SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is er Fatih die het trein checkt
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Heb jij echt maar één been?quote:
Nee, ik zie geen fapquote:
Nee hoor, als jij je handen omhoog houdt heb je toch ook je duimen aan de binnenkant?quote:
Oh dat klopt wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij je handen omhoog houdt heb je toch ook je duimen aan de binnenkant?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef HaJee het volgende:
Handen gecorrigeerd. Komt die L.O.I.-cursus plastische chirurgie toch nog eens van pas...
[ afbeelding ]
Dat heb ik uitgezetquote:Op zondag 23 juni 2013 20:41 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Zie onder aan de pagina, je kan wel degelijk liken.
Wel een sterke inderdaad, en dan gewoon topics kunnen sorteren op aantal likes. Ben je ook dik snel van al die topicdiarree van haan/tong/woensel enz af.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgezet
Mensen op mijn facebook hoeven niet te zien dat ik een FOK!topic like, mensen op FOK! moeten gewoon een topic kunnen liken en bij het topic kunnen zien hoe veel likes het heeft
Ja en scheelt weer een hoop kutreacties met "goed topic" en "quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Wel een sterke inderdaad, en dan gewoon topics kunnen sorteren op aantal likes. Ben je ook dik snel van al die topicdiarree van haan/tong/woensel enz af.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:05 schreef Pharkus het volgende:
Zelden iemand de swag plank zo zien missen.
quote:
Morgen in dit theater: Fatih kopt het trein!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het een bazentopic
Het trein checken
Treinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |