Hier een KAA-meet houden? Kan tenminste op het strand met een cocktail.quote:
Snel verhuizen dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja kutstad, je zal er maar wonen!
Ik ben al bijna 13 jaar een verloren ziel..quote:
Welk Rijswijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 13 jaar een verloren ziel..![]()
Misschien binnenkort een tijdje in het mooie Rijswijk in Nederland.
De middelste.quote:
Daar verstaan ze me niet niet met m'n neppe Haags accent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, er zijn ook een Rijswijk N-Brabant en Rijswijk Gelderland
Patser.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar verstaan ze me niet niet met m'n neppe Haags accent.
Ik moest m'n diepe Achterhoekse accent verbloemen dus probeer ik zoveel mogelijk Haags te spreken.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik moest m'n diepe Achterhoekse accent verbloemen dus probeer ik zoveel mogelijk Haags te spreken.
Oh oh Den Haag mooie stad achter de duin'n.
Wellicht, maar het is nog lang niet zeker. Als zo dan na een paar maanden hopelijk weer terug. Ze hebben ook een hoofdkantoor in London.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef El_Matador het volgende:
Rijswijk, wel in Den Haag gaan wonen dan. Bij een bekende multinational wellicht?
Londen is leuk trouwens.
Ik ken dat bedrijf een beetje ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Wellicht, maar het is nog lang niet zeker. Als zo dan na een paar maanden hopelijk weer terug. Ze hebben ook een hoofdkantoor in London.
Volgens mij heb jij er ook al eens gewerkt. Het zou voor mij de derde keer zijn, maar zoals ik zei niets is nog zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken dat bedrijf een beetje ja.
En de reden hiervan is???quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat Londen van alle grote steden in de wereld de meeste locals heeft die zijn vertrokken.
quote:
quote:
Lelijke vrouwen, scheve tanden, zware vervuiling, altijd regen, slecht voedsel, gewelddadig, alcoholistisch, duur, smerig en natuurlijk gewoon kut.quote:
Groetjes uit Londen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen, scheve tanden, zware vervuiling, altijd regen, slecht voedsel, gewelddadig, alcoholistisch, duur, smerig en natuurlijk gewoon kut.
Ik zit op m'n werk, dus ik probeer de NSFW meuk tot een minimum te beperkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Individual het volgende:
Kon je geen foto's vinden van meisjes die helemaal lam op bebloede blote voeten door de sneeuw banjeren in een mini rokje?
Best of Britain: http://www.thevenuelondon.com/Main/main1.htm
Geen idee maar schat in dat het vast niet is omdat de levenskwaliteit zo hoog isquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groetjes uit Londen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Geniet ervan morgen is het weer voorbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
30 graden hier trouwens. Zweten de tuin uit. Maar toch hup, barbecue aan
Ik heb niet eens zin in eten met die hitte, echt niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
30 graden hier trouwens. Zweten de tuin uit. Maar toch hup, barbecue aan
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkapte kijk mij eens succesvol zijn posting
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje![]()
Heel mijn gras verpesten zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer houden we een KAA-voetbaltoernooitje op je landgoedje, Elizabeth? DAM is niet uitgenodigd, naar ik aanneem.
Als gras het probleem is, neem ik het zelf wel mee hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel mijn gras verpesten zekerVoetballen kan wel op het weiland achter ons huis. Potje poolen kan in het huis, en een goede work-out met een sauna na kan ook ingeplanned worden. DAM is absoluut not invited.
Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte? En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma
Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo durf je dan niet meer? Zijn lange vluchten "enger" dan korte?
Da's erg lief van je. Maar het duurt toch geen 5 maanden met de boot?quote:En de boot pakken lijkt me wat.... lang duren, maar ik zal dan wachten tot november met dat dansfeestje (salsa, merengue en bachata)...
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, gras maaien in deze hitte is echt wel een rotklus, zelfs al is het met de tractor
Het is nu al twee weken lang elke dag zon en hitte. Niet normaal in Ierland hoor!! Ik zou heel blij zijn met 21 graden ofzo, maar het is al twee weken boven de 25 graden en wij hebben teveel gras om te maaien. En het moet nu echt ongeveer 2x per week gedaan worden.
Verder klaag ik niet hoor![]()
[ afbeelding ]
Combinatie van veel alcohol en veel slaappillen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ja! Raar maar waar, bij korte vluchten denk ik altijd dat een vliegtuig in de problemen dan nog tijdig kan terugkeren naar het vliegveld.
Klopt ik zit in een hutje in de winterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard, al was het alleen maar om jou afgunstig te krijgen en te stangen, en je hapt heerlijk, jaloers kleutertje![]()
Die van ome Tom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt ik zit in een hutje in de winter
Daar is ie mee te vergelijken inderdaadquote:
Ah gossie, je internetpenis is zojuist gekrompen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar is ie mee te vergelijken inderdaad
Daar kan ik niet mee patsen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah gossie, je internetpenis is zojuist gekrompen.
dat wordt hier een beetje lasting als ik op familiebezoek wil... 6 weken op de bootquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma
Dat deden je landgenoten ook 70 jaar geledenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat wordt hier een beetje lasting als ik op familiebezoek wil... 6 weken op de boot
ik ga om het jaar, ook omdat mijn vrouw een Kiwi is en die zit er niet op te wachten om elk jaar naar Nederland te gaan dus het is om en om, een jaar met Mrs.RD op vakantie en het andere jaar alleen naar Nederlandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat deden je landgenoten ook 70 jaar geleden
Hoe vaak ga je?
Brrrrrrrrquote:Op zondag 14 juli 2013 21:03 schreef flipsen het volgende:
Terug in Bariloche, aardig wat sneeuw op de bergen. Best wel een overgang van 38 graden in Madrid (overstap)Wel de meest beroerde landing tot nu toe meegemaakt gisteravond. Vlogen sowieso door sneeuwbuien wat al niet hielp, maar vervolgens klapte (en dat is érg letterlijk) eerst het rechterdeel van het landingsgestel (volgens mij veel te vroeg) op het asfalt, vervolgens een paar seconden de vraag of hij het opnieuw ging proberen of niet en toen toch ook maar het linkerdeel op het asfalt gekwakt. Het ging allemaal zo ruig dat de cockpitdeur openvloog
Moest toch even terugdenken aan die Chinese kist van een paar weekjes terug
Slechts eentje (of eigenlijk 1,5)... HPKW is nooit komen opdagen in Scheveningen en daarna heb ik hem (m/v) ook niet meer op Fok gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Individual het volgende:
En hoeveel fokkers heb je op je reizen overal ontmoet flip?
2 maar de ander is niet zo actief meer. Jij hebt HPKW (v) toch ook op facebook?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Slechts eentje (of eigenlijk 1,5)... HPKW is nooit komen opdagen in Scheveningen en daarna heb ik hem (m/v) ook niet meer op Fok gezien
Gezelliequote:
Komt mooi uit, het is hier te warm.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gezellie
Veel te koud hier overigens
Dat vond ik ook altijd zo prettig in Nederland, afkoeling tijdens/na een regenbui. Hier (Florida) koelt het amper af, alleen de luchtvochtigheid schiet omhoogquote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier eindelijk ook weer regen! Fijn!Maar het wordt allemaal zo opgenomen door de grond. Wel lekker koele lucht zo
Wij hebben ook erg veel regen. De afgelopen vier zomers waren hels in Japan, maar dit jaar is het eigenlijk heerlijk. Maar het regent wel bijna iedere dag.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:04 schreef breaky het volgende:
Teveel regen hierzo...het blijft maar doorgaan vandaag.... dan maar eten laten bezorgen
Hier is het normaal voor de tijd van het jaar. Het is eigenlijk niet gestopt met regenen sinds 2 dagen geleden.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wij hebben ook erg veel regen. De afgelopen vier zomers waren hels in Japan, maar dit jaar is het eigenlijk heerlijk. Maar het regent wel bijna iedere dag.
Hollandse logica en Aziatisch materialisme/status drang? Heerlijke combiquote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef breaky het volgende:
[..]
Hier is het normaal voor de tijd van het jaar. Het is eigenlijk niet gestopt met regenen sinds 2 dagen geleden.
Sinds kort is Mazda weer officieel aanwezig in Laos. En vrouwlief wil graag een Mazda 2, dus moeten we naar Vientiane voor de dealer.
Tja een Mazda 2 kost hier 22,000 USD. Voor een Chery Fulwin2 betaal je 14,000 USD. Die dingen zijn even groot. Nu zal die Mazda mischien wel ietsje beter zijn maar voor 8,000 USD kun je een leuke vakantie houden...quote:Op maandag 29 juli 2013 08:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hollandse logica en Aziatisch materialisme/status drang? Heerlijke combi
Hoe oud zijn de kinderen? Hebben ze continue een Nederlands paspoort gehad?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:36 schreef wonderer het volgende:
Even een hypotetische situatie: een Nederlands gezin met twee kinderen emigreert naar de VS wegen werk van vader, zo rond 1990. Hoe zit dat "nu" met paspoorten, en dan met name van de kinderen? Hoe logisch is het dat die dual citizenship hebben (kan dat uberhaupt, of moeten ze bij naturalisatie hun Nederlandse paspoort opgeven?)?
Linkje naar een goede site hierover mag ook hoor, maar het gaat me vooral om de situatie 20 jaar geleden en de meeste sites hebben alleen info over de huidige situatie.
Die is bijna dichtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je beter even hier vragen denk ik: KAA / Verenigde Staten van Amerika, deel 41
9 en 5, volgens mij wel (misschien hebben de ouders voor vertrek een paspoort aangevraagd en stonden ze niet meer bij hen ingeschreven of zo).quote:Op maandag 29 juli 2013 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de kinderen? Hebben ze continue een Nederlands paspoort gehad?
Nee, nee, die kinderen zijn in nederland geboren en waren 9 en 5 toen de ouders met hen naar de VS vertrokken. En ik weet dus niet of die ouders dual citizenship hebben, dat wil ik juist weten, hoe logisch/mogelijk dat is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef Gaoxing het volgende:
Wacht even, dus de kinderen zijn in de VS geboren? En zijn nu 9 en 5? Hebben de ouders dual citizenship?
Zo een als onderstaand die je tegenwoordig geprepareerd en al in de winkel in Nederland kunt kopen?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:57 schreef Barbusse het volgende:
Bijna 40 graadjes hier. Lucht zo blauw dat je er bijna wit van wordtTijd voor een mojito
Komend weekend (Amsterdam Pridequote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nog NL-bezoeken op de kalender staan hier trouwens?
Wij gaan eind augustus een lang weekend. En eind september nog een keer, en in november voor een hardloopwedstrijd.![]()
Begin September terug naar NL voor +/- 1 week, hoeft van mij niet zo maar moet sowieso voor werk al naar Engeland voor een paar dagen en het vrouwtje is nog nooit in europa of NL geweest.. dus kan ik die gelijk voorstellenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nog NL-bezoeken op de kalender staan hier trouwens?
Wij gaan eind augustus een lang weekend. En eind september nog een keer, en in november voor een hardloopwedstrijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |