abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128582587
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 03:57 schreef breaky het volgende:
Christina...dat is toch degene die het leuk vind om de economie van Argentinie om zeep te helpen? :')
Nee, ze vindt het alleen leuk om haar zakken te vullen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:10:44 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595861
als we het dan toch over vrouwen in de politek hebben:
Een idee zoals onderstaand kan alleen mij bij de PC-geile linkse kliek vandaan komen...

quote:
Labour leader David Shearer may be on a collision course with the party's Left-wing rank and file over proposals to ensure half its MPs are women - a move that would also allow for "women-only" candidate selections.
Mr Shearer declined to comment yesterday, saying through a spokesman it was "just a proposal to conference".
But he is expected today to say that while he is in favour of more women MPs he is not convinced a quota system or a "man-ban" in some seats is the right way to achieve that.
The proposals would also require the party's list to showcase a mix of ethnicity, gender, geographical spread, sexual orientation and disability representation.
A separate Te Kaunihera Maori list would be established to rank Maori electorates and list candidates in bands of two. They would then be incorporated into the final list selection process.
The proposals, signed off by the party's ruling council, will be voted on at the party's annual conference in November.
They will inevitably revive Labour's reputation for "political correctness" and be seen as a challenge to Mr Shearer's attempts to move the party away from perceptions it panders to factions in the party.
Some MPs quickly distanced themselves from the proposals.
West Coast-Tasman MP Damien O'Connor said he was confident his electorate would "not ask for something so stupid" as a women-only candidate selection.
List MP Clayton Cosgrove joked that he had been a Labour member for a long time and would do most things for the party but not "have the operation".
Labour deputy leader Grant Robertson said the aim was to achieve gender balance and the rule changes were proposed mechanisms to achieve that.
List MP Shane Jones said Labour had to be careful not to drift too far from the views of middle New Zealand.
Labour added to its woes yesterday claiming in a press release it had 15 female MPs in its 34 MP line-up. It actually has only 14, even after the addition of Ikaroa-Rawhiti MP Meka Whaitiri.
The proposed changes would force the party's list selection committee to ensure the Labour caucus would be 45 per cent women in 2014 and 50 per cent by 2017.
It would also have to take into account the electorate MPs who were likely to be elected, to ensure that balance.
A local electorate committee could ask the NZ Council to rule "only women may nominate for the position of Labour candidate for their electorate".
That would override the right granted elsewhere in the rules for any member to be eligible for nomination.
Labour party general secretary Tim Barnett said the aim was to ensure a more equitable gender mix in caucus, which had been stuck at between 35 per cent and the low 40 per cent range for the last 20 years.
Labour's current female MPs represent 41 per cent of its caucus.
Josie Pagani, who stood for Labour in Rangitikei in 2011 was baffled by the move.
"I can't understand why the Labour party would be emphasising something like this when they're trying to get the focus on jobs and power prices and the need to get wages up, so strategically it doesn't make sense to be talking about this right now," she said.
"Certainly I wouldn't stand in a seat where I felt like the implication was I couldn't win it on my own accord without some ‘special help'," she said.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 8 juli 2013 @ 00:09:46 #53
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128706837
Het is eindelijk zomer met temperaturen van 30 en dat betekent dat de deur naar de tuin de hele dag openstaat en dat er weer Jimmys* binenkomen. (*elke kat die binnenkomt heet automatisch Jimmy)
reset
  maandag 8 juli 2013 @ 00:11:30 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_128706906
Soep van maken. :9
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 8 juli 2013 @ 00:25:55 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128707459
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef static het volgende:
Soep van maken. :9
het is meer BBQ-weer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128708058
Awh! Zo, thuis. Volgend jaar wellicht naar Colorado Springs voor conferentie ; dat zou tof zijn :9
Ja doei.
pi_128709374
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is meer BBQ-weer
Hier niet helaas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:07:35 #58
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128785841
Hier ook lekker weer.

Uitzicht van het balkon van ons nieuwe onderkomen

Haze helemaal weg, redelijke 31 graden op het midden van de dag. Niet slecht :) :W
pi_128787072
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:07 schreef Libris het volgende:
Hier ook lekker weer.

Uitzicht van het balkon van ons nieuwe onderkomen
[ afbeelding ]

Haze helemaal weg, redelijke 31 graden op het midden van de dag. Niet slecht :) :W
Ziet er goed uit ^O^ Hier is het 27 graden om 8 uur 's ochtends :P *zweet
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128788334
Hier (Japan) is net een enorme onweersbui gevallen, en zijn de temperaturen weer aangenaam. Als we de ramen dicht houden, dan beslaan ze van de binnenkant, eerder vandaag was het andersom.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_128788502
31 graden? *dode mus nadoet*

Het was hier gisteren iets van 28, en als hardloopliefhebber mag het echt wel wat graadjes koeler! :D Vanadag is de zon weg O+ en is het een stuk koeler dan gisteren. Fijn. Ideale zomer heeft voor mij zo'n 23/24 graden op 't heetst van de dag. :P
Ja doei.
pi_128788791
Dan moet je niet hier komen, motorbloempje ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128788897
Hoogstens tijdens reizen of vakantie, maar wonen zeker niet nee :N
Ja doei.
pi_128789156
-O-
pi_128789217
M'n man zou dat ook écht niet trekken _O- ik kan in vergelijking met hem nog best goed tegen warmte _O-
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:00:51 #66
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128789300
Ik dacht dat het daar in het noorden nooit boven de 10 graden uitkwam. >:)
reset
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 11:01:21 #67
45833 crew  Fogel
pi_128789321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:00 schreef Individual het volgende:
Ik dacht dat het daar in het noorden nooit boven de 10 graden uitkwam. >:)
Nee, da's bij mij :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_128789358
:')_!

Gisteren wel echt matig. Hier: zon. Dus ik motorzut op doorwaaistand en onderweg naar Hull. Rijd het dorp uit, MISTBANKEN tot aan net voor Hull.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :') dat was weer iets té koud zo op de motor... :X
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:10:03 #69
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128789552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:01 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nee, da's bij mij :P
Door die gletsjer waar je op woont hebben we in mijn dorpje in NL de 2e grootste steen van Nederland.

Een Noorse vriend die we het lieten zien lachte zich dood. "De grootste steen? Ik heb grotere stenen in mijn tuin!" :D
reset
pi_128790313
Heb je het nu over Lichtenvoorde, Individual?
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:35:50 #71
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128792459
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
Heb je het nu over Lichtenvoorde, Individual?
Winterswijk
reset
pi_128794861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:35 schreef Individual het volgende:

[..]

Winterswijk
[ afbeelding ]
Nou, die is best groot te noemen. Wat heeft die vriend dan voor tuin met van die grote rotsen erin? Volgens mij heeft hij een voormalige trollengemeenschap om het huis en houdt hij zich groot tegenover jou.
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 13:47:05 #73
45833 crew  Fogel
pi_128794995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nou, die is best groot te noemen. Wat heeft die vriend dan voor tuin met van die grote rotsen erin? Volgens mij heeft hij een voormalige trollengemeenschap om het huis en houdt hij zich groot tegenover jou.
Kom een keer in Noorwegen kijken en er gaat een wereld voor je open qua grote stenen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:07:31 #74
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128795666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik heb zijn tuin (in Stavanger toen) gezien en hij had idd een rots erin.
reset
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:34:45 #75
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_128798632
Hier - Frankrijk voor 't moment - is het heerlijk: ergens tussen de 30 en 35. De ochtenden brengen we actief door: ik voor/naast een paard en de kinderen erop. Oudste kan inmiddels met de 'echte' ruiters mee, maar voor jongste hoeft het allemaal niet zo snel. Dus wij wandelen met z'n drietjes -z'n paardje is de meest vriendelijke ziel die ik ooit heb gekend- anderhalf tot twee uur, brengen paardje daarna naar de wei, eten en verschansen ons een tijdje in een donkere en koele kamer, tot de temperatuur laag genoeg is om ons naar het zwembad te bewegen. Lekker, zo'n vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')