Ze gaat weer de goede kant op...slechte kwaliteit foto's, maar ze ziet er wel weer beter uit...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:45 schreef Zigger het volgende:
Ja, de tand des tijds doet pijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd jammer, was ooit zo lekker.
Daar kun je met zo'n resolutie niet zo veel over zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze gaat weer de goede kant op...slechte kwaliteit foto's, maar ze ziet er wel weer beter uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik vond die neus en kin totaal niet lelijk staan, nieuwe snoetje is mooi maar nu is ze zo gewoontjes.
Een goed voorbeeld hiervan is Jennifer Grey uit Dirty Dancing. Nadat zij haar neus had laten corrigeren, kreeg ze vrijwel geen rollen meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.
Net als Barbra Streisand, als die ooit iets aan haar neus en mond laat doen is ze Barbra niet meer, En haar heb ik ook altijd een erg mooie vrouw gevonden.
Maar ja, zij was ook ineens totaal onherkenbaar...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld hiervan is Jennifer Grey uit Dirty Dancing. Nadat zij haar neus had laten corrigeren, kreeg ze vrijwel geen rollen meer.
Die heeft ook al van alles laten doen he...,alleen juist die 2 dingen niet. Alhoewel die lippen misschien wel, maar juist laten vullen zodat ze de vorm/het volume blijven houden zoals het was (lippen worden meestal dunner naarmate men ouder wordt)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.
Net als Barbra Streisand, als die ooit iets aan haar neus en mond laat doen is ze Barbra niet meer, En haar heb ik ook altijd een erg mooie vrouw gevonden.
Die is toch gewoon dikker geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
Dit gaat ook de verkeerde kant op zo te zien
[ afbeelding ]
Keanu Reeves toch?quote:
Daar was ik dus al bang voorquote:
Huuuuuuuuuuu!!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Bijgespoten vet uit een naald dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!!!!!
Da's niet verspookt, da's gewoon vet.
Natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!!!!!
Da's niet verspookt, da's gewoon vet.
quote:It appears he may have paid a most triumphant visit to a Botox clinic.
For Keanu Reeves showed off a remarkably wrinkle free forehead during a visit to China on Monday.
The Bill And Ted's Excellent Adventure star seemed to have turned back time thanks to his youthful appearance.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz2XFVCnt5s
"now we are two..."quote:
Hoe zou dat moeten werken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
Ja, met zo'n plofkop word je vanzelf wel rimpelvrij.
Natural fillers.quote:
Kan dat ook al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had Georgina Verbaan toch in haar borsten laten doen?
Dat bleek toch allemaal puur natuur te zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef vencodark het volgende:
Dat had Georgina Verbaan toch in haar borsten laten doen?
Dat weten we dus niet. Het waren in ieder geval geen siliconen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bleek toch allemaal puur natuur te zijn?
Ja, semi. Die had geloof ik vet van zichzelf erin laten spuiten. Dus tijdelijk iets en geen siliconen ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bleek toch allemaal puur natuur te zijn?
Schijnt nogal ontkent te worden dat dat lil kim is. (al heeft ze door de jaren wel veel aan der kop laten doen)quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef alors het volgende:
Lil Kim
Ooit, toen ook al geen puur natuur, maar wel gewoon mooi, al was ze hier al te ver met haar neus.
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef ukga het volgende:
[..]
Schijnt nogal ontkent te worden dat dat lil kim is. (al heeft ze door de jaren wel veel aan der kop laten doen)
anywaysss
Jocelyn wildenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:35 schreef MizzEnroe het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
De Bogdanovbroertjes
[ afbeelding ]
Topwijf.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef AnneX het volgende:
"Daphne" van de Frasier show lijkt haar verstand erbij te houden en is kritisch over de collega's:
http://www.dailymail.co.u(...)-waxwork-horror.html
Burt Reynolds niet herkennen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het is
maar hij heeft wel iets teveel botox gebruikt.
Imca Marinaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het is
Welke 'correcties' heeft zij in godsnaam laten uitvoeren. Afgezien dat haar gezicht er nog nepper door is geworden, is ze ook gewoon lelijker. Ik zie dat haar kaak groter (en mannelijker) is geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef alors het volgende:
Lil Kim
Ooit, toen ook al geen puur natuur, maar wel gewoon mooi, al was ze hier al te ver met haar neus.
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, zijn lachrimpels zitten nu boven zijn orenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Burt Reynolds niet herkennen?
En volgens mij is hij ook flink strakgetrokken..
zijn nek en oogledenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
Burt Reynold is inmiddels al weer een ietsiepietsie meer gaan hangen
[ afbeelding ]
Nu was ik groot fan van Evening shade, maar dit is nooit waardig oud worden te noemen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap z'n wenkbrauwen niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
De grootste misvatting van botox. Van botox gaat je gezicht helemaal niet strak staan. Het wordt gewoon gedeeltelijk "verlamd" Dus de spieren worden op bepaalde punten minder gebruikt hetgeen minder rimpelvorming tot gevolg heeft. Rimpels die je al had verdwijnen daar ook niet ineens mee. De foto's die je vaak ziet zijn veelal het gevolg van fillers en van daadwerkelijke facelifts....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het is
http://menwholooklikeoldlesbians.blogspot.de/quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nu was ik groot fan van Evening shade, maar dit is nooit waardig oud worden te noemen...
Bwaahahahaha! Zelfs zijn wenkbrauwen worden treurig van z'n uiterlijkquote:
Ik denk dat zijn haar ook nep is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Wie dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
OMG, ik zie die foto's en weet gewoon wie die foto's als voorbeeld heeft meegenomen naar de plastisch chirurg![]()
Voor bijna 50, ik zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:42 schreef kvd het volgende:
Misschien net iets laten doen en het moet nog even zijn vorm krijgen? Alhoewel de plooi in haar wang er nog gewoon zit. Licht wat verkeerd valt? Praten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig ziet mijn oma van 87 er gewoon uit als een bejaarde van 87. Als ze er zo uit zag..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wie dan?
De 90-jarige moeder van Sylvester Stallone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is niet de moeder van Stallone. Sterker nog,Sylverster scheen deze dame helemaal niet te kennenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wie dan?
De 90-jarige moeder van Sylvester Stallone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat was een hele mooie vrouw...quote:
Was een cynisch grapje van kvd, dat ma Stallone zoveel aan zichzelf heeft laten doen dat haar eigen zoon haar niet herkent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:16 schreef CherryLips het volgende:
De echte ma Stallone ziet er volgens mij ook niet uit.
Niks cynisch grapje van mij, die dame die jij post is Yvone Weldon, een vrouw die Sylvester helemaal niet scheen te kennen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Was een cynisch grapje van kvd, dat ma Stallone zoveel aan zichzelf heeft laten doen dat haar eigen zoon haar niet herkent.
http://www.dailymail.co.u(...)-Id-kill-myself.htmlquote:If I had a trout pout like her I'd kill myself: Remember that amazing photo of Sly Stallone's mother Jackie at 90? It was actually someone else! And the real Mrs Stallone (who's even more, ahem, striking) is on the warpath...
Moet je nagaan hoe ze er over 10 jaar uitziet. Dan is die gerimpelde hals het mooiste deel van haar lijf en heeft ze net zo'n kop als Jackie Stallone.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:
Mooi hoor, zo'n strak gezicht en dan zo'n gerimpelde nek.
En toch blijft het een tof wijf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Veel te veel plastische chirurgie voor Cyndi Lauper (1953). Buiten dat heeft ze sowieso kil en eng gezicht.
Oud nieuws.quote:
Keanu wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Erg.quote:
Volgens mij was dit echt gewoon een slecht shot want uit diezelfde serie waren er foto's waarbij ze er gewoon uitziet.quote:
Zoveel chirurgie maar haar mond staat nog steeds scheefquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Veel te veel plastische chirurgie voor Cyndi Lauper (1953). Buiten dat heeft ze sowieso kil en eng gezicht.
Ze kan zo doorgaan voor de oudere zus van Christina Aguilera. (zie vooral foto 2 en 5)quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Door de ingrepen is ze wat veranderd, ze heeft o.a haar neus en lippen door een dokter aan laten pakken. Ze zag er wat jonger en meer au naturel uit. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet verspookt vind, maar ze lijkt niet meer zo erg op de Megan Fox van vroeger.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.![]()
Wat is er mis aan?
Dat wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.![]()
Wat is er mis aan?
mwa.... valt reuze mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Door de ingrepen is ze wat veranderd, ze heeft o.a haar neus en lippen door een dokter aan laten pakken. Ze zag er wat jonger en meer au naturel uit. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet verspookt vind, maar ze lijkt niet meer zo erg op de Megan Fox van vroeger.
[ afbeelding ]
En toch zie ik niks raars aan de foto in Pulzzars post. Komt niet eens in de buurt van de foto rechts. (is ze daar behalve strakgetrokken ook niet wat erg mager?)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Door de ingrepen is ze wat veranderd, ze heeft o.a haar neus en lippen door een dokter aan laten pakken. Ze zag er wat jonger en meer au naturel uit. Ik moet zeggen dat ik het op zich niet verspookt vind, maar ze lijkt niet meer zo erg op de Megan Fox van vroeger.
[ afbeelding ]
Oudere zus? Er zit bijna 30 jaar tussen die twee, dus zeg maar moeder. Ze lijkt er by the way idd iets op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze kan zo doorgaan voor de oudere zus van Christina Aguilera. (zie vooral foto 2 en 5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |