Ik niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
Wie moet er morgen en overmorgen ook werken?
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
Wie moet er morgen en overmorgen ook werken?
Heb ik helaas niet bij de hand. Maar bij mij staat pervert erin en die was jou onbekend.quote:
Die humor is sowieso prachtig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wauwDie film
Die humor is gewoon echt prachtig als je stoned bent
Die man is nog steeds een ware baasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die humor is sowieso prachtig.
Leslie Nielsen was dan ook wel een baas.
True dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die man is nog steeds een ware baas
Ja och.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet bij de hand. Maar bij mij staat pervert erin en die was jou onbekend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik? Ik kan toch FOK!ken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel gesquat? Zo niet dan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja och.How high, misery, la chouffe glazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vlag en wimpel geslaagd jongen. Ik heb geen blurays maar qua dvd's denk ik dat ik aardig mee kan komen en misschien nog wel toppen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Mijn VHS'jes staan bij m'n ouders op zolder (ik kon ze niet kwijt), die ga ik niet eens neerzettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
How high, misery, la chouffe glazen![]()
![]()
Vlag en wimpel geslaagd jongen. Ik heb geen blurays maar qua dvd's denk ik dat ik aardig mee kan komen en misschien nog wel toppen.
Haha awesome!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
En als je trouwens goed kijkt staan daar ook Reservoir Dogs shotglaasjes
Genre hebben we ook geprobeerd jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha awesome!![]()
Alfabetische volgorde viel me wel op.![]()
Ik heb mijn kasten ook al op alle mogelijke manier in lopen delen. Kleur, genre, alfabet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |