Kijk eens in de index.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
wil je even linken aan de oude reeks, Misstique
waarom niet... .volgens jou zitten we sowieso ver weg van de beschaving dus een oude quote past daar bijquote:
quote:
hierquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
NZ
NZ wint een stuk minder en presteert een stuk minder, maar das ook niet erg, met een veel kleiner land, minder inwoners en nog verder van de beschaafde wereld
Hey flipsen, ik zie veel, maar niet waar ik kan stemmen. En reisgraag zie ik er niet tussenstaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:54 schreef flipsen het volgende:
Spammen mag natuurlijk niet, maar op de Wereldwijzer website zijn de verkiezingen voor "Favoriete Reisorganisatie" weer aan de gang. Stemmen kan nog tot 30 juni en als iemand niets beters te doen heeft (bekvechten op een forum bijvoorbeeld) is iedere stem van harte welkom, hoewel ik dit jaar niet meer voor de volle winst ga. Teveel gedoe
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:54 schreef flipsen het volgende:
Spammen mag natuurlijk niet, maar op de Wereldwijzer website zijn de verkiezingen voor "Favoriete Reisorganisatie" weer aan de gang. Stemmen kan nog tot 30 juni en als iemand niets beters te doen heeft (bekvechten op een forum bijvoorbeeld) is iedere stem van harte welkom, hoewel ik dit jaar niet meer voor de volle winst ga. Teveel gedoe
wat ben je ook een ongelovelijke lul... een oordeel vellen, en dat stug volhouden, over een land waar je nog nooit geweest benquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt gewoon, en er staat niet dat NZ geen beschaafde wereld is
jij wereldverbeteraar!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar was mijn voorstel bevallen en realiseren ze zich dat er zonder mij in Zuid-Amerika niet zoveel olie gevonden wordt![]()
.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij wereldverbeteraar!!
en mocht je toch nog ergens anders naar toe willen...de zoektocht in The Great South Basin gaat nog steeds door hier
of met Boskalis naar de Chatham Islands fosfaat dreggen van de oceaanbodemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Ik kom heeeeeel graag naar Nieuw-Zeeland (en slaap dan in dat hobbithotel) maar dan niet voor werk. Een flinke geologische excursie door die prachtige landschappen sla ik dan niet af. Maar dan zou ik minstens een maand willen komen, liever 2.
Met en na het WK ga ik door Zuid-Amerika backpacken. Ik ken nog veel te weinig van mijn "eigen" continent. Daarna ooit NZ!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of met Boskalis naar de Chatham Islands fosfaat dreggen van de oceaanbodem
Bron: http://nos.nl/artikel/520(...)apore-verergert.htmlquote:De luchtvervuiling in Singapore breekt al dagenlang records door de bosbranden in Indonesië. De stadstaat Singapore en Maleisië raken steeds geïrriteerder over het aarzelende optreden van Indonesië tegen de branden op Sumatra.
De luchtvervuiling in Singapore was vandaag ernstiger dan ooit. De vervuiling wordt gemeten op de PSI-index. Een niveau van 100 staat voor gezond. Waarden tussen de 200 en 300 worden als zeer ongezond beschouwd. Het niveau stond woensdag op 321, gisteren op 371 en vandaag op 401.
Gasmaskers
Mensen kopen massaal gasmaskers en de regering raadt de bevolking dringend aan binnen te blijven. Het openbare leven en de handel is zo goed als stilgevallen.
De minister van Milieu van Singapore is naar Jakarta gevlogen om op maatregelen aan te dringen. De bosbranden in Indonesië ontstaan door onoplettendheid, maar ook worden veel bossen illegaal in brand gestoken om plaats te maken voor palmolieplantages.
Indonesië treft voorbereidingen om de branden vanuit de lucht te blussen. De bosbranden doen zich vrijwel elk jaar voor.
Stelletje mietjes daar in SG....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:41 schreef Libris het volgende:
Even een crosspostje uit NWS
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/520(...)apore-verergert.html
Foto vanaf mijn balkon
[ afbeelding ]
Normaal:
[ afbeelding ]
Smerige bende, overall ruik je het. Het slaat op je keel, ogen, neus. En Indonesie blust de branden totaal niet, bedrijven betalen steekpenningen om de overheid een oogje dicht te laten doen.
Een groot verschil is dat het niet onze zooi is, het wordt door een buurland de atmosfeer ingepompt..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stelletje mietjes daar in SG....
Da's hier bijna dagelijkse kost!
Damn dude, dat ziet er wel erg uit...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:41 schreef Libris het volgende:
Even een crosspostje uit NWS
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/520(...)apore-verergert.html
Foto vanaf mijn balkon
[ afbeelding ]
Normaal:
[ afbeelding ]
Smerige bende, overall ruik je het. Het slaat op je keel, ogen, neus. En Indonesie blust de branden totaal niet, bedrijven betalen steekpenningen om de overheid een oogje dicht te laten doen.
Vandaag is het niet slecht, ik denk dat door de windrichting nu meer rook naar Maleisie trekt: http://www.channelnewsasi(...)es-state/721254.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn dude, dat ziet er wel erg uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |