Ik zou dan niet gaan werken aangezien ik dan niet eens meer kan lopen enzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]herkenning alom. Een keer na het uitgaan gelijk doorgegaan naar m'n werk (moest beginnen om 8 uur), heb erg gelachen toen met m'n collega's. Voornamelijk zij om mij dan, maargoed.
Foto was van 9gagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eindelijk een nodig pic
Maar welke ben jij?
noooooo. Wel iemand mee gelopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh das wel lekker, ik moest toen 4/5 km naar huis lopen
Nee, weet ik niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar meestal zie je dat soort dingen weet je wel.
Studerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf doe jij daar dan?
[..]
Studerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf doe jij daar dan?
[..]
Dat is kleiduif schieten. Carbid is met een melkbus vaak waar je dan de dekstel (of een voetbal die je in de opening stopt) eraf schiet door er carbid in te doen en dat dan te ontsteken ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan schiet je zo'n bloempot de lucht in en daar schiet je dan op met je shotgun.
Ik zie er nou niet echt homo uit al zeg ik het zelf. Reacties als ik uit de kast kom komen ook vaak neer op 'Jij? Echt? Nee, geloof ik niet. Serieus?'quote:
Verdomme man, denk je nou echt dat ik dat echt ga dragen? Ziet er niet uit.quote:
Toen was ik al wel wat nuchterder. Was wezen stappen tot 6, daarna nog even bij een vriend (die barman is en was dus net klaar met werken en ook nog wakker) gezellig gedaan en nouja toen had het geen zin meer om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou dan niet gaan werken aangezien ik dan niet eens meer kan lopen enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie er nou niet echt homo uit al zeg ik het zelf. Reacties als ik uit de kast kom komen ook vaak neer op 'Jij? Echt? Nee, geloof ik niet. Serieus?'
[..]
Verdomme man, denk je nou echt dat ik dat echt ga dragen? Ziet er niet uit.
Nee dat was dus het punt, iedereen moest de andere kant op dus we hadden net dag gezegd etc dus mensen fietsen weg, ik fiets mijn kant uit, en na 3 minuten BOEM kapot.quote:
Ga jij vaak stappen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Toen was ik al wel wat nuchterder. Was wezen stappen tot 6, daarna nog even bij een vriend (die barman is en was dus net klaar met werken en ook nog wakker) gezellig gedaan en nouja toen had het geen zin meer om naar huis te gaan
Nee, bah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?
heb je ooit wel eens een meisje genaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |