Ik zou dan niet gaan werken aangezien ik dan niet eens meer kan lopen enzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]herkenning alom. Een keer na het uitgaan gelijk doorgegaan naar m'n werk (moest beginnen om 8 uur), heb erg gelachen toen met m'n collega's. Voornamelijk zij om mij dan, maargoed.
Foto was van 9gagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eindelijk een nodig pic
Maar welke ben jij?
noooooo. Wel iemand mee gelopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh das wel lekker, ik moest toen 4/5 km naar huis lopen
Nee, weet ik niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar meestal zie je dat soort dingen weet je wel.
Studerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf doe jij daar dan?
[..]
Studerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf doe jij daar dan?
[..]
Dat is kleiduif schieten. Carbid is met een melkbus vaak waar je dan de dekstel (of een voetbal die je in de opening stopt) eraf schiet door er carbid in te doen en dat dan te ontsteken ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan schiet je zo'n bloempot de lucht in en daar schiet je dan op met je shotgun.
Ik zie er nou niet echt homo uit al zeg ik het zelf. Reacties als ik uit de kast kom komen ook vaak neer op 'Jij? Echt? Nee, geloof ik niet. Serieus?'quote:
Verdomme man, denk je nou echt dat ik dat echt ga dragen? Ziet er niet uit.quote:
Toen was ik al wel wat nuchterder. Was wezen stappen tot 6, daarna nog even bij een vriend (die barman is en was dus net klaar met werken en ook nog wakker) gezellig gedaan en nouja toen had het geen zin meer om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou dan niet gaan werken aangezien ik dan niet eens meer kan lopen enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie er nou niet echt homo uit al zeg ik het zelf. Reacties als ik uit de kast kom komen ook vaak neer op 'Jij? Echt? Nee, geloof ik niet. Serieus?'
[..]
Verdomme man, denk je nou echt dat ik dat echt ga dragen? Ziet er niet uit.
Nee dat was dus het punt, iedereen moest de andere kant op dus we hadden net dag gezegd etc dus mensen fietsen weg, ik fiets mijn kant uit, en na 3 minuten BOEM kapot.quote:
Ga jij vaak stappen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Toen was ik al wel wat nuchterder. Was wezen stappen tot 6, daarna nog even bij een vriend (die barman is en was dus net klaar met werken en ook nog wakker) gezellig gedaan en nouja toen had het geen zin meer om naar huis te gaan
Nee, bah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?
heb je ooit wel eens een meisje genaaid?
Retorische vraagquote:
dat is een recept om verkracht te wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat was dus het punt, iedereen moest de andere kant op dus we hadden net dag gezegd etc dus mensen fietsen weg, ik fiets mijn kant uit, en na 3 minuten BOEM kapot.
Dat soort homo's zijn zo vervelendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie er nou niet echt homo uit al zeg ik het zelf. Reacties als ik uit de kast kom komen ook vaak neer op 'Jij? Echt? Nee, geloof ik niet. Serieus?'
FML momentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat was dus het punt, iedereen moest de andere kant op dus we hadden net dag gezegd etc dus mensen fietsen weg, ik fiets mijn kant uit, en na 3 minuten BOEM kapot.
En dan baal je wel flink.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Stuur hem door naar mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat soort homo's zijn zo vervelendHad ik net echt de perfecte jongen ontmoet, was hij natuurlijk weer homo
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om homo te zijnlijkt me echt heel vies :')
Ja, want je mist sowieso te veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om homo te zijnlijkt me echt heel vies
Dat denken zij ook over hetero'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om homo te zijnlijkt me echt heel vies
Ja, alleen de afgelopen weken wat minder want moest echt hard voor school werkenquote:
Naar huis lopen leek me altijd nog beter dan daar in de stad blijven staan, non?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is een recept om verkracht te worden
Nou kijk.. die gevoelens die je hebt voor meisjes maar dan voor jongens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat gaat zwaar worden dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, alleen de afgelopen weken wat minder want moest echt hard voor school werken
gelukkig 2 weken geleden nog in Den Haag uitgeweest tot het ochtendglorenen nu nog een paar dagen afzien, en dan beginnen de 2 feestweken
en daarna gelijk op vakantie
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
gvd ik moet minder fokken ik begin fok smileys te typen naar vrienden
taxi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Naar huis lopen leek me altijd nog beter dan daar in de stad blijven staan, non?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |