PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ja, ik ben ook 16. Eerste keer zonder ouders, dus naar het buitenland mocht ook nog niet. Logisch ook wel, doen we volgend jaar dan maar!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Hoop wel rond de 16 voor je. Veel jong volk daar.
Ja man op je 16de wil je ook nog niet in lloret rondlopen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook 16. Eerste keer zonder ouders, dus naar het buitenland mocht ook nog niet. Logisch ook wel, doen we volgend jaar dan maar!
Dat is die van die gekkie toen op geenstijl toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat ie weer na school gaat en zijn onvoldoendes gaat wegwerken. Respect
Nee, lijkt me ook niet verstandig indd. Ik ga de 26e van juli weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja man op je 16de wil je ook nog niet in lloret rondlopen hoor
Veel plezier, wanneer vertrek je?
Jup. Van die chick die hem aanviel met een wijnglas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is die van die gekkie toen op geenstijl toch?
Oei, iemand had daar heel veel geluk (een AB)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef over_hedge het volgende:
Zit hier half dronken met een vriend van me fifa aan het doen. Hij is zijn team aan het verkopen via de web appm zet hij perongeluk zlatan voor 600 bin er op
Leuk verhaal, lekker kort ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef over_hedge het volgende:
Zit hier half dronken met een vriend van me fifa aan het doen. Hij is zijn team aan het verkopen via de web appm zet hij perongeluk zlatan voor 600 bin er op
ja nogal :p was weo grappigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oei, iemand had daar heel veel geluk (een AB)
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef over_hedge het volgende:
heb ik. Post het morgen. Post nu via mijn telefoonquote:
Haha niet de eerste, maar wel een paar goede op het strand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook je eerste pijpbeurt gehad hugh?
kom tegen mij!quote:
Nu weet ik wat me te wachten staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha niet de eerste, maar wel een paar goede op het strand.
Wat een week was me dat.
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
is die transfer van Eikrem er nou wel doorheen?
Ongeveer wel. Volgens mij zijn de ervaringen van iedereen van een vakantie daar ongeveer wel hetzelfdequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nu weet ik wat me te wachten staat.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ongeveer wel. Volgens mij zijn de ervaringen van iedereen van een vakantie daar ongeveer wel hetzelfde
olaf is ook hier. Dan doen we 2 vs 1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
daarna renzij mrvanklapz revanche wilt
[..]
perfect
haha de schuur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nu weet ik wat me te wachten staat.![]()
is goed wel zometeenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
olaf is ook hier. Dan doen we 2 vs 1
Hoe groot is het ongeveer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
haha de schuur.
We zouden iedere dag in Renesse gaan stappen want daar was het volgens mijn vrienden echt vet.
Eerste dag gingen we naar de schuur even kijken.
Tweede dag met de bus na renesse, na een uur hadden we het gezien en zijn we de rest van de week in de schuur geweest.
Heerlijke tent haha
Van wat ik me kan herinneren, niet zo heel groot.quote:
jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is goed wel zometeen![]()
Olaf heeft die ibra tekoop gezet ?
Okee. Wij zijn verder ook nog niets gewend. Zijn maar een stel "boeren" die naar feestjes gaat waar er pak en beet 200 man komt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren, niet zo heel groot.
2 barretjes, een buitenplaats zeg maar met wat bankjes en nog een buiten bar dacht ik.
Ik toen ook nog hoor, en ik amuseerde me daar prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Okee. Wij zijn verder ook nog niets gewend. Zijn maar een stel "boeren" die naar feestjes gaat waar er pak en beet 200 man komt.
Je kan mijn gedachtes lezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jalach hem de volgende keer op mc maar uit
Ik heb er zin an.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik toen ook nog hoor, en ik amuseerde me daar prima.
Alleen kut dat je in een tent moet slapen, waar het bloedheet in wordt.
ik dit weekend niet. Zit bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan mijn gedachtes lezen
Morgen heb ik btw bijna de heledag tijd voor mc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |