quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Dan staat je reactie niet naast, maar onder Bertha 48
Weet je wat de realiteit is? Hè, HÈ? Dat je hier komp spammen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef MarxRutte het volgende:
Ik zie dat mensen NUjij maar niks vinden?
Jullie kunnen zeker niet tegen wat realisme, zo jammer...
Dan ben je je leven niet zekerquote:
Gelukkig!quote:
Zeg, het is hier Lingo niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Nu ja als je het woord bo...m ergens neertikt dan staan ze zo voor je deur hé?
Bedoel...we denken het wel maar zeggen het maar niet!
Kwam gister Saddam nog tegen.. had een bommetje bij zich terwijl naar het Pentagon liep en over de Taliban zong.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Nu ja als je het woord bo...m ergens neertikt dan staan ze zo voor je deur hé?
Bedoel...we denken het wel maar zeggen het maar niet!
Eey Jonguh, ben jij een broer van Mark Rutte?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef MarxRutte het volgende:
@VMSDKR
Dank u wel!
Ik ben blij dat ik hier gelijk goed word ontvangen, dat doet mij deugt.
Gewoon zoals Van Agt het had, dat straalt tenminste daadkracht uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dat is een leuk kapsel! Beter dan die Rutte en Balkenende meuk...toch?
Jan Marijnissen gooide destijds tijdens de onderhandelingen na zo'n 10 seconden de handdoek in de ring.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:42 schreef Wespensteek het volgende:
Wilders was toch zo'n VVD-er die tijden alles heeft goedgekeurd wat men aan de EU wou overdragen? Hij begon pas te schreeuwen toen de kroonjuwelen verkocht waren. Je kunt beter SP stemmen die waren meteen al kritisch op dat EU gedoe en niet pas toen ze een gat in de kiezers markt zagen.
Jij ook al, je mag daar niets zeggen wat de moderatie niet bevalt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zat ook ooit op nujij, tot ik een perm ban kreeg![]()
Hadden wij al geneukt, nee hè?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)jkt-overal-mee.dhtml
Ehm beter van wel
Hier moet je ook niet al te ver uit KLB komen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij ook al, je mag daar niets zeggen wat de moderatie niet bevalt.
Ga maar weer snel terug. Geloof het of niet, zelfs hier is het niveau hoger dan op NUjij.quote:
Gelukkig op Fok krijg je nooit een sperma ban!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zat ook ooit op nujij, tot ik een perm ban kreeg![]()
Neuken wat is dat?quote:
Het is erasmusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Haten op EU![]()
Vrij reizen![]()
Vrij handel![]()
Eurasmus programma![]()
Telecom bedrijven op de vingers tikken
Grote jonghu die mij wat flikt.quote:
Ja, sowieso... Ik heb alleen geen blond haar van mezelf. Twijfel nu beetje over echt blonderen of gewoon paar leuke blonde lokken...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dat is een leuk kapsel! Beter dan die Rutte en Balkenende meuk...toch?
Hmm coupe soleitje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Grote jonghu die mij wat flikt.
[..]
Ja, sowieso... Ik heb alleen geen blond haar van mezelf. Twijfel nu beetje over echt blonderen of gewoon paar leuke blonde lokken...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Uitwisselen van het één en ander enzoot. Heb al geen trek meer.
Okquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet. Je dacht dat het Eurasmus van als in Europa.
Wat een faal zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |