Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
O, nou snap ik dit nieuwsbericht tenminste...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
Zei iemand daar cosplay?
[ afbeelding ]
O ja, Public Enemies natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Public Enemies
Manhunter
En nog The Keep als onbekendste film
het lijkt er op van nietquote:
quote:
Gewoon blijven kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:57 schreef Silfen het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat ik het 24 uur ( nu nog 16 uur) ga volhouden. Straks naar bed en morgen verder kijken.
Alleen wanneer die valtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
Vannacht is toch ook het oversteken van de Grand Canyon door een ongezekerde koorddanser? Lijkt me een stuk spannender.
Ga je eindelijk over op het grote scherm thuis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef Sands het volgende:
Iemand trouwens verstand van beamers hier?
Ja, 55 inch is toch te kleinquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga je eindelijk over op het grote scherm thuis?
Dat is toch waarom iedereen kijkt? Om te zien of hij valt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit willen kijken, die koorddanser![]()
als hij echt niet gezekerd is wil je toch niet zien dat hij valt?
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven, maar in het iets duurdere segment hebben sony, jvc en epson in ieder geval erg goede home theater beamers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, 55 inch is toch te klein
En we hebben hier nog een zolder vrij
Nou, ik duim toch wel hard dat hij de overkant haalt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef Silfen het volgende:
Dat is toch waarom iedereen kijkt? Om te zien of hij valt.
Hoeveel is dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven, maar in het iets duurdere segment hebben sony, jvc en epson in ieder geval erg goede home theater beamers.
Mooie prestatie is het wel als hij het haalt, maar lijkt me ook lastig. Zal wel wat wind staan wat het weer moeilijker maakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Het is morgennacht pas zie ik.
Als hij het redt is dat toch wel een mooie prestatie om te zien, net zoals bij Felix Baumgartner.
En ik denk niet dat ze het stuk dat hij naar beneden valt gaan uitzenden.
Wel vraag ik me af of zijn vrouw erbij zal zijn. Lijkt me toch wel erg moeilijk voor haar.
Dat zal wel ja.. Ramptoerisme.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dat is toch waarom iedereen kijkt? Om te zien of hij valt.
Ok dat is nog betaalbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De recentste modellen waar ik op doel zijn meestal iets van tussen de 2500 - 3500.
Jij en ik hebben een heel andere definitie van betaalbaarquote:
Dat wil jij uitgeven aan een beamer?quote:
Tv's zijn te klein en de grote te duurquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wil jij uitgeven aan een beamer?
Zo'n projector kan toch niet beter beeld opleveren dan op een tv?
Mijn oom heeft ook zo'n high end ding met een goed scherm. Prima beeld, en 4x zo groot als een tv. Met een kamer die goed te verduisteren is en een goede surround sound set, kom je al aardig in de buurt van een bioscoopervaring.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
voor een beamer valt dat nog best mee anders....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij en ik hebben een heel andere definitie van betaalbaar
Ik vind het tegenwoordig helemaal niks om nog een film op een klein scherm te kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over de bioscoop?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Maar het beeld is dus inderdaad slechter?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vandaag best veel gedaanSterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, heeft ze ook vier jaar geleden, of heeft ze nog een beetje quality of life gehad?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Het zat er al 4 jaar aan te komen. Nu zit ze in haar laatste weken
Ze is pas nog op vakantie geweest, ze heeft ook nog steeds al haar haar, en wil steeds ontsnappen om op stap te gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
pff, heeft ze ook vier jaar geleden, of heeft ze nog een beetje quality of life gehad?
Ooit jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ken alleen die beamers die op universiteiten worden gebruikt. En daarom leek het me echt zonde om je geld uit te geven aan een groot slecht scherm.![]()
Sands, je wilde toch ook nog het huis uit?
Oh nee, dit is wel heel ander niveau gelukkigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ken alleen die beamers die op universiteiten worden gebruikt. En daarom leek het me echt zonde om je geld uit te geven aan een groot slecht scherm.![]()
Ik ben dus iemand die dat geen reet kan schelen. Het gaat me om het verhaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg je dat ook over de bioscoop?Want daar zijn dingen als zwartwaardes meestal een stuk slechter dan een goede beamer/tv
size matters blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dus iemand die dat geen reet kan schelen. Het gaat me om het verhaal.
Maar jullie zijn zo van de Bluray en Criterion uitgaves en dergelijke dat ik niet snap waarom je dan met minder beeldkwaliteit genoegen zou nemen.
Maar kun je me ook een bepaalde beamer aanraden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh nee, dit is wel heel ander niveau gelukkig
Ik dacht dat je ging sparen om uit huis te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Sands het volgende:
Maar kun je me ook een bepaalde beamer aanraden?
Oh met 3500 is mijn geld nog niet op hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging sparen om uit huis te gaan.
Met 3500 kun je heel ver weg gaan wonen.
Waarom woon je nog thuis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh met 3500 is mijn geld nog niet op hoor
Voordeel van thuis wonen terwijl je werkt. Kun je flink sparen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh met 3500 is mijn geld nog niet op hoor
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Silfen het volgende:
[..]
Voordeel van thuis wonen terwijl je werkt. Kun je flink sparen.
Verdien ook te weinig, je moet niet als een pauper uit huis gaan die op elke euro moet letten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oooooh, dus niet meer huilen dat je te weinig verdient om uit huis te gaan.
natuurlijk wel, die fase maakt iedereen door.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Verdien ook te weinig, je moet niet als een pauper uit huis gaan die op elke euro moet letten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
natuurlijk wel, die fase maakt iedereen door.
Maar ik ben niet iedereenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
epson tw9100 en tw8100quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar kun je me ook een bepaalde beamer aanraden?
Maar ze hebben me nodigquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten met dat bedrag Sandsje, ga toch lekker het nest uit joh...
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
epson tw9100 en tw8100
sony hw50
van jvc weet ik zo snel niet een modelnr
Het makkelijkst is ook als je ze ergens kan bekijken om de verschillen te zien.
subtiel!quote:
Zelfs ik zal nog eerder op een meet komen dan hij. Hell, ik zou zelfs jullie uitnodigen voor een meet bij mij thuis. Maar ik heb maar een beeldbuistv, dus er komt toch niemand.quote:
Same here, dus ik zou wel komen,quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs ik zal nog eerder op een meet komen dan hij. Hell, ik zou zelfs jullie uitnodigen voor een meet bij mij thuis. Maar ik heb maar een beeldbuistv, dus er komt toch niemand.
Ik ben ook de bank van leningquote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt om rond te kunnen komen van jouw kostgeld?
Ik denk dat men zo benieuwd is naar jou dat ze zelfs zouden komen kijken hoe popcorn in je magnetron popt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs ik zal nog eerder op een meet komen dan hij. Hell, ik zou zelfs jullie uitnodigen voor een meet bij mij thuis. Maar ik heb maar een beeldbuistv, dus er komt toch niemand.
Mijn oma heeft dat ook nog.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van je lenen als je het huis uit bent.quote:
Ze werken allebei en verdienen meer dan ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van je lenen als je het huis uit bent.
En daarbij kunnen ze ook zelf werken of in de bijstand (denk ik, ken de situatie niet, maar hoe dan ook moeten zij niet van jou afhankelijk zijn).
Het wordt tijd dat je op eigen benen staat.
wat is er dan misgegaan dat ze geld van jou moeten lenen?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze werken allebei en verdienen meer dan ik.
Het Nederlandse systeem, mijn broertje, hond die dood ging en de wasmachine enzo die ook allemaal besloten om tegelijk dood te gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wat is er dan misgegaan dat ze geld van jou moeten lenen?
Jullie mogen ook naar mijn draaiende wasmachine komen kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat men zo benieuwd is naar jou dat ze zelfs zouden komen kijken hoe popcorn in je magnetron popt.
(tegen beter weten in:) Bewijs dat maar op de meet!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie mogen ook naar mijn draaiende wasmachine komen kijken.
En ik denk dat het toch wel flink gaat tegenvallen, ik ben saai.
Jij bent toch Natalie Portman?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iemand die een stokbroodje eet met boursin en snoep daarop kan onmogelijk saai zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar gezellig is.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het Nederlandse systeem?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Het Nederlandse systeem, mijn broertje, hond die dood ging en de wasmachine enzo die ook allemaal besloten om tegelijk dood te gaan
+1quote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Iemand die een stokbroodje eet met boursin en snoep daarop kan onmogelijk saai zijn.
Ze verdienen te veel om te profiteren van subsidies&kortingen maar toch ook weer te weinig.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het Nederlandse systeem?
Nee, maar het schoolsysteem dan weer welquote:Op zondag 23 juni 2013 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, kom op. Het zorgsysteem in Amerika en het sociale stelsel in India zijn zo geweldig?
Net zo weinig tiet als zij, en daarmee houdt de vergelijking op.quote:
Dat is niet zoveel neequote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net zo weinig tiet als zij, en daarmee houdt de vergelijking op.
En dat snoepje was vast ná de Boursin.
Ben ik nog niet van plan.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef wyccie het volgende:
En als je nou die 3500 aan je ouders geeft/uitleent, zijn ze dan niet meer van jou afhankelijk en kun je dan wel uit huis?
Dat duurt gelukkig nog wel evenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef wyccie het volgende:
Als je op je 30e maar wel uit huis bent.
Daarnet was er een enorm harde knal, ik vloog bijna van de bank af. Ik lees morgen vast wel wat dat was.
Ik vond Daft Punk in dezelfde overals in Monaco leuker...quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
En gezellig ben ik al helemaal niet.![]()
Er was toch ook iets met dezelfde haarkleur?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
En gezellig ben ik al helemaal niet.![]()
Wachten totdat het maandag isquote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Goeie morgenWat gaan we allemaal doen op deze druilerige zondag?
En das alles? Je gaat niks doen vandaag?quote:
Jupquote:Op zondag 23 juni 2013 11:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En das alles? Je gaat niks doen vandaag?
Moet zo wat dingen in het huishouden eigenlijk gaan doen... en vanavond moet ik nog werkenquote:
Weer een milf of deze keer een nep negert?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet zo wat dingen in het huishouden eigenlijk gaan doen... en vanavond moet ik nog werken
Dunno... ik denk een groepje dames die naar het concert van Rihanna gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Weer een milf of deze keer een nep negert?
Moet je ze ook weer terugbrengen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno... ik denk een groepje dames die naar het concert van Rihanna gaan
Si... half 7 pak ik ze op en breng ik ze naar het Ziggodome... dan ga ik me zitten vervelen tot een uur of half 12 (hopelijk is ze dan al klaar aangezien ze vast weer later gaat beginnen zoals Mojo gewaarschuwd heeft) en dan weer terug naar huis brengen en door naar de garagequote:
Rihannaquote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno... ik denk een groepje dames die naar het concert van Rihanna gaan
Je hebt alleen nog maar de benenwagen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si... half 7 pak ik ze op en breng ik ze naar het Ziggodome... dan ga ik me zitten vervelen tot een uur of half 12 (hopelijk is ze dan al klaar aangezien ze vast weer later gaat beginnen zoals Mojo gewaarschuwd heeft) en dan weer terug naar huis brengen en door naar de garage
Niks mis mee vind ik dan tenminste....quote:
Nee, maar de limo is volgens mij een levenloos voorwerp dus pak ik ze op. Of dat nou lopend of met een auto is...quote:
Ik zou eerst vragen of hij niet in een buurt woont waar je banden binnen een half uur verdwenen zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Maarre... FF ben je vanavond thuis en heb je een parkeerplaats voor de deur groot genoeg voor 9.5m auto?
Die hebben ze er niet binnen een half uur onder uit hoor. Je krijgt de auto niet zomaar met een standaard krikje de lucht in...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen of hij niet in een buurt woont waar je banden binnen een half uur verdwenen zijn.
Mag ik het proberen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die hebben ze er niet binnen een half uur onder uit hoor. Je krijgt de auto niet zomaar met een standaard krikje de lucht in...
Met een gewoon krikje zoals ik die achter in mijn auto heb liggen? Mag je best proberen, je sloopt alleen wel dat krikje ermee...quote:
Net zo goed/slecht als de vorige superman?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:52 schreef Robby87 het volgende:
Iemand hier men of steel gezien?
Wat een boutfilm..
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 12:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net zo goed/slecht als de vorige superman?
Die werd ook helemaal verguisd, maar dan door iedereen. Over de nieuwe heb ik eigenlijk nog niks slechts gehoord...quote:
Nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 12:52 schreef Robby87 het volgende:
Iemand hier men of steel gezien?
Wat een boutfilm..
Spijtig, wachten op seizoen 2...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon volgende week is de laatste episode van Attack on Titan.
Met een beetje geluk begint die heel snel of zelfs er meteen achteraan. Altijd redelijk onvoorspelbaar bij anime. Zolang ze er maar geen eigen verhaal van gaan makenquote:
Je kan natuurlijk nog andere anime series gaan kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik heb genoeg series om te kijken. Het is alleen te hopen dat ik niet vergeet te downloaden als seizoen 2 dan weer begint. Maar he, jij bent er natuurlijk om me te waarschuwen dat het weer begint...
Zou kunnen, maar ik weet niet wat wel en niet leuk is. Dat moet ik gevoed krijgenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk nog andere anime series gaan kijken.
Code Geassquote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik weet niet wat wel en niet leuk is. Dat moet ik gevoed krijgen
Even op youtube gekeken. Zal het eens een kans gevenquote:
Er zijn 2 seizoenen van elk 25 episodesquote:Op zondag 23 juni 2013 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Even op youtube gekeken. Zal het eens een kans geven
Ik zal es gaan kijken. Maar ik heb nog genoeg om te kijken... GoT, nieuwe series die beginnen... ach jaquote:
Jij hebt daar tijd voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal es gaan kijken. Maar ik heb nog genoeg om te kijken... GoT, nieuwe series die beginnen... ach jaIk heb geen leven, dus vast wel tijd voor
Die dingen gebeuren.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kwam vrijdagavond van mijn rit terug... rond half 1. Ik rijdt op de weg, niks aan de hand. Ga naar de loods die in een kuil van de weg af ligt. Pak mijn tas in, parkeer de auto binnen. Zet een vaatwasser aan en sluit af. Stap in mijn auto, wil het terrein afrijden staat er een auto met paniek verlichting boven aan de uitrit. Blijkt dat er in die 15, 20 minuten dat ik bezig was een brommer rijden op zijn bek is gegaan...![]()
aardige vlek bloed op het asfalt... brr.. geen prettig gezicht ook al was de jonge helemaal bij bewustzijn en zo...
Ga Code Geass kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Poep! Ik wil de hele dag op de bank blijven liggen met me voetjes omhoog!
ken toch niet! Ik moet straks werken...quote:
je hebt toch je teletablet?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ken toch niet! Ik moet straks werken...
Ja, ook donker haar en donkere ogen. Maar ja, dat heeft FF ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Er was toch ook iets met dezelfde haarkleur?
Ja, maar FF heeft ook nog iets anders waardoor die toch totaal niet op een vrouw lijkt... tenminste ik hoop dat ie dat heeft. Hij is wel echt verschrikkelijk mager. Lang en mager, net een foto model... Niet negatief bedoeld FF!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ook donker haar en donkere ogen. Maar ja, dat heeft FF ook.
Oh dus hij lijkt wel een beetje op Natalie Portmanquote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar FF heeft ook nog iets anders waardoor die toch totaal niet op een vrouw lijkt... tenminste ik hoop dat ie dat heeft. Hij is wel echt verschrikkelijk mager. Lang en mager, net een foto model... Niet negatief bedoeld FF!
Portman is 1.60, wat ik niet lang zou willen noemen, zelfs niet voor een vrouw.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus hij lijkt wel een beetje op Natalie Portman
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Portman is 1.60, wat ik niet lang zou willen noemen, zelfs niet voor een vrouw.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar FF heeft ook nog iets anders waardoor die toch totaal niet op een vrouw lijkt... tenminste ik hoop dat ie dat heeft. Hij is wel echt verschrikkelijk mager. Lang en mager, net een foto model... Niet negatief bedoeld FF!
Niet voor mij, die films ken ik allemaal niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij is vooral bekend uit the shield en justified, maar zat ook in Predator bijvoorbeeld.
The shield en Justified zijn seriesquote:Op zondag 23 juni 2013 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet voor mij, die films ken ik allemaal niet.
Gezellig!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo, daar sta ik dan voor de komende 5uur ofzo...
Nou en of. Aan de oudekerkse plassen, waar niets en niemand komt... dadelijk heerlijk een dutje doenquote:
Makkelijk baantje heb jij.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en of. Aan de oudekerkse plassen, waar niets en niemand komt... dadelijk heerlijk een dutje doen
Soms. Soms ook niet. Maar jaquote:
Nee. Wat je ook doet, het zal niet leuker zijn dan mijn baanquote:
Inddquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook doet, het zal niet leuker zijn dan mijn baan
Met jou wil ik niet ruilenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij werkt full time, hè? Ik wil wel ruilen.
Ik woon er vlak bij, ik kom wel ff langsquote:Op zondag 23 juni 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en of. Aan de oudekerkse plassen, waar niets en niemand komt... dadelijk heerlijk een dutje doen
Zolang je niet de vreemde hobby hebt om jezelf te gaan snijden zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik besta voor een groot deel uit bloed.
quote:
Ik sta op de parkeerplaats en ben niet over het hoofd te zien...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik woon er vlak bij, ik kom wel ff langs
Of kom ff bij mij langs! Ik heb hier Pro Evolution Soccer liggenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[ [url=http:// http://images.wikia.com/y(...)ickly.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Ik sta op de parkeerplaats en ben niet over het hoofd te zien...
Ben je nu daadwerkelijk wyccie aan het versieren?quote:
Moet ik wel weten waar je woont...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of kom ff bij mij langs! Ik heb hier Pro Evolution Soccer liggen
Niet echt, dat wil ik haar niet aandoen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nu daadwerkelijk wyccie aan het versieren?
Oh dat valt allemaal nog mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Mijn vreemde hobby's bestaan uit haken en dergelijke.
Cool! Haken lijkt me zo leuk om te kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Mijn vreemde hobby's bestaan uit haken en dergelijke.
Er is een pauzeknop.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb al eens bloemen geprobeerd te haken via youtube, maar het gaat allemaal te snel voor me.
Dit inddquote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
Op school moesten jongens en meisjes dezelfde dingen doen bij handvaardigheid en techniek. Jongens moesten ook breien en de meisjes moesten ook figuurzagen.
Nee, en al die filmpjes zijn gemaakt door mensen die dat eerste stukje echt heel snel doen. Pauzeknop echt al gebruikt, maar het lukte gewoon niet. Misschien maar eens op het breicafé hier vragen ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is een pauzeknop.![]()
Kun je al gewoon recht-toe-recht-aan haken, ken je de basissteken?
Dat dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
Op school moesten jongens en meisjes dezelfde dingen doen bij handvaardigheid en techniek. Jongens moesten ook breien en de meisjes moesten ook figuurzagen.
Wat bedoel je met het eerste stukje?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
Nee, en al die filmpjes zijn gemaakt door mensen die dat eerste stukje echt heel snel doen. Pauzeknop echt al gebruikt, maar het lukte gewoon niet. Misschien maar eens op het breicafé hier vragen ofzo.
Dat is beter, ik zat op een stomme school waar ze meiden en jongens totaal anders behandelden op deze dingen. Maar de meeste meiden vonden het daar verschrikkelijk tijdens die les.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
opzetten en eerste 10? steken, dingen bij naam noemen en dan moet je maar snappen wat ze bedoelen. stokjes en lusjes?quote:
Oh, maar je moet wel gewoon bij het begin beginnen. Eerst een Haken voor beginners filmpje bekijken, daarna pas vormen haken.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef drakin het volgende:
opzetten en eerste 10? steken, dingen bij naam noemen en dan moet je maar snappen wat ze bedoelen. stokjes en lusjes?
Ach ik heb gelukkig ook hobby's die ik wel snap.
en heeft hij een blokje met je om gereden?quote:
Staat onlinequote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en heeft hij een blokje met je om gereden?
Ik neem aan dat je ook meteen een gangsta rapvideo geschoten hebt?
In tegenstelling tot jou en wycciequote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goedkomen tussen jullie.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef drakin het volgende:
Wauw geweldige clip gemaakt jullie!
Maar wie van jullie is nou Sjors? En was het lekkere pindakaas?
Nee nog 1 plaatje, ik weet die film...bijnaquote:
Staat er nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee nog 1 plaatje, ik weet die film...bijna
Succes!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:06 schreef picodealion het volgende:
Zo, tweede gesprek. Hopen dat 't wat wordt.
Toitoitoi, break a leg en alles wat nog positief is!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:06 schreef picodealion het volgende:
Zo, tweede gesprek. Hopen dat 't wat wordt.
Die 2de zie ik wel. Bij die eerste krijg ikquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik zie hem wel.
Heb er nog een bijgezet.
quote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTUzMDY1NjI3NV5BMl5BanBnXkFtZTcwNjQxNzEwMw@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg" on this server.
Reference #24.2460645f.1372068041.25eee3c3
In Chrome zie ik hem wel, in FF krijg ik dezelfde melding.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die 2de zie ik wel. Bij die eerste krijg ik
[..]
Vreemd, ik krijg juist die melding in Chromequote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Silfen het volgende:
[..]
In Chrome zie ik hem wel, in FF krijg ik dezelfde melding.
Dan moet je het maar met de tweede afbeelding doen.
Hoe was het gisteren gegaan dyon?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg juist die melding in Chrome
Vlot. Ik was bij jou weg en stond net stil bij de oudekerkse plassen. Krijg ik een whatsapp berichtje, het begint hier leeg te lopen. Ze stonden eerder bij de ophaal plek dan dat ik er stondquote:
Waren het nog leuke dames?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vlot. Ik was bij jou weg en stond net stil bij de oudekerkse plassen. Krijg ik een whatsapp berichtje, het begint hier leeg te lopen. Ze stonden eerder bij de ophaal plek dan dat ik er stond![]()
Half 2 was ik in de garage
Je kan niet linken vanaf imdb. Enige reden dat je hem zelf wel in Chrome kon zien is omdat je de afbeelding op imdb zelf al had gezien met Chrome.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Silfen het volgende:
[..]
In Chrome zie ik hem wel, in FF krijg ik dezelfde melding.
Dan moet je het maar met de tweede afbeelding doen.
Dat verklaart een hoop. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan niet linken vanaf imdb. Enige reden dat je hem zelf wel in Chrome kon zien is omdat je de afbeelding op imdb zelf al had gezien met Chrome.
Wat zal ik zeggen, 37, moeder van minimaal 1 kind. Eentje was wat vorser dan de andere... Maar op zich waren het vrolijke, aardige en geen lelijke damesquote:
Netjesquote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vlot. Ik was bij jou weg en stond net stil bij de oudekerkse plassen. Krijg ik een whatsapp berichtje, het begint hier leeg te lopen. Ze stonden eerder bij de ophaal plek dan dat ik er stond![]()
Half 2 was ik in de garage
Mij vertelde je wat andersquote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, 37, moeder van minimaal 1 kind. Eentje was wat vorser dan de andere... Maar op zich waren het vrolijke, aardige en geen lelijke dames
Misschien moet ik ook maar in de limousine business stappen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, 37, moeder van minimaal 1 kind. Eentje was wat vorser dan de andere... Maar op zich waren het vrolijke, aardige en geen lelijke dames
Dyon kreeg gelijk bekijks van 2 buurmeisjes en hun (niet onaantrekkelijkequote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Silfen het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar in de limousine business stappen.
Nog geen eens direct aan het voorbereiden, beide films waren aan de beurt en toen kwam ik erachter dat er net weer een nieuw deel was!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef picodealion het volgende:
Aan het voorbereiden op Before Midnight, hornage? Goede films he.
Before Sunrise heb ik net opgenomen naar aanleiding van de vraag. Zal eens gaan kijken of het wat is en zie dat er dus twee vervolgen zijn,quote:Op maandag 24 juni 2013 16:01 schreef hornage het volgende:
[..]
Nog geen eens direct aan het voorbereiden, beide films waren aan de beurt en toen kwam ik erachter dat er net weer een nieuw deel was!
Maar zeker goede films jah
Pico, hoe ging je gesprek?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef picodealion het volgende:
Aan het voorbereiden op Before Midnight, hornage? Goede films he.
Dat is zelf wel iets wat ik belangrijk vind in zo'n gesprek. Ik zit af en toe bij intakes voor mensen op een project en dat iemand niet alles weet is logisch. Belangrijk is dat hij durft te vertellen dat hij iets niet weet in plaats van onzin te antwoorden (je moet hem namelijk wel kunnen vertrouwen).quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef picodealion het volgende:
Best okay, niet super. Ik werd flink doorgezaagd, en ik loop wat achter op technisch gebied. Wat volgens mij wel voor me sprak is dat ik goed weet wát ik niet weet, en wat ik wil leren. Ik twijfel wel een beetje of ze me goed genoeg vinden.
Hoor het binnen 2 dagen.
maar waar loop je dan in achter? SEO, type framework??quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, en dat laatste heb ik nog een beetje twijfels over. We merken het vanzelf.
Ze zagen dat hij indd niet gevallen was, drukschade noemde ze het. En dat ik maar dikke pech had en 300 euro zelf moest betalenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, hoe is het eigenlijk afgelopen met je telefoon?
Belachelijk...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zagen dat hij indd niet gevallen was, drukschade noemde ze het. En dat ik maar dikke pech had en 300 euro zelf moest betalen
En zonder dat hij gevallen isquote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoop dat je het vergoed kunt krijgen. Tis wel echt belachelijk 300 euro schade... en dat al na een paar weken...
Een zogeheten dode pixel wellicht.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb hem nog nauwelijks ergens ingehad, ik heb er alleen nog maar met mijn vingers aangezeten. Maar omdat ik er nu boeken op lees zag ik het toevallig tussen de regels in, eerst dacht ik dat het een pixel was of gewoon een stofje. Maar het wil niet weg.
Dat heb ik ook bij mijn telefoon en dan nog kapotquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Silfen het volgende:
Daarom zit mijn telefoon ook in zo'n mooie (of lelijke) flip case. Dan komen dat soort schades minder snel voor. Ik doe dan ook al ruim twee jaar met mijn telefoon.
Dat dacht ik eerst, maar het is een streepje op/in het glas zelf en als je gevoelig genoeg bent voel je het ook, maar het is nog geen mm groot.quote:
Dat is een klein barstje in de glaslaag dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst, maar het is een streepje op/in het glas zelf en als je gevoelig genoeg bent voel je het ook, maar het is nog geen mm groot.
Welke vraag?quote:
Dat heb ik ook soort van, de volgende keer gewoon weer een HTCquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb toch de indruk dat de huidige generatie mobiele telefoons toch vooral gemaakt worden als 'wegwerpproducten'. Je mag er een jaar of anderhalf mee doen voordat je ze dient te vervangen voor een 'beter' model.
Ze zijn gewoon niet gemaakt om de tand des tijds te doorstaan.
Zou zo'n glasschade sticker ook helpen hierbij?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is een klein barstje in de glaslaag dan.
Alvast RIP telefoon en sterkte aan de nabestaanden.
Moet je de telefoon misschien eerst op je autoruit plakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou zo'n glasschade sticker ook helpen hierbij?
Is goed, ik zal even kijken of ik nog ergens een auto heb liggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moet je de telefoon misschien eerst op je autoruit plakken.
Helm projectje?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen... wat zijn jullie hobby's? De laatste tijd verveel ik me steeds 's avonds en mijn helm projectje word me te ingewikkeld
Ik kijk filmsquote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen... wat zijn jullie hobby's? De laatste tijd verveel ik me steeds 's avonds en mijn helm projectje word me te ingewikkeld
Daar heb ik ook al een tijdje geen zin meer inquote:
Karton, tot dat ie in elkaar zit en dan komt er een laag glasvezel overheen om em stevig te makenquote:
glazvezel, hoe doe je dat precies dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Karton, tot dat ie in elkaar zit en dan komt er een laag glasvezel overheen om em stevig te maken
Don't know yet... Ik ben nog in elkaar aan het zetten... De glasvezel is een pasta, dus ik denk uitsmeren en daarna opschurenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
glazvezel, hoe doe je dat precies dan?
Naast films:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Welke strips?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
En waar maak je die zeppelinhelm van?
Hobbys: boogschieten, tuinieren, film kijken, tv series kijken, anime kijken, strips verzamelen en lezen, boeken lezen, sporten, wandelen, naar vogeltjes kijken, breien, lucetten (soort punniken) prutsen, mediteren, niks doen, slapen, doelloos internetten, zinvol internetten (ja beide kan)
Spellen spelen, online en offline, koken, chocolaatjes maken, treinen, musea bezoeken, bijen houden, markten/festivalletjes bezoeken.
ow, klinkt makkelijk. net zoiets als gips of papier mache dus. alleen dan gaat het meer glimmen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Don't know yet... Ik ben nog in elkaar aan het zetten... De glasvezel is een pasta, dus ik denk uitsmeren en daarna opschuren
Lego heb ik ook. F1 en Star Wars Lego.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Naast films:
Synthesizers
Lezen
Games
Volleybal
Lego
Ik ben positief benieuwd naar een LegO filmquote:
Heb laatst een paar Douwe Dabberts aangevuld, verder: Roodbaard, Durango, XIII, Gust Flater, Valhalla, Siegfried, Blueberry, strips van Derib, Buddy Longway, Elfquest(maar die spaar ik niet speciaal) Veel losse strips, Harald, Thogal, Arin.quote:
Dat het zo iets word als hij in elkaar zitquote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat tof! Wat is de bedoeling precies?
Ik lees alleen manga's en comicsquote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb laatst een paar Douwe Dabberts aangevuld, verder: Roodbaard, Durango, XIII, Gust Flater, Valhalla, Siegfried, Blueberry, strips van Derib, Buddy Longway, Elfquest(maar die spaar ik niet speciaal) Veel losse strips, Harald, Thogal, Arin.
Supergaaf manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat het zo iets word als hij in elkaar zit
[ afbeelding ]
En daarna zo iets zou moeten worden..
[ afbeelding ]
Wil ik ook wel.. maar het word me te ingewikkeld... en dan ben ik een quitterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Supergaaf manDat moet je echt wel afmaken!
Very nice.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat het zo iets word als hij in elkaar zit
[ afbeelding ]
En daarna zo iets zou moeten worden..
[ afbeelding ]
Je hebt toch al een mooie basis? Volg je een how-to ergens, of doe je het gewoon uit je hoofd?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil ik ook wel.. maar het word me te ingewikkeld... en dan ben ik een quitter
Heb een bouwtekeningquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt toch al een mooie basis? Volg je een how-to ergens, of doe je het gewoon uit je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |