eind augustus voor een bruiloft, misschien eind september voor een bruiloft, en dan half oktober een gewoon bezoekje. Dan waarschijnlijk sinterklaas, maar dan is het ook genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nog NL-bezoeken op de kalender staan hier trouwens?
Wij gaan eind augustus een lang weekend. En eind september nog een keer, en in november voor een hardloopwedstrijd.![]()
DHLquote:Op maandag 29 juli 2013 16:59 schreef flipsen het volgende:
Grrrr, tussen 2 betalingen in werkt mijn ABN pas opeens niet meerNieuwe aangevraagd (na 22 minuten in de wacht, geweldig) en deze kan uiteraard alleen naar het Nederlandse adres worden gestuurd. Grmbl "#)(!* Misschien zelf nog even heen en weer dan komende week, is immers maar een uurtje of 15 vliegen vanuit Bariloche en slechts een euro of 1200
![]()
De eerstvolgende klant komt pas begin september, dus die kan hem wel meenemen maar dan zit ik nog steeds anderhalve maand zonder internetbankieren. En dat komt niet echt handig uit
Waarom heb je je huidige adres dan niet opgegeven?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:59 schreef flipsen het volgende:
Grrrr, tussen 2 betalingen in werkt mijn ABN pas opeens niet meerNieuwe aangevraagd (na 22 minuten in de wacht, geweldig) en deze kan uiteraard alleen naar het Nederlandse adres worden gestuurd. Grmbl "#)(!* Misschien zelf nog even heen en weer dan komende week, is immers maar een uurtje of 15 vliegen vanuit Bariloche en slechts een euro of 1200
![]()
De eerstvolgende klant komt pas begin september, dus die kan hem wel meenemen maar dan zit ik nog steeds anderhalve maand zonder internetbankieren. En dat komt niet echt handig uit
In Argentnie? Geen zin in gezeikquote:Op maandag 29 juli 2013 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je je huidige adres dan niet opgegeven?
Ohquote:
Kerst doen jullie ook 'gewoon' thuis?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eind augustus voor een bruiloft, misschien eind september voor een bruiloft, en dan half oktober een gewoon bezoekje. Dan waarschijnlijk sinterklaas, maar dan is het ook genoeg.
Net als vorige week, word ik gebeld door iemand van UPS. "We hebben hier een envelop met papieren uit Chili, wat is uw adres precies?". Dus ik geef mijn adres, zeggen ze "Ja, maar dat ligt 24km buiten het centrum van de stad, daar komen we niet! Heeft u geen adres in het centrum?"...quote:Op maandag 29 juli 2013 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt toch niet naar Argentinie gestuurd, zal door iemand moeten worden meegenomen of verstuurd met DHL, etc.
Met zoveel contacten in de reisbranche ken je toch wel iemand in een hotel of een reisbureau in de stad?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Net als vorige week, word ik gebeld door iemand van UPS. "We hebben hier een envelop met papieren uit Chili, wat is uw adres precies?". Dus ik geef mijn adres, zeggen ze "Ja, maar dat ligt 24km buiten het centrum van de stad, daar komen we niet! Heeft u geen adres in het centrum?"...
http://www.ruta0.com/ruta(...)27&hasta=974&tipoq=1quote:Op maandag 29 juli 2013 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe ver is Puerto Montt overigens ongeveer rijden vanaf San Martin?
Echt uitdagend ziet het er allemaal niet uit in vergelijking met een goed skigebied in de Alpen, maar voor mijn vriendin is het wel weer leuk om nog een keer wat te skieen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:21 schreef flipsen het volgende:
Heb ook wel een adres in de stad, maar vond het nogal idioot dat een koeriersdienst niet even bij je htuis komt... In Cerro Catedral heb je geen eens skis nodig om beneden te komen, de stoeltjeslift is goed genoeg
Vorige week is de vierpersoons stoeltjeslift "ontspoort", 2 doden geloof ik
Dat valt mee, alleen zal het wel moeilijk zijn om met een huur auto(en auto van iemand anders) de grens over te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
http://www.ruta0.com/ruta(...)27&hasta=974&tipoq=1
In de afgelopen 13 jaar heb ik 2x Kerst in NL gevierd en 1x oud & nieuw. Oud en nieuw heb ik nog nooit in Engeland gevierd. Laatste keer Oud en nieuw in Europa was ook ruim 5 jaar geleden.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Met kerst komen mensen overigens dit jaar naar onsFijn.
zover heb ik nog niet nagedacht. Kerst is altijd lastig, met ouders die 1000 km uit elkaar wonen en een paar ouders die gescheiden zijn. Ik heb er tot nu toe weinig zin in dit jaar, het liefst zou ik op vakantie gaan. Wellicht.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kerst doen jullie ook 'gewoon' thuis?Of komen er dan mensen naar jullie?
Ik heb begrepen dat nu kinderen vanaf hun 18e moeten kiezen of ze nu wel of niet Nederlander willen blijven en dus de andere nationaliteiten moeten afleggen, voor zover dat kan (o.a. Marokko en Argentinië staan dat niet toe).quote:Op maandag 29 juli 2013 10:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, nee, die kinderen zijn in nederland geboren en waren 9 en 5 toen de ouders met hen naar de VS vertrokken. En ik weet dus niet of die ouders dual citizenship hebben, dat wil ik juist weten, hoe logisch/mogelijk dat is.
Het is hypothetisch, ik ben een verhaal aan het schrijven en dit is de situatie. De hoofdpersoon is het kind van 9 (nu 29) en ik besefte ineens dat ik niet weet of hij nou wel of geen Amerikaans paspoort zou hebben.
Dat is alleen zo bij 2 EU nationaliteitenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat nu kinderen vanaf hun 18e moeten kiezen of ze nu wel of niet Nederlander willen blijven en dus de andere nationaliteiten moeten afleggen, voor zover dat kan (o.a. Marokko en Argentinië staan dat niet toe).
storm in een glas melk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die NZ melk zal het ook wel niet meer worden
Goed voor Nutricia lijkt mequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
storm in een glas melk.
Fonterra heeft excuses aangeboden...einde verhaal.
NZ heeft melkpoeder in overvloed,China heeft het nodig en dan is zo iets toch weer snel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |