Tennis is sowieso mijn achilleshiel. Daar weet ik weinig van.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zien ze dat je jong bent, en doen ze er stiekem een ronde tussen over tennissers in de jaren 50 ofzo.
Ik weet ook vrij weinig over tennis, vind het ook niet zo'n leuke sport om te volgen. Ondanks dat ik een jaar zelf heb getennist.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is sowieso mijn achilleshiel. Daar weet ik weinig van.
Oude voetballers of F1-coureurs weet ik enoeg van. Oude Olympiërs ook.
Daar heb je dan weer jokers voor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is sowieso mijn achilleshiel. Daar weet ik weinig van.
En het is wel een relatieve topsport in Nederland. Een van de zes populairste sporten in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet ook vrij weinig over tennis, vind het ook niet zo'n leuke sport om te volgen. Ondanks dat ik een jaar zelf heb getennist.
Friezen, Tubanten, iedereen kent ze. En de Helvetiërs ook door Asterix en Obelix, het vallen van de kaas in de fondue.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
Die stammenvraag viel best mee, omschrijving was wel gemakkelijk. Dacht van tevoren wel, ai daar kan je nog flink mee afgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |