Hier een KAA-meet houden? Kan tenminste op het strand met een cocktail.quote:
Snel verhuizen dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja kutstad, je zal er maar wonen!
Ik ben al bijna 13 jaar een verloren ziel..quote:
Welk Rijswijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 13 jaar een verloren ziel..![]()
Misschien binnenkort een tijdje in het mooie Rijswijk in Nederland.
De middelste.quote:
Daar verstaan ze me niet niet met m'n neppe Haags accent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, er zijn ook een Rijswijk N-Brabant en Rijswijk Gelderland
Patser.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar verstaan ze me niet niet met m'n neppe Haags accent.
Ik moest m'n diepe Achterhoekse accent verbloemen dus probeer ik zoveel mogelijk Haags te spreken.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik moest m'n diepe Achterhoekse accent verbloemen dus probeer ik zoveel mogelijk Haags te spreken.
Oh oh Den Haag mooie stad achter de duin'n.
Wellicht, maar het is nog lang niet zeker. Als zo dan na een paar maanden hopelijk weer terug. Ze hebben ook een hoofdkantoor in London.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef El_Matador het volgende:
Rijswijk, wel in Den Haag gaan wonen dan. Bij een bekende multinational wellicht?
Londen is leuk trouwens.
Ik ken dat bedrijf een beetje ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Wellicht, maar het is nog lang niet zeker. Als zo dan na een paar maanden hopelijk weer terug. Ze hebben ook een hoofdkantoor in London.
Volgens mij heb jij er ook al eens gewerkt. Het zou voor mij de derde keer zijn, maar zoals ik zei niets is nog zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken dat bedrijf een beetje ja.
En de reden hiervan is???quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat Londen van alle grote steden in de wereld de meeste locals heeft die zijn vertrokken.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |