Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef Roned70 het volgende:
[..]
Voor de laatste keer uitleg:
Geef je nu te weinig inkomsten op, dan zal je nu toeslag krijgen op basis van het opgegeven inkomen.
Blijkt het jaar erop bij de definitieve berekening, dat je inkomsten verzwegen hebt en je blijkt het dubbele van wat je eerder opgegeven hebt, dan zal je een groot deel, dan niet alle onvangen toeslag terug moeten betalen.
U snapt het nu? Ja? Dank U.
Je kan ook huurtoeslag krijgen als je nog geen 23 bent he, dan moet alleen je huurprijs wel minder zijn dan 374 euro (of nu 381 ofzo).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Degene die ouder dan 23 is moet het aanvragenverder maakt het niet uit.
Zorgtoeslag gaat per persoon, tenzij toeslagpartner.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Roned70 het volgende:
Je doet voor beide 1 aanvraag voor de huur en/of zorgtoeslag. Jullie beide salarissen zal bijelkaar opgeteld worden.
Het verzamelinkomen, wat daaruitkomt bepaald hoeveel huur en/of zorgtoeslag je krijgt.
Huurtoeslag krijg je ook alleen maar tot een bepaalde hoogte van de KALE huurprijs.
Eventuele servicekosten dien je ook niet op te geven.
Laat maar gaan joh. Die roept ook maar van alles. Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Ik zeg dat het niet uitmaakt wie er toeslag aanvraagt.
Waarop jij zegt dat je dan je toeslag terug moet betalen
onzin. Iemand die geen inkomsten heeft, kan ook een overeenkomst aangaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef Roned70 het volgende:
[..]
Als de partner geen inkomsten heeft, kan die nooit de hoofdhuurder zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |