Groetjes uit Londen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen, scheve tanden, zware vervuiling, altijd regen, slecht voedsel, gewelddadig, alcoholistisch, duur, smerig en natuurlijk gewoon kut.
Ik zit op m'n werk, dus ik probeer de NSFW meuk tot een minimum te beperkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Individual het volgende:
Kon je geen foto's vinden van meisjes die helemaal lam op bebloede blote voeten door de sneeuw banjeren in een mini rokje?
Best of Britain: http://www.thevenuelondon.com/Main/main1.htm
Geen idee maar schat in dat het vast niet is omdat de levenskwaliteit zo hoog isquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groetjes uit Londen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Geniet ervan morgen is het weer voorbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
30 graden hier trouwens. Zweten de tuin uit. Maar toch hup, barbecue aan
Ik heb niet eens zin in eten met die hitte, echt niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
30 graden hier trouwens. Zweten de tuin uit. Maar toch hup, barbecue aan
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkapte kijk mij eens succesvol zijn posting
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje![]()
Heel mijn gras verpesten zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer houden we een KAA-voetbaltoernooitje op je landgoedje, Elizabeth? DAM is niet uitgenodigd, naar ik aanneem.
Als gras het probleem is, neem ik het zelf wel mee hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel mijn gras verpesten zekerVoetballen kan wel op het weiland achter ons huis. Potje poolen kan in het huis, en een goede work-out met een sauna na kan ook ingeplanned worden. DAM is absoluut not invited.
Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte? En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma
Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte?
Da's erg lief van je. Maar het duurt toch geen 5 maanden met de boot?quote:En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)...
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, gras maaien in deze hitte is echt wel een rotklus, zelfs al is het met de tractor
Het is nu al twee weken lang elke dag zon en hitte. Niet normaal in Ierland hoor!! Ik zou heel blij zijn met 21 graden ofzo, maar het is al twee weken boven de 25 graden en wij hebben teveel gras om te maaien. En het moet nu echt ongeveer 2x per week gedaan worden.
Verder klaag ik niet hoor![]()
[ afbeelding ]
Combinatie van veel alcohol en veel slaappillen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.
Klopt ik zit in een hutje in de winterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje![]()
Die van ome Tom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt ik zit in een hutje in de winter
Daar is ie mee te vergelijken inderdaadquote:
Ah gossie, je internetpenis is zojuist gekrompen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar is ie mee te vergelijken inderdaad
Daar kan ik niet mee patsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |