Oh, dat vind ik nog super meevallen. Had verwacht dat zij de chirurg ook wel op een negatieve manier zou bezoeken, maar behalve dat ze wat gevulder qua postuur is geworden is en wat meer rimpels in het gezicht geeft, vind ik haar nog steeds mooi (net zoals Madchen Amick en Sheryl Lee)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zag ik Sherilyn Fenn in een C-film. Ook al zo'n belachelijk mooie vrouw uit Twin Peaks.
Ze is niet verspookt maar ook niet mooi ouder geworden. Een huisvrouw uit het Mid-Westen.
Hier ziet ze er inderdaad prima uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij las ik dat Lara Flynn Boyle bang was om oud te worden. En dacht dus iets van haar gezicht te kunnen maken met behulp van de chirurg.
Sherilyn Fenn in 2012:
[ afbeelding ]
jammer van de extra kilo's maar los van dat ziet ze er nog top uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ziet ze er inderdaad prima uit.
Gatverdamme, ik zit net 'n tosti kaas/salami te eten en krijg ik dit voor m'n kiezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
Madonna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet bijna letterlijk een plakbandje zitten die de boel naar achteren trekt
"zonde" Voor wat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:06 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad! Wat verschrikkelijk zonde!
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik zit net 'n tosti kaas/salami te eten en krijg ik dit voor m'n kiezen![]()
verder zie ik -bijna letterlijk- geen plakbandje zitten dat de boel naar achteren trekt, Fatma.
Zonde dat ze dit met haar gezicht heeft laten doen.quote:
Altijd al een prachtig mens gevonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij las ik dat Lara Flynn Boyle bang was om oud te worden. En dacht dus iets van haar gezicht te kunnen maken met behulp van de chirurg.
Sherilyn Fenn in 2012:
[ afbeelding ]
Ik weet niet maar ik vind haar hier net 60+ lijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt denk ik door de wangimplantaten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef _aurum_ het volgende:
deze past hier ook wel
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er mis is met de huid rond haar ogen.
.......onherkenbaar.......quote:Op zondag 3 november 2013 19:57 schreef piglet het volgende:
Dit schijnt Renee Zellweger te zijn
[ afbeelding ]
Bron http://www.dailymail.co.u(...)-film-screening.html
jemig ... wat een verandering.....quote:Op zondag 3 november 2013 19:57 schreef piglet het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op sarah jessica parkerquote:Op zondag 3 november 2013 19:57 schreef piglet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze dan gedaan, een facelift ofzo?quote:Op maandag 4 november 2013 11:56 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verspookt? Nee.
Onherkenbaar? JA!En waarom? Ik vond het zo'n mooie vrouw
Iig iets met haar ogen (naast de nodige botox)quote:Op maandag 4 november 2013 12:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan gedaan, een facelift ofzo?
Ken je de Bridget Jones-films niet?quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Zellweger, god mag weten wie dat is, wel erg opgeknapt. Niet verspookt, wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |