te slaan. Dus nee, ze is geen kat...quote:
Lam zijn is fijn, mits lekker lamquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je nog zo lang werken ja ?
[..]
Ik ben niet lam, en ook een poging tot opruimen aan het doen
IS TONY DANZA IN NEDERLAND?!?!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeee dan sta ik tegenover the Boss!!!!!
Wie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeee dan sta ik tegenover the Boss!!!!!
I knowquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lam zijn is fijn, mits lekker lam![]()
Happy happy joy joy.. Opruimze iig ook
Jij ook ja? Wat heb je gisteren gedaanquote:
Bbq met 10 mensen en daarna Risk tot 3 uurquote:
Hahahaha thaanks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk.Tof, veel plezier
Kreeg naast me ook al de vraag "Wie is Tony Danza?"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kennen die jonge gasten allemaal niet Twi
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kennen die jonge gasten allemaal niet Twi
Iedereen weet dat dat The Boss is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk.Tof, veel plezier
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Katten proberen meestal in dozen te klimmen in plaats van ze herhaaldelijk tegen een met lucht opgebolde wang te slaan. Dus nee, ze is geen kat...
Ik niet, dus niet iedereenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat The Boss is.
Behalve in Limburg, daar denken ze dan aan Jos
NICE!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bbq met 10 mensen en daarna Risk tot 3 uur
Wij zijn oudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Kreeg naast me ook al de vraag "Wie is Tony Danza?"
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat The Boss is.
Behalve in Limburg, daar denken ze dan aan Jos
Dat is een feitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is een feitCome at me
Dan ben jij ook oud jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Klopt, maar 99,9% van de wereldbevolking wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct, maar dat betekent dus dat niet iedereen hem kent
Nooit begrepen wat iederen daar zo mooi aan vindt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke serie, met een jonge Alyssa Milano
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat iederen daar zo mooi aan vindt.
Ik vind haar een hele mooie vrouw jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat iederen daar zo mooi aan vindt.
Is ze daar niet 1/3 van jouw leeftijd?quote:
Ze is niet lelijk, maar ik zie niks speciaals in haar.quote:
Daarom, gewoon een natural beautyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze daar niet 1/3 van jouw leeftijd?
[..]
Ze is niet lelijk, maar ik zie niks speciaals in haar.
Eerder 1/6equote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze daar niet 1/3 van jouw leeftijd?
[..]
Ze is niet lelijk, maar ik zie niks speciaals in haar.
Dat valt reuze meequote:
Vertel jongen, wat is er met je toompje aan de hand?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef Macrador het volgende:
Godverkut zeg ik praat zelfs niet meer normaal door mijn tongtoompje.
Ik heb het zo te zien een beetje gescheurd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel jongen, wat is er met je toompje aan de hand?
Zo klopt het weer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
Ze heeft wel goede tetten gekregen gekocht.
Dan moet je er ook niet zo wild mee te keer gaan. Die toompjes scheuren zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb het zo te zien een beetje gescheurd.
Mjah nog nooit gehad. Mijn tong is sowieso wat kort dus dat zal wel niet hebben geholpen. Ach misschien is het als het is genezen wat makkelijker te bewegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet zo wild mee te keer gaan. Die toompjes scheuren zo.
Sja rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah nog nooit gehad. Mijn tong is sowieso wat kort dus dat zal wel niet hebben geholpen. Ach misschien is het als het is genezen wat makkelijker te bewegen.
ga je hem helemaal kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja rekt het niet dan scheurt het wel
* LovelyLady zit klaar voor de start van 24H van Le Mans
Heb je de crash gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog meer te doen hoor
SPOILERRRRRRRRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat jouw paal waar hij tegenaan vloog?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:57 schreef Faxie het volgende:
Gisteren ook al hoorGisteren was beter ook, vandaag was retevlagerig en continu klein beetje regen.
Ongeluk gebeurd op de Grevelingendam ook... Kitesurfer vliegt tegen paal
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:57 schreef Faxie het volgende:
Gisteren ook al hoorGisteren was beter ook, vandaag was retevlagerig en continu klein beetje regen.
Ongeluk gebeurd op de Grevelingendam ook... Kitesurfer vliegt tegen paal
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was dat jouw paal waar hij tegenaan vloog?![]()
![]()
Nee ik was niet op de Grevelingenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was dat jouw paal waar hij tegenaan vloog?![]()
![]()
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
hey hallo haai hi wazzup wazaaaaaaaaaaaaaaaa
Verdomme, dat heb ik ook nogquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pakt meteen chocoladeijs en baileys
you're welcomequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdomme, dat heb ik ook nogGoed plan
Wazaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
hey hallo haai hi wazzup wazaaaaaaaaaaaaaaaa
Is het een FOK!ker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben aan het bieden op een ps3, maar de verkoper reageert niet
haha want dat is de kleur van banaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
Geel, hm foute kleur eigenlijk nu ik daar zo aan denk haha
Ik weet niet wat jij met bananen uitspookt, ik vreet ze enkel op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha want dat is de kleur van banaan
ik kan je niet horen, want ik heb een banaan in mijn oorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met bananen uitspookt, ik vreet ze enkel op.
Drankbak natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
watbak?
glasbak
kontbak
galbak
FAXIESBAK
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
Geel, hm foute kleur eigenlijk nu ik daar zo aan denk haha
Van je nichtje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
Feestje op zondag vanaf 1400, hallo ik wil uitslapen.
lalala cant hear you lalalaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan je niet horen, want ik heb een banaan in mijn oor
Dat ding van faxie.quote:
Denk dan aan mijn motorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
lalala cant hear you lalala
[..]
Dat ding van faxie.
Nichtje dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is op een zaterdag om 1400
Deze is van mijn broer en zijn stiefdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 fles is ook 1 glasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neeeuuhh
Gister 4 wijntjes op (wel grote glazen) was al te veel van het goede
Ja, beter plan ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nichtje dusJa nouja, beetje rare tijden wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zo baasje zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neeeuuhh
Gister 4 wijntjes op (wel grote glazen) was al te veel van het goede![]()
Dat is altijd mijn excuus als ik die 2e fles opentrekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, oplettend..
Het waren 4 wijnglazen (geen wijn flessen)
niet trekken, ontkurken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is altijd mijn excuus als ik die 2e fles opentrek
ok dan
Dude, dat kon je niet menen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is een stiefdochter?![]()
-ow wacht- ik weethet alik ben dom
![]()
Schoentjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neeeuuhh
Gister 4 wijntjes op (wel grote glazen) was al te veel van het goede
Nice, nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beeeetje gaar, zo even douchen en dan weer verder feesten
Hoe rolt jou leven?
naughty girlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb gister wel meer ''ontkurkt'' als de fles wijn
Ow wat dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, teveel moeite en ik ben zuinig op mijn poepertje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, wil je hem hebben om te proberen?
Luilakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Macrador het volgende:
Nog tot woensdag en dan heb ik eindelijk vakantie
een glimlach op jouw gezicht doet mijn dag stralenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Potverdorie, moest ik gewoon alweer lachen...
En gewoon proberen toch
nog tot 10 juliquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Macrador het volgende:
Nog tot woensdag en dan heb ik eindelijk vakantie
quote:
Had ik dus toch gelijk, je bent z'n holmaatje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef FL_Freak het volgende:
Aldo is mijn held. Aldo is mijn idool. Ik kan niet zonder mijn Aldo.
Daar ben ik uiterst tevreden meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een glimlach op jouw gezicht doet mijn dag stralen
Als we het dan toch over dingen in konten steken hebben...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
Had ik dus toch gelijk, je bent z'n holmaatje.
kom je langs, dan steek ik wat in je kont?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als we het dan toch over dingen in konten steken hebben...
Ik steek liever niet iets in konten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als we het dan toch over dingen in konten steken hebben...
Mijn kont heeft al te veel te voorduren gehadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je langs, dan steek ik wat in je kont?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mijn kont heeft al te veel te voorduren gehad
Je bent meer een navelpenetreerder?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik steek liever niet iets in konten.
Nou, dan rust je ff een dagje uit en kom je morgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mijn kont heeft al te veel te voorduren gehad
Kerel, ik heb geen micropenisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent meer een navelpenetreerder?
Ie bah, hij zij komenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dan rust je ff een dagje uit en kom je morgen
hihi ik zei komen![]()
schatje tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
*dyslecisch* makkelijk om de schuld te geven ook
Ow.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik raak je aan met een houten wandelstok.
Oh verdorie je zou als je het eens wil echt eems Rochefort 10 proberen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ben sowieso niet zo'n alcohol drinker
Niet meerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vinnuh staat heul niet in KPD toch?
Mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope en dat blijft ook zo.
Als ik iets wil zien ap ik mijn vriendin wel.
Arme grutjesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben als student tot 10 juli bezighelaas
Nou poe poe wat erg. En dan in december/januari ook nog een paar weken wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sneu he?![]()
en dan 12 augustus weer beginnen
maandje mexico inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou poe poe wat erg. En dan in december/januari ook nog een paar weken weg
Welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vinnuh staat heul niet in KPD toch?
Ik weet een betere manier dan KPD.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
WAT heb ik dat nou echt meer gemistverdorie..
kloptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
Zwaar leven die knul. Wacht maar tot ie fulltime gaat werken. Tranen alles hier.
JE anus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog steeds? Dan ben ik iets vergeten te verwijden
Ja want die hebben het zo rustig hahahhahahahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
daarom wil ik leraar worden
Oh, dan heb ik het toch goed gedaan denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja ik heb niet recent gecontroleerd ofzo hoorKan zijn dat ze weg zijn ja
Zo rol ikquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want die hebben het zo rustig hahahhahahah
Hij heeft wel meer succes ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter niet, hij wilt toch wel scoren of niet dan?
Ik heb geen kloon nodigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Verdenk Vinniie ervan dat hij Fax zijn kloon is
Soms moet ik mij laten gaanquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JE anus?![]()
jijojajoajo
godver dijenketser.
Helaas is dit wel waarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
dat is die van die gejatte examensquote:
Boeie, vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer succes ja.
ooooooow ouch ouch
Ow hallo, ik heb de scholennaam niet onthouden SNEL KNOOP M OP JONGENSquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is die van die gejatte examens
onder welke steen leef jij?
Dat zeiden zij ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo, ik heb de scholennaam niet onthouden SNEL KNOOP M OP JONGENS
Hoe kan dat? Je hebt ons beiden gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Verdenk Vinniie ervan dat hij Fax zijn kloon is
Scherpquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel ingehuurd, om het minder verdacht te makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je hebt ons beiden gezien?
ze willen wat niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Waarom zijn meisjes ineens meer geïntereseerd en flirt ik makkelijker sinds ik een meisje heb.
Omdat je onbereikbaar bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Waarom zijn meisjes ineens meer geïntereseerd en flirt ik makkelijker sinds ik een meisje heb.
Ze ruiken het en willen je blauwe ballen bezorgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Waarscheinlijk iets meer zelf vertouwen, + dat een man die bezet is vaak aantrekkelijker is dan een vrij gezelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Verboden vruchten zijn lekkerder?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel ingehuurd, om het minder verdacht te maken
Dat en hij is normaal in de omgang.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Waarscheinlijk iets meer zelf vertouwen, + dat een man die bezet is vaak aantrekkelijker is dan een vrij gezel
.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Kaneel, klein vraagje: Als je zo'n kopopleiding tot leraar volgt (2e graads economie) zijn scholen dan geïnteresseerd of is dat een rechtstreekse route naar de bijstand?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ruiken het en willen je blauwe ballen bezorgen.
Blijkbaar niet zo leuk als je vriendin. En zo wel, dan doe je iets verkeerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Macrador het volgende:
Ja maar er zitten er soms echt leuke tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |