Jawel, zijn tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:19 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Hoezo diefstal? Ze heeft toch helemaal niks gejat.
Ook zo'n jankzak ja. Even een paar sterretjes teveel naar mevrouw haar zin en het is janken geblazen.quote:
Dat is geen diefstal. Het zou eerder iets van wanbetaling zijn. Het lijkt erop dat hij dreigt zodat zij niet naar de politie zal gaan. Waarschijnlijk heeft hij zoiets vaker geflikt. Misschien eens informeren op het politiebureau?quote:
Wat bazel je nou?quote:
Dan nog heet het volgens mij wanbetaling. De leraar pleegt diefstal, maar zoals ik al zei...het lijkt meer dat hij haar bang wil maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat bazel je nou?
Tijd = geld.
Dus je kunt stellen dat die persoon geld gestolen heeft.
Gestolen = diefstal
Jah, die gaan je helpen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Misschien eens informeren op het politiebureau?
Nee hij dreigt dat ze niet heeft betaald terwijl ze dat wel heeft gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Dat is geen diefstal. Het zou eerder iets van wanbetaling zijn. Het lijkt erop dat hij dreigt zodat zij niet naar de politie zal gaan. Waarschijnlijk heeft hij zoiets vaker geflikt. Misschien eens informeren op het politiebureau?
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Dan nog heet het volgens mij wanbetaling. De leraar pleegt diefstal, maar zoals ik al zei...het lijkt meer dat hij haar bang wil maken.
Ik denk niet dat ze daar een strafblad voor kan krijgen, want die guitarhero kan het ook niet bewijzen. Nogmaals....pluis eens goed uit of je zijn naam op internet kunt vinden en wat mensen over hem vertellen. Anders eens informeren bij de politie of hij meer van zulke fratsen heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef kevingie13 het volgende:
Iemand nog serieuze reacties of je bijvoorbeeld daar serieus een strafblad zou kunnen krijgen etc.
Wat maakt het nou uit of die persoon een kleurtje heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef mirannie het volgende:
En dit is een les bij iemand thuis? Zwart toevallig? Of heeft ze een contract met hem?
Dat kan ze dan aantonen met de overschrijving. Toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
Nee hij dreigt dat ze niet heeft betaald terwijl ze dat wel heeft gedaan.
Ze heeft verder niks getekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef mirannie het volgende:
En dit is een les bij iemand thuis? Zwart toevallig? Of heeft ze een contract met hem?
Is er een wij lezen op verzoek voor uit iemand zijn strafblad voorlees uurtje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar een strafblad voor kan krijgen, want die guitarhero kan het ook niet bewijzen. Nogmaals....pluis eens goed uit of je zijn naam op internet kunt vinden en wat mensen over hem vertellen. Anders eens informeren bij de politie of hij meer van zulke fratsen heeft uitgevoerd.
Ze heeft contact betaald.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan ze dan aantonen met de overschrijving. Toch?
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef kevingie13 het volgende:
Iemand nog serieuze reacties of je bijvoorbeeld daar serieus een strafblad zou kunnen krijgen etc.
Nou ja, je zou toch denken dat iemand die zwart les geeft het wel uit zijn hoofd laat om naar de politie te gaan. Ik mocht dertijds bij de piano lessen van mijn dochter kiezen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |