Wat is eigenlijk jouw definitie van een proces verbaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Dit zijn geen random claims. Dit is een officieel proces verbaal, onder ede. Dit is werkelijk gebeurd. En als het OM steevast weigert om iets te onderzoeken, en al het DNA doet verdwijnen en getuigen vermoord, wat voor andere optie hebben we dan nog dan roepen? Geen enkele
[..]
Kan je niet inhoudelijk reageren? Jij vindt het normaal dat het OM de woorden "make him call" vertaald naar "maak hem koud" en dat de rechters dat accepteren als bewijs? Ohh boy. De rechters en het OM zijn met de broek op de knieën gepakt. Je mag je serieus afvragen of je wel in een rechtstaat leeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je een zeer slechte Micha Kat-impressie neerzet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:33 schreef polderturk het volgende:
100% bewijs dat de tapgespreken van Baybasin gemanipuleerd zijn. Dit is werkelijk een ONGELOFELIJKE video dames en heren. Dit toont aan dat Baybasin op basis van DUIDELIJK GEMANIPULEERD bewijsmateriaal is veroordeeld. "Make him call" is vertaald naar "hem koud maken". Te belachelijk voor woorden. In het Engels bestaat er geen uitdrukking als "to make him cold". De rechters zijn dus onderdeel van het complot. Dit is gewoon EXTREEM gevaarlijk. Wat hebben de anti-complot gelovigen hierop te zeggen?
Dat je je bij de politie aanmeldt om een getuigenis af te leggen Het slachtoffer heeft onder ede een getuigenis afgelegd, waarin ze zei dat een kind vermoord werd onder toezien van Dutroux en zijn werkgever Michel Nihoul. De man die dat verhoor afnam wilde per se dat alles werd opgenomen, omdat de omvang van de zaak zo groot was. Maar toen bleek dat er banden waren met politiek, werd het hele politiekorps ontslagen en vervangen om ongeldige redenenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw definitie van een proces verbaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je kijkt hoe het Belgische OM dit hele onderzoek met man en macht heeft gesaboteerd, kan ik niet anders dan concluderen dat het op zijn minst gedeeltelijk waar is
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 24-10-2013 10:12:24 ]liefde overwint alles. Maar AIDS ook
Daarom maar even gespoilerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:31 schreef hoink581 het volgende:
Het is echt ziekelijk wat sommige van jullie beweren.
Kijk maar weg van de waarheid. Schuif het maar verder onder de mat.quote:
En dat zou het compleet belachelijk trekken van een discussie waardoor je elke geloofwaardigheid van inderdaad discutabele zaken zo zwaar ondermijnd dat de beste man zichzelf niet eens meer hoeft te verdedigen ook moeten zijn...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Weigeren om hulp aan te bieden is ook een misdaad
Hulp te bieden aan wie of wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Kijk maar weg van de waarheid. Schuif het maar verder onder de mat.
Je stelt je eigen belang boven het belang van al die kinderen die elke dag worden misbruikt.
Weigeren om hulp aan te bieden is ook een misdaad
Zeg mij wat jij ziet als een bewijs, in de zaak Demmink en de zaak Dutroux. Ik zal het leveren. Maar als je vraagt naar officiële documenten van openbare ministeries, die dit soort zaken aanklagen, dan weet jij net zo goed als ik dat die er niet zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
En dat zou het compleet belachelijk trekken van een discussie waardoor je elke geloofwaardigheid van inderdaad discutabele zaken zo zwaar ondermijnd dat de beste man zichzelf niet eens meer hoeft te verdedigen ook moeten zijn...
Het publiek doen beseffen wat er aan de hand is, noem ik een vorm van hulp bieden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hulp te bieden aan wie of wat?
Spoilers worden altijd gezet om aanstootgevende en schokkende posts, en me dunkt dat dit schokkend is. Of het nu waar is of niet.
De tekst staat er dan ook nog, alleen nu in een spoiler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:19 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Het publiek doen beseffen wat er aan de hand is, noem ik een vorm van hulp bieden.
Want het OM in België en Nederland doet er al 20 jaar niks aan, en ze maken er werk van om deze waarheden weg te houden van de bevolking. " Er is geen pedofiel netwerk.. " En alle programma's uit het buitenland die het tegendeel aantonen, worden in België gecensureerd.
De NOS mag niks schrijven over Demmink, dagbladen worden aangeklaagd. Het proces vindt plaats achter gesloten deuren. Niemand mag weten wie de rechter is en wat de onderzoeksprocedure is...
Een van de genoemde aanwezigen bij dat ziekelijke verhaal, Wifried Martens, kreeg vorige week in België een staatsbegrafenis. Ze hadden hem gvd 20 jaar geleden moeten ophangen.
Ik begrijp dat jij je lezers wilt beschermen tegen die afschuwelijke tekst, maar de enige manier om het probleem aan te pakken begint bij bewustmaking van de mensen
Post #183 heb ik wat dingen geroepen tegen je / gevraagd aan je maar je reageert maar niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:13 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Zeg mij wat jij ziet als een bewijs, in de zaak Demmink en de zaak Dutroux. Ik zal het leveren. Maar als je vraagt naar officiële documenten van openbare ministeries, die dit soort zaken aanklagen, dan weet jij net zo goed als ik dat die er niet zijn.
Ik ben pas afgestudeerd aan de unief in België, en ik trek al 2 jaar de wereld rond. Ik wil me als vrijwilliger inzetten om mensenhandel, in het specifiek kinderhandel te bestrijden.
Maar ik sta er volledig alleen voor. Justitie in België heeft onze grootste pedofielenjager Marcel Vervloesem, opgesloten in de cel omdat hij te ver gaat en in hoge kringen terecht komt. Bedreigd en geïntimideerd, en zijn collega Gina Pardaens hebben ze vermoord omdat ze botste op een politicus die in een snuff movie (waarin een kind wordt vermoord) aanwezig was. Iedereen in die werkgroep weet dat
Jij noemt het allemaal ongeloofwaardige dronkenmanspraat, maar niemand krijgt een concreet alternatief.
Als jij een officieel verhoor aan de politie, dat heeft geleid tot het oplossen van een moord op een kind, gewoon aan de kant zet als ongeloofwaardige onzin, dan is dat heel veelzeggend. Het feit dat de Belgische justitie het gewoon onder tafel veegt en heel het onderzoeksteam ontslaat betekent voor jou blijkbaar ook niks.
Het is ik tegen de rest. Als jij alle waarheden onder tafel blijft vegen omdat ze gruwelijk zijn, kan ik daar niks aan doen.
Dat soort uitspraken maakt je verhaal niet echt geloofwaardiger. Vijf dagen geleden: http://nos.nl/artikel/564095-demmink-mogelijk-toch-vervolgd.htmlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:19 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
De NOS mag niks schrijven over Demmink
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef Take2 het volgende:
Is die Duitse docu nog ergens terug te kijken?
Omdat het moeilijk is om overal een gefundeerd antwoord op te geven. Ik zou er pagina's voor moeten schrijven. Maar in de plaats daarvan zal ik het punt per punt doen, en je moet me aangeven als je ergens meer over wilt weten edm.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Post #183 heb ik wat dingen geroepen tegen je / gevraagd aan je maar je reageert maar niet...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:33 schreef polderturk het volgende:
100% bewijs dat de tapgespreken van Baybasin gemanipuleerd zijn. Dit is werkelijk een ONGELOFELIJKE video dames en heren. Dit toont aan dat Baybasin op basis van DUIDELIJK GEMANIPULEERD bewijsmateriaal is veroordeeld. "Make him call" is vertaald naar "hem koud maken". Te belachelijk voor woorden. In het Engels bestaat er geen uitdrukking als "to make him cold". De rechters zijn dus onderdeel van het complot. Dit is gewoon EXTREEM gevaarlijk. Wat hebben de anti-complot gelovigen hierop te zeggen?
Dat 'dames en heren' en de CAPS LOCK bij bepaalde termen nodigen niet echt uit om te gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef polderturk het volgende:
Verder wil niemand hierop reageren? De rechters en het OM zijn met de broek op de knieën gepakt. Je mag je serieus afvragen of je wel in een rechtstaat leeft.
[..]
http://www.katholieknieuw(...)gen-wladimiroff.htmlquote:Hüseyin Baybasin gaat bij de Orde van Advocaten een klacht indienen tegen Mischa Wladimiroff en begint mogelijk ook een civiele procedure tegen hem.
De tot levenslang veroordeelde Baybasin is verontwaardigd dat zijn vroegere advocaat nu Joris Demmink bijstaat, terwijl dezelfde Wladimiroff als lid van de Commissie Buruma in 2011 nader onderzoek naar de Baybasin-zaak tegenhield. Bovendien zou Wladimiroff in zijn zaak nalatig en onzorgvuldig zijn geweest.
Liquidatieopdracht
Dat meldt de website Crimesite. Baybasin houdt vol onschuldig te zijn. Het bewijs voor de tweevoudige liquidatieopdracht, waarvan hij beschuldigd wordt, zou in elkaar zijn gestoken door de Turken. Voor één moord (in Turkije) zag het Turkse OM geen bewijs dat medeverdachten van Baybasin deze hadden uitgevoerd, de andere is nooit uitgevoerd.
Demmink
Volgens Baybasin is er voldoende bewijs dat Demmink het Nederlandse parket heeft ingeschakeld, om vals bewijs naar Nederland te laten komen. Het bewijs bestaat uitsluitend uit telefoongesprekken die zouden zijn gemanipuleerd, en bovendien dubieus geinterpreteerd in het nadeel van Baybasin. Er loopt nu een uitvoerig onderzoek bij de Hoge Raad, omdat Baybasin een herzieningsverzoek met veel nieuwe feiten heeft ingediend. Ook de telefoontaps worden nu door de Hoge Raad opnieuw onderzocht. Eerder concludeerde de procureur-generaal dat hij het Demmink-complot niet goed onderbouwd vond. Nu er een geverifieerd Turks document is opgedoken, dat Demminks aanwezigheid destijds in Turkije lijkt te bevestigen, komt die theorie een stuk sterker te staan.
'Misselijkmakend'
Vanuit de gevangenis in Veenhuizen zegt Baybasin tegen Crimesite: "Het is misselijkmakend. Ik ben woedend. Hoe durft Wladimiroff? Mijn voormalige advocaat aan wie ik heel veel geld heb betaald, heeft waarschijnlijk alle informatie die wij bij de de TCEAS over mijn zaak hebben aangedragen gedeeld met Demmink. En daar was ook informatie over Demmink bij." Lees verder bij Crimesite.
Dat Demmink niet onschuldig is kan ik best geloven, maar de beschuldigingen die ik voorbij zien komen slaan te ver door.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef polderturk het volgende:
Verder wil niemand hierop reageren? De rechters en het OM zijn met de broek op de knieën gepakt. Je mag je serieus afvragen of je wel in een rechtstaat leeft.
[..]
Heb jij die video over Baybasin bekeken die ik heb geplaatst?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat Demmink niet onschuldig is kan ik best geloven, maar de beschuldigingen die ik voorbij zien komen slaan te ver door.
Ja...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heb jij die video over Baybasin bekeken die ik heb geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |