iPhone.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een iPhone heeft anders een hele goede microfoon (Wat zeg ik, microfoons) voor een mobiele telefoon.
En ja, ik beoordeel haar grootendeels op een opname die ze gemaakt had met haar iPhone en die opname app daarvoor, maar óók op basis van een paar keer dat ze hier heeft gezongen en ik haar met piano heb begeleid.
Niet mee oneens maar ik zie het meer als die jongen een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:
Ja man, want puur omdat ik een goed stabiel OS wil en toch m`n abbonement kon verlengen ben ik hip?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
iPhone.
Daar ga je al de fout in.
Leuk, ik koop iPhone want dan hoor ik bij de grote massa en ben ik hip. Dat is vet koel allemaal. Luek Luek gr gr xD
Kansloos, zeer kansloos dit. Bah, walg hier van.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:06 schreef starla het volgende:
[..]
Schoenmaker blijf bij je leest.
Het timbre is één van de karakteristieken van een instrument. Net zoals het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke stem of viool en cello.
Voor mensen die nog geen noot krijgen door op een piano te gaan zitten, snap ik dat timbre wazig klinkt.
Windows Phone.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, want puur omdat ik een goed stabiel OS wil en toch m`n abbonement kon verlengen ben ik hip?
Als de iPhone 5 niet uit was op dat moment had ik waarschijnlijk met een Windows Phone gelopen.
Je bent echt een zielig persoon.quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Haten op BlueMage, dat is een echte dame. Scheer je weg jij
Je kan hier niet tegenop zo te zien. Dus je post maar één zinnetje. Je zit huilend voor je computer.quote:
deze manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Windows Phone.
Dan kan je net zo goed geen telefoon kopen, kan je evenveel mee.
En JA, jij hebt een iPhone omdat je dan hip bent en bij de grote stroom mensen hoort.
Hierdoor hoop je minder gepest te worden met je overgewicht en hoop je minder buiten de boot te vallen. Dit is niet gelukt, je blijft een dik varken.
Lekker in je blote snikkel keyboard spelen.
Oke ey maar wat doe je vannacht dan? Hoezo ben je nog zo laat wakker. We kunnen het wel even samen gezellig maken. Ik kan je geven naar wat je al jaren verlangt. Ik zal je geven wat je wilt en ervoor zorgen dat je diepste verlangens vervuld worden! Dit moet slechts wel op 1 voorwaarde gebeuren. Dat jij jezelf echt helemaal geeft. En al je onzekerheid in een klein doosje stopt en die weglegt voor deze avond. Want ik doe geen half werk. En zorg ervoor dat al je wensen in vervulling komen. Ik laat je plekken waarnemen waarvan je niet wist dat ze er waren. Je zal genieten en je speciaal voelen. En die onzekerheid die in dat doosje zit zul je niet meer nodig hebben na deze nacht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:06 schreef starla het volgende:
[..]
Schoenmaker blijf bij je leest.
Het timbre is één van de karakteristieken van een instrument. Net zoals het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke stem of viool en cello.
Voor mensen die nog geen noot krijgen door op een piano te gaan zitten, snap ik dat timbre wazig klinkt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je kan hier niet tegenop zo te zien. Dus je post maar één zinnetje. Je zit huilend voor je computer.
Je bent er stil van.
Ik kan hier niet aan doen, gezicht het, je bent kansloos.
Zelfs voor Fok is het aantal ad hominens in deze post buitensporig te noemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Windows Phone.
Dan kan je net zo goed geen telefoon kopen, kan je evenveel mee.
En JA, jij hebt een iPhone omdat je dan hip bent en bij de grote stroom mensen hoort.
Hierdoor hoop je minder gepest te worden met je overgewicht en hoop je minder buiten de boot te vallen. Dit is niet gelukt, je blijft een dik varken.
Lekker in je blote snikkel keyboard spelen.
Het is Porsche 1, dat is zo`n user die je lekker links moet laten liggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef starla het volgende:
[..]
Zelfs voor Fok is het aantal ad hominens in deze post buitensporig te noemen.
Kan me haast niet voorstellen dat je nuchter bent. Zo wel, I pity you...
En toch blijf je op hem ingaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is Porsche 1, dat is zo`n user die je lekker links moet laten liggen.
Reageer dan ook niet meer op hem! Serieus zeg...ga slapen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is Porsche 1, dat is zo`n user die je lekker links moet laten liggen.
Ik ben zo laat wakker omdat ik straks nachtdiensten heb en ik probeer in ritme te komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:12 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Oke ey maar wat doe je vannacht dan? Hoezo ben je nog zo laat wakker. We kunnen het wel even samen gezellig maken. Ik kan je geven naar wat je al jaren verlangt. Ik zal je geven wat je wilt en ervoor zorgen dat je diepste verlangens vervuld worden! Dit moet slechts wel op 1 voorwaarde gebeuren. Dat jij jezelf echt helemaal geeft. En al je onzekerheid in een klein doosje stopt en die weglegt voor deze avond. Want ik doe geen half werk. En zorg ervoor dat al je wensen in vervulling komen. Ik laat je plekken waarnemen waarvan je niet wist dat ze er waren. Je zal genieten en je speciaal voelen. En die onzekerheid die in dat doosje zit zul je niet meer nodig hebben na deze nacht.
maagd gespotquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:12 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Oke ey maar wat doe je vannacht dan? Hoezo ben je nog zo laat wakker. We kunnen het wel even samen gezellig maken. Ik kan je geven naar wat je al jaren verlangt. Ik zal je geven wat je wilt en ervoor zorgen dat je diepste verlangens vervuld worden! Dit moet slechts wel op 1 voorwaarde gebeuren. Dat jij jezelf echt helemaal geeft. En al je onzekerheid in een klein doosje stopt en die weglegt voor deze avond. Want ik doe geen half werk. En zorg ervoor dat al je wensen in vervulling komen. Ik laat je plekken waarnemen waarvan je niet wist dat ze er waren. Je zal genieten en je speciaal voelen. En die onzekerheid die in dat doosje zit zul je niet meer nodig hebben na deze nacht.
Kijk, nu weer.quote:
mag my piemeltje erin dan ik stop hem wellis in me cd drive is gekke tydquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben zo laat wakker omdat ik straks nachtdiensten heb en ik probeer in ritme te komen.
Geloof me, dat doosje waar mijn onzekerheid in past, past met gemak jouw piemeltje in.
lol ben laatst nog doubletstraat gegaanquote:
Bedoel je niet "Ad homineM"?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef starla het volgende:
[..]
Zelfs voor Fok is het aantal ad hominens in deze post buitensporig te noemen.
Kan me haast niet voorstellen dat je nuchter bent. Zo wel, I pity you...
baekelandplein voor de ektenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:17 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol ben laatst nog doubletstraat gegaan
Gelukkig maar, je bent waarschijnlijk een van de weinige op FOK.quote:
Dat noemen we nu een typo. En nee, geen VMBO.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet "Ad homineM"?
Kansloos, een slimme uitspraak proberen te doen en hier dan keihard mee falen.
Vmbo zeker?
Sommige arrogante mensen zijn prachtig om aan te horen, maar andere zijn gewoon stront vervelend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:20 schreef Cole_World het volgende:
Verder zijn arrogante mensen juist prachtig om aan te horen, mits je alles met een korrel zout neemt.
baekelandplein is eindje niet utrechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |