you shouldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er waren vanavond geen lekkere maaltijdsalades meer en de broodjes waren op en heb ik dus maar saucijzenbroodjes gekocht want 2e gratis en ik voel me slecht
quote:
En meisjes ja, en meisjes :'9.quote:
Why slechtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er waren vanavond geen lekkere maaltijdsalades meer en de broodjes waren op en heb ik dus maar saucijzenbroodjes gekocht want 2e gratis en ik voel me slecht
Als dit over afvallen gaat: Laat al die drank staan, veel effectiever.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En meisjes ja, en meisjes :'9.
[..]
Why slecht
Hm, zoiets als alfa en beta?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meisjes.Die zijn van het inferieure geslacht, weet je wel.
quote:
quote:
Krijg je niet genoeg aandacht?quote:
omdat slecht voor mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En meisjes ja, en meisjes :'9.
[..]
Why slecht
Zoveel drink ik nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als dit over afvallen gaat: Laat al die drank staan, veel effectiever.
Dat jij nou het geluk hebt niet af te hoeven vallenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht?
Gaat niet helemaal in de albert heijn als je aan het werk bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Sowieso kant en klare maaltijdsalades
koop gewoon sla-mix, tomaat, komkommer, walnoten en wat parmezaan, beetje azijn olijfolie peper en zout over et voila
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:08 schreef nodig het volgende:
Werken in de horecaZoveel lekkers om te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |