abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128900720
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Individual het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen, scheve tanden, zware vervuiling, altijd regen, slecht voedsel, gewelddadig, alcoholistisch, duur, smerig en natuurlijk gewoon kut.
Groetjes uit Londen!

*O* *O* *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:54:08 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128901047
Kon je geen foto's vinden van meisjes die helemaal lam op bebloede blote voeten door de sneeuw banjeren in een mini rokje? :P

Best of Britain: http://www.thevenuelondon.com/Main/main1.htm
reset
pi_128901071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Individual het volgende:
Kon je geen foto's vinden van meisjes die helemaal lam op bebloede blote voeten door de sneeuw banjeren in een mini rokje? :P

Best of Britain: http://www.thevenuelondon.com/Main/main1.htm
Ik zit op m'n werk, dus ik probeer de NSFW meuk tot een minimum te beperken :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128901121
En toch klikte ik ;( Vuige Achterhoeker!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:03:27 #130
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128901268
Als ze in het TRV/Londen topic om een club vragen stuur ik ze daarnaartoe. :P
reset
pi_128910587
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En de reden hiervan is???
Geen idee maar schat in dat het vast niet is omdat de levenskwaliteit zo hoog is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_128911330
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Groetjes uit Londen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
_O- :')

30 graden hier trouwens. Zweten de tuin uit. Maar toch hup, barbecue aan :9
Ja doei.
pi_128911486
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geniet ervan morgen is het weer voorbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:42:13 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128911518
Pffff, gras maaien in deze hitte is echt wel een rotklus, zelfs al is het met de tractor :(
Het is nu al twee weken lang elke dag zon en hitte. Niet normaal in Ierland hoor!! Ik zou heel blij zijn met 21 graden ofzo, maar het is al twee weken boven de 25 graden en wij hebben teveel gras om te maaien. En het moet nu echt ongeveer 2x per week gedaan worden.

Verder klaag ik niet hoor :+
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:43:07 #135
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128911549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb niet eens zin in eten met die hitte, echt niet.
pi_128911658
Verkapte kijk mij eens succesvol zijn posting
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:51:37 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128911752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkapte kijk mij eens succesvol zijn posting
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje _O- :P
pi_128911849
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje _O- :P
_O-

Wanneer houden we een KAA-voetbaltoernooitje op je landgoedje, Elizabeth? DAM is niet uitgenodigd, naar ik aanneem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:59:08 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128911925
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Wanneer houden we een KAA-voetbaltoernooitje op je landgoedje, Elizabeth? DAM is niet uitgenodigd, naar ik aanneem.
Heel mijn gras verpesten zeker :P Voetballen kan wel op het weiland achter ons huis. Potje poolen kan in het huis, en een goede work-out met een sauna na kan ook ingeplanned worden. DAM is absoluut not invited.
pi_128911970
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heel mijn gras verpesten zeker :P Voetballen kan wel op het weiland achter ons huis. Potje poolen kan in het huis, en een goede work-out met een sauna na kan ook ingeplanned worden. DAM is absoluut not invited.
Als gras het probleem is, neem ik het zelf wel mee hoor. :7

Maar klinkt goed. Ierland ben ik nog niet geweest, zeker es naartoe. Een potje poolen zal ik je laken en glaswerk niet aandoen...

In return dan de uitnodiging voor de danswedstrijd in mijn appartementje. 8-)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 13 juli 2013 @ 19:05:48 #141
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128912054
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma ;(
pi_128912123
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma ;(
Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte? En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)... 8-)

zaterdag 13 juli 2013 @ 19:11:21 #143
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_128912194
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte?
Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.

quote:
En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)... 8-)
Da's erg lief van je. Maar het duurt toch geen 5 maanden met de boot?
pi_128912401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, gras maaien in deze hitte is echt wel een rotklus, zelfs al is het met de tractor :(
Het is nu al twee weken lang elke dag zon en hitte. Niet normaal in Ierland hoor!! Ik zou heel blij zijn met 21 graden ofzo, maar het is al twee weken boven de 25 graden en wij hebben teveel gras om te maaien. En het moet nu echt ongeveer 2x per week gedaan worden.

Verder klaag ik niet hoor :+
[ afbeelding ]
O+ Later als ik groot ben heb ik ook zo'n huis O+

En een tuinman.
Ja doei.
pi_128912434
We hebben een tuin op het zuiden, en we kunnen nu lekker in de schaduw barbecueën O+ fijn O+ gisteren ook tot laat nog buiten gezeten. Blijft volgende week ook nog zo, al hoop ik dat de temperaturen iets meer richting 23graden gaan. Dat is fijner rennen :P
Ja doei.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 19:22:01 #146
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128912470
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:11 schreef ElizabethR het volgende:

Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.

Combinatie van veel alcohol en veel slaappillen. :P

Beste vluchten zijn de kortste en beste vliegvelden de kleinste. Mijn beste vluchten duurden slechts 20 min.

Maare hoe zit het met de teletransporter? Is die al bijna af?
reset
pi_128913231
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Klopt ik zit in een hutje in de winter
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 19:50:50 #148
45833 crew  Fogel
pi_128913393
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt ik zit in een hutje in de winter
Die van ome Tom?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_128913471
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Fogel het volgende:

[..]

Die van ome Tom?
Daar is ie mee te vergelijken inderdaad

Daar kan ik niet mee patsen :X
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 20:02:06 #150
45833 crew  Fogel
pi_128913697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar is ie mee te vergelijken inderdaad

Daar kan ik niet mee patsen :X
Ah gossie, je internetpenis is zojuist gekrompen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')