abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:49:50 #51
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128256357
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oh valt wel mee dan. Heb geen ervaring met een SDI maar het leek me niet echt een toonbeeld van verfijning, maar dat valt mee dus. :P
ja op zich rijd het prima, tis natuurlijk geen vergelijk met de nieuwe t5 bussen (naja, de oudsten zijn ook alweer 5 of 6 jaar)
pi_128256460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef gateway het volgende:

[..]

ja op zich rijd het prima, tis natuurlijk geen vergelijk met de nieuwe t5 bussen (naja, de oudsten zijn ook alweer 5 of 6 jaar)
Ben jij echt een VW-fan eigenlijk?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:03:58 #53
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128257115
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ben jij echt een VW-fan eigenlijk?
nouja fan... maar vindt het wel een mooi merk :) Mijn ouders hadden een vw (golf II) toen ik mijn rijbewijs haalde (en ver daarvoor) mijn eerste was een golf II, de 2de een Golf III, nu een Touran.

mijn broertje had een golf III en nu een golf IV

Op het werk hebben we caddy's, T4tjes en T5jes (ok, op alles behalve mijn eigen heb ik geen invloed :P )

Maar fan... nee dan zou ik ook wel een oldtimer VW hebben denk ik, en dat heb ik niet (geen plek en geen geld voor)
pi_128257630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef gateway het volgende:

[..]

nouja fan... maar vindt het wel een mooi merk :) Mijn ouders hadden een vw (golf II) toen ik mijn rijbewijs haalde (en ver daarvoor) mijn eerste was een golf II, de 2de een Golf III, nu een Touran.

mijn broertje had een golf III en nu een golf IV

Op het werk hebben we caddy's, T4tjes en T5jes (ok, op alles behalve mijn eigen heb ik geen invloed :P )

Maar fan... nee dan zou ik ook wel een oldtimer VW hebben denk ik, en dat heb ik niet (geen plek en geen geld voor)
Oke, wel mooi die merkliefde en loyaliteit vind ik :) zeker voor VW, een merk wat zeker niet sprekend is voor veel mensen denk ik en waar hier in PTA ook weleens stevig op afgegeven wordt. Wij hebben ook een aantal VW's gehad thuis en ook alleen maar prima ervaringen mee. Waren ook toffe auto's op lange afstanden doch niet de meest spannende. Maar dat zoekt ook niet iedereen :P en mij zul je er niet negatief over horen. Zijn goede auto's.

Wat voor oldtimer VW zou je graag hebben?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:32:15 #55
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128258803
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oke, wel mooi die merkliefde en loyaliteit vind ik :) zeker voor VW, een merk wat zeker niet sprekend is voor veel mensen denk ik en waar hier in PTA ook weleens stevig op afgegeven wordt. Wij hebben ook een aantal VW's gehad thuis en ook alleen maar prima ervaringen mee. Waren ook toffe auto's op lange afstanden doch niet de meest spannende. Maar dat zoekt ook niet iedereen :P en mij zul je er niet negatief over horen. Zijn goede auto's.

Wat voor oldtimer VW zou je graag hebben?
zo'n T1 busje :D mjah.... ik wil zoveel :P
pi_128259737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef gateway het volgende:

[..]

zo'n T1 busje :D mjah.... ik wil zoveel :P
Ah de klassieke! :D
Wat wil je nog meer dan? :P Op autogebied hè :P
pi_128262580
Heb voor morgen een telefonische afspraak staan met een verzekeraar. Even praten over een 170pk 2.5 Saabje :9

Ik heb besloten om te kijken naar een auto voor de fun en/of comfort ^O^ voor die net geen 10000km die ik voortaan maak. Verstand mag weer de deur uit als de verzekering te betalen valt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_128263467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heb voor morgen een telefonische afspraak staan met een verzekeraar. Even praten over een 170pk 2.5 Saabje :9

Ik heb besloten om te kijken naar een auto voor de fun en/of comfort ^O^ voor die net geen 10000km die ik voortaan maak. Verstand mag weer de deur uit als de verzekering te betalen valt.
Wat voor Saab? 900 V6? Is de enige 2.5 Saab of niet? :P
pi_128263560
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wat voor Saab? 900 V6? Is de enige 2.5 Saab of niet? :P
Precies. Ik heb geen idee of het wat is, het gaat mij vooral om of het te verzekeren valt. Daarna kijken hoe het rijdt, en of ik leuk er op kan inruilen. Ik heb ook geen verstand van Saab behalve dat ze er fijn uit zien :D dus moet me nog inlezen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_128264044
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Precies. Ik heb geen idee of het wat is, het gaat mij vooral om of het te verzekeren valt. Daarna kijken hoe het rijdt, en of ik leuk er op kan inruilen. Ik heb ook geen verstand van Saab behalve dat ze er fijn uit zien :D dus moet me nog inlezen.
Heb zelf een 900 gehad (de 2.3) en ooit eens bijna een 2.5 gekocht. :P Heeft ook een distributieketting geloof ik die V6. Degelijk ding wel. De 2.3 gaf al een aardig rap gevoel en had genoeg vermogen voor die auto dus de V6 moet heerlijk soepel en snel zijn. Vaak zijn het ook wel de mooiste uitvoeringen met alle opties.
Wordt het een handbak, automaat of semi-automaat (Sensonic)?
pi_128264117
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Heb zelf een 900 gehad (de 2.3) en ooit eens bijna een 2.5 gekocht. :P Heeft ook een distributieketting geloof ik die V6. Degelijk ding wel. De 2.3 gaf al een aardig rap gevoel en had genoeg vermogen voor die auto dus de V6 moet heerlijk soepel en snel zijn. Vaak zijn het ook wel de mooiste uitvoeringen met alle opties.
Wordt het een handbak, automaat of semi-automaat (Sensonic)?
2.3 wordt een alternatief bespreekpunt als we het niet eens worden over de 2.5 :P Beiden zijn een stuk rapper dan mijn Carisma en dat is de bedoeling. Gaat in dit geval om een gewone automaat.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_128264414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

2.3 wordt een alternatief bespreekpunt als we het niet eens worden over de 2.5 :P Beiden zijn een stuk rapper dan mijn Carisma en dat is de bedoeling. Gaat in dit geval om een gewone automaat.
Fijne auto was dat die 2.3, enige was dat het ondanks het formaat niet een heel ruim aanvoelde binnen de auto. Maar reed fijn :) die 2.3 was een heerlijke motor. Automaat is een goede keus, past bij de auto. Hoop dat het lukt met die 2.5, da's toch wel net wat toffer :P Maar sowieso is zo'n 900 leuk, mooi en heeft een heel eigen identiteit. Dat is tof.
pi_128264819
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:22 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Fijne auto was dat die 2.3, enige was dat het ondanks het formaat niet een heel ruim aanvoelde binnen de auto. Maar reed fijn :) die 2.3 was een heerlijke motor. Automaat is een goede keus, past bij de auto. Hoop dat het lukt met die 2.5, da's toch wel net wat toffer :P Maar sowieso is zo'n 900 leuk, mooi en heeft een heel eigen identiteit. Dat is tof.
Ik ben benieuwd. Als de prijzen bevallen ga ik na de tentamens eens wat proefrijden.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 26 juni 2013 @ 06:12:16 #64
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_128267685
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Actaeon het volgende:

Wij hebben ook een aantal VW's gehad thuis en ook alleen maar prima ervaringen mee.
Same here :Y. M'n pa heeft een Passat gehad, een Sharan en een Touran. Waren allemaal prima wagens.

Qua bestelbussen heb ik alleen in de LT gereden, nogal een herriebak.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_128270361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Als de prijzen bevallen ga ik na de tentamens eens wat proefrijden.
Leuk :) wist helemaal niet dat jij nog student was trouwens :o :P
pi_128288200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:53 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Leuk :) wist helemaal niet dat jij nog student was trouwens :o :P
Nog wel. Ben er onderhand helemaal klaar mee maar na dit papiertje is het tijd voor serieus werk. Met geluk nog een jaar te gaan, met pech nog eens 2 jaar.

Ik heb vandaag in een 900 2.3 gereden, dakloos *O* Ik denk dat ik langzaamaan de Carisma maar moet oppoetsen voor een zoektocht naar een nieuwe baas. De verzekeraar maakte mij ook blij, in totaal incl mrb ga ik maandelijks er maar 17 eur op achteruit :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:50:50 #67
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128290071
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ah de klassieke! :D
Wat wil je nog meer dan? :P Op autogebied hè :P
op autogebied niet zoveel.... deze eens laten overspuiten en lakken, blanke lak laat los....
pi_128292646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Nog wel. Ben er onderhand helemaal klaar mee maar na dit papiertje is het tijd voor serieus werk. Met geluk nog een jaar te gaan, met pech nog eens 2 jaar.

Ik heb vandaag in een 900 2.3 gereden, dakloos *O* Ik denk dat ik langzaamaan de Carisma maar moet oppoetsen voor een zoektocht naar een nieuwe baas. De verzekeraar maakte mij ook blij, in totaal incl mrb ga ik maandelijks er maar 17 eur op achteruit :')
Ah het einde is wel in zicht dus :) kan mij heel goed voorstellen dat je er een keer klaar mee bent :P

Rijdt prima hè? En voor ¤17 krijg je echt een hoop plezier terug denk ik. Lijkt mij geen moeilijke keus :P maar het gaat geen 2.5 worden dus?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:50 schreef gateway het volgende:

[..]

op autogebied niet zoveel.... deze eens laten overspuiten en lakken, blanke lak laat los....
Dat is wel duur of niet? :'(
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:10:24 #69
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128293033
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ah het einde is wel in zicht dus :) kan mij heel goed voorstellen dat je er een keer klaar mee bent :P

Rijdt prima hè? En voor ¤17 krijg je echt een hoop plezier terug denk ik. Lijkt mij geen moeilijke keus :P maar het gaat geen 2.5 worden dus?

[..]

Dat is wel duur of niet? :'(
ja daarom gebeurd dat ook alleen als ik de lotto win ofzo
pi_128293090
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:10 schreef gateway het volgende:

[..]

ja daarom gebeurd dat ook alleen als ik de lotto win ofzo
Maar het is nog best wel een jonge auto toch? Wel vreemd dan dat de blanke lak al los laat?
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:13:15 #71
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_128293159
Vandaag de auto gepoetst met Meguiar's shampoo en conditioner gold. Duur spul, maar supergoed.
Eerst de auto laten weken met een dreft sopje, daarna met water alles eraf. Vervolgens de velgen met een chemisch goedje wat je normaal niet particulier kon kopen. Vervolgens de auto weer nat met een dreft sopje, en daarna met dat meguiar spul erover met een soort van speciaal washandje. En als laatst met water weer al het sop eraf.




Net een spiegel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mn bestuurdersstoel rafelde nogal dat alcantara spul, maar met een scheermesje kreeg ik het nog aardig strak.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_128293275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ah het einde is wel in zicht dus :) kan mij heel goed voorstellen dat je er een keer klaar mee bent :P

Halverwege nu ;) doe een AD maar heb met m'n wijze hoofd een en ander slecht ingeschat en de P is nu buiten bereik. Het gaat spannen om net wel net geen negatief bsa.

quote:
Rijdt prima hè? En voor ¤17 krijg je echt een hoop plezier terug denk ik. Lijkt mij geen moeilijke keus :P maar het gaat geen 2.5 worden dus?

Ik had niets te klagen. De auto was prima en was nog even in de waan van het dakloze tripje dat ik technisch niet de auto goed bestudeerd heb :@. Maar dat geeft niets want ik heb het budget op dit moment nog niet om die aankoop te verantwoorden. Komende maanden ga ik dat rustig opbouwen en tussendoor meer modellen (ook de 2.5) bekijken, het moet wel een verstandige keus zijn uiteindelijk :Y
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_128293279
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Hyman het volgende:
Vandaag de auto gepoetst met Meguiar's shampoo en conditioner gold. Duur spul, maar supergoed.
Eerst de auto laten weken met een dreft sopje, daarna met water alles eraf. Vervolgens de velgen met een chemisch goedje wat je normaal niet particulier kon kopen. Vervolgens de auto weer nat met een dreft sopje, en daarna met dat meguiar spul erover met een soort van speciaal washandje. En als laatst met water weer al het sop eraf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Net een spiegel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mn bestuurdersstoel rafelde nogal dat alcantara spul, maar met een scheermesje kreeg ik het nog aardig strak.
[ afbeelding ]
Mooi resultaat! ^O^ Meguiar's is mooi spul inderdaad. Heb hier ook nog een paar proef-sachets liggen :P
pi_128293377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Halverwege nu ;) doe een AD maar heb met m'n wijze hoofd een en ander slecht ingeschat en de P is nu buiten bereik. Het gaat spannen om net wel net geen negatief bsa.

[..]

Ik had niets te klagen. De auto was prima en was nog even in de waan van het dakloze tripje dat ik technisch niet de auto goed bestudeerd heb :@. Maar dat geeft niets want ik heb het budget op dit moment nog niet om die aankoop te verantwoorden. Komende maanden ga ik dat rustig opbouwen en tussendoor meer modellen (ook de 2.5) bekijken, het moet wel een verstandige keus zijn uiteindelijk :Y
Ah oke, je moet me even helpen..AD? :@

Je wilt ook echt een cabrio? Of is een 5-deurs ook een optie? Zou zeker ook de 2.5 testen inderdaad, lijkt me wel echt een stuk vetter. Lekker geluid enzo ook :P
pi_128293489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ah oke, je moet me even helpen..AD? :@

Je wilt ook echt een cabrio? Of is een 5-deurs ook een optie? Zou zeker ook de 2.5 testen inderdaad, lijkt me wel echt een stuk vetter. Lekker geluid enzo ook :P
AD = associate degree, helft van een bachelor.

Na vandaag wil ik een cabrio ja *)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')