Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
O, nou snap ik dit nieuwsbericht tenminste...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
Zei iemand daar cosplay?
[ afbeelding ]
O ja, Public Enemies natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Public Enemies
Manhunter
En nog The Keep als onbekendste film
het lijkt er op van nietquote:
quote:
Gewoon blijven kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:57 schreef Silfen het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat ik het 24 uur ( nu nog 16 uur) ga volhouden. Straks naar bed en morgen verder kijken.
Alleen wanneer die valtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
Vannacht is toch ook het oversteken van de Grand Canyon door een ongezekerde koorddanser? Lijkt me een stuk spannender.
Ga je eindelijk over op het grote scherm thuis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef Sands het volgende:
Iemand trouwens verstand van beamers hier?
Ja, 55 inch is toch te kleinquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga je eindelijk over op het grote scherm thuis?
Dat is toch waarom iedereen kijkt? Om te zien of hij valt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit willen kijken, die koorddanser![]()
als hij echt niet gezekerd is wil je toch niet zien dat hij valt?
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven, maar in het iets duurdere segment hebben sony, jvc en epson in ieder geval erg goede home theater beamers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, 55 inch is toch te klein
En we hebben hier nog een zolder vrij
Nou, ik duim toch wel hard dat hij de overkant haalt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef Silfen het volgende:
Dat is toch waarom iedereen kijkt? Om te zien of hij valt.
Hoeveel is dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven, maar in het iets duurdere segment hebben sony, jvc en epson in ieder geval erg goede home theater beamers.
Mooie prestatie is het wel als hij het haalt, maar lijkt me ook lastig. Zal wel wat wind staan wat het weer moeilijker maakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Het is morgennacht pas zie ik.
Als hij het redt is dat toch wel een mooie prestatie om te zien, net zoals bij Felix Baumgartner.
En ik denk niet dat ze het stuk dat hij naar beneden valt gaan uitzenden.
Wel vraag ik me af of zijn vrouw erbij zal zijn. Lijkt me toch wel erg moeilijk voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |