Hij was al wel oud toen die Prost.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van welk team is dat blauwe outfit?
Zal wel Williams zijn dan. Maar ik kan me niet herinneren dat die zo'n blauw outfit hadden in de Canon-tijd. Misschien als testcoureur voor Ligier?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was al wel oud toen die Prost.
Misschien was hij even aan het showen in de overall van Prost Grand Prixquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel Williams zijn dan. Maar ik kan me niet herinneren dat die zo'n blauw outfit hadden in de Canon-tijd. Misschien als testcoureur voor Ligier?
Ligier = Prost natuurlijk, technisch gezien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was hij even aan het showen in de overall van Prost Grand Prix
Geef je op, zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo simpel. Ik had ze allemaal meteen, alleen Prost duurde iets langer
Ik geloof dat ik sport wel zou kunnen winnen ja.quote:
Dan zien ze dat je jong bent, en doen ze er stiekem een ronde tussen over tennissers in de jaren 50 ofzo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik sport wel zou kunnen winnen ja.
Vier dagen werken voor 7920 eurootjes. De meeste mensen moeten daar 4 maanden voor werken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik sport wel zou kunnen winnen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |