Hier zie je het nog beter:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Door de ingrepen is ze wat veranderd, ze heeft o.a haar neus en lippen door een dokter aan laten pakken. Ze zag er wat jonger en meer au naturel uit. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet verspookt vind, maar ze lijkt niet meer zo erg op de Megan Fox van vroeger.
[ afbeelding ]
Mooi als haar mond openstaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier zie je het nog beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tienerfoto's van Megan vergelijken met foto's waar ze een volwassen vrouw is..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er iets is wat vrijwel onveranderd blijft na zoveel jaren zijn het wel je neus en de vorm van je lippen, en sinds dat ze wat bekender is geworden is dat in die 9 jaar gewoon veranderd door de plastisch chirurg en niet door de tand des tijdsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tienerfoto's van Megan vergelijken met foto's waar ze een volwassen vrouw is..![]()
Er zit 9 jaar verschil tussen die pictures!
Die eerste foto was 9 jaar geleden, toen was ze al flink uitgegroeid als tiener hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tienerfoto's van Megan vergelijken met foto's waar ze een volwassen vrouw is..![]()
Er zit 9 jaar verschil tussen die pictures!
Die subtiele neusversmalling is alleen met een loep te zien. En lippen veranderen wél. Ze worden smaller naarmate je ouder wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als er iets is wat vrijwel onveranderd blijft na zoveel jaren zijn het wel je neus en de vorm van je lippen, en sinds dat ze wat bekender is geworden is dat in die 9 jaar gewoon veranderd door de plastisch chirurg en niet door de tand des tijds
Haar hoofd was op haar 18e al flink uitgegroeid?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die eerste foto was 9 jaar geleden, toen was ze al flink uitgegroeid als tiener hoor
Het is allemaal leuk dat je dat vindt, maar de plastische chirurgie is gewoon een feit hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die subtiele neusversmalling is alleen met een loep te zien. En lippen veranderen wél. Ze worden smaller naarmate je ouder wordt.
Megan's opgevulde lippen behouden dus dezelfde vorm als in haar tienerjaren.
En logisch dat ze hardere gelaatstrekken krijgt want bij ieder normaal mens verdwijnt rond het 20e levensjaar het babyvet en daarmee de ronde zachte bolle toet.
Goedemorgen SEMTEX.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is allemaal leuk dat je dat vindt, maar de plastische chirurgie is gewoon een feit hoor
[ afbeelding ]
Het is inderdaad niet verspookt, maar dat heeft niemand ook gezegd.
Lees ook ff http://www.celebitchy.com(...)_on_plastic_surgery/
Inderdaad, pics moeten er weer komenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:01 schreef Copycat het volgende:
Inmiddels wordt dit topic aardig verspookt door een irrelevante non-discussie.
Ik ben niet vóór al dat plastische gedoe, maar ik vind haar eigenlijk wel heel mooi gewordenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is pas verspookt!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef Turbomuis het volgende:
een enge van Melanie Griffith
[ afbeelding ]
Net Nancy Reagan met een foute pruik.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef Turbomuis het volgende:
een enge van Melanie Griffith
[ afbeelding ]
Ik deel die mening, en verspookt is het niet te noemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen SEMTEX.Ik weet dat ze wat aan zich heeft laten sleutelen maar de grootste verandering komt toch echt door veroudering.
Ze is nog opgeknapt vergeleken bij 2012...quote:Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef kvd het volgende:
She's back...Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft nu geen lipstick op, dat maakt het verschil ( en diequote:Op maandag 29 juli 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is nog opgeknapt vergeleken bij 2012...
[ afbeelding ]
toen had ze helemaal zo'n Geisha bekkie
Dat wordt dan zoiets met lipstickquote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze heeft nu geen lipstick op, dat maakt het verschil ( en die)
Ik vind haar nu wel verspookt en 20 jaar ouder eruit zien...de afgelopen jaren niet (juist heel mooi)ondanks de vele ingrepen.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is allemaal leuk dat je dat vindt, maar de plastische chirurgie is gewoon een feit hoor
[ afbeelding ]
Het is inderdaad niet verspookt, maar dat heeft niemand ook gezegd.
Lees ook ff http://www.celebitchy.com(...)_on_plastic_surgery/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |