En wat bedoel je dan precies?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.................
Iedere journalist is er wel mee bezig geweest, en behoorlijk serieus ook.... dus de koppen in het zand steken.....?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:22 schreef sturmpie het volgende:
[..]
slachtoffers willen gehoord worden
als iedereen zijn kop in het zand steekt, blijft die hele pedofielen-ziekte bestaan. het wordt tijd dat het volledig wordt opgerold.
heejquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iedere journalist is er wel mee bezig geweest, en behoorlijk serieus ook.... dus de koppen in het zand steken.....?kom op zeg...
Dat Kat en consorten, het zo vaak blijven herhalen, dat mensen gaan twijfelen, en erin gaan geloven..quote:
Tja je kunt wel tot in den treure hetzelfde herhalen, maar het komt bijna over als een bepaalde vorm van extremisme op basis van geloofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heej
jij bent degene die dit topic graag ziet verdwijnen, dusss .. ik weet niet wat jou drijft om negatief tegenover dit topic te zijn.
er kunnen niet genoeg berichten verspreid worden over die 27 belgische moorden, for example
Dat is een manier waarop je het kan bekijken. Maar je kan ook zeggen dat er wel iets van moet kloppen als je ziet hoeveel aandacht er voor is. Of de beschuldigingen kloppen weet ik niet, maar dat er iets niet helemaal goed zit geloof ik wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat Kat en consorten, het zo vaak blijven herhalen, dat mensen gaan twijfelen, en erin gaan geloven..
"Want je komt die verhalen echt overal tegen"
Kijk iedereen moet geloven wat ie wil... maar meen je de pacht op de waarheid te hebben, kom dan ook met bewijzen als men daar om vraagt...
[..]
Tja je kunt wel tot in den treure hetzelfde herhalen, maar het komt bijna over als een bepaalde vorm van extremisme op basis van geloof
dat is het nou netquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:29 schreef Snowballed het volgende:
kom dan ook met bewijzen als men daar om vraagt...
dat is het ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:29 schreef Snowballed het volgende:
een bepaalde vorm van extremisme op basis van geloof
Sorry maar je naiviteit is bijna schattig te noemen. Het is een PV dus echt gebeurd van voor tot achter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef verwegvanhuis het volgende:
Dit zijn geen random claims. Dit is een officieel proces verbaal, onder ede. Dit is werkelijk gebeurd.
Mijn vraag was eigenlijk waarom 'jullie' dan niet verdwijnen...quote:En als het OM steevast weigert om iets te onderzoeken, en al het DNA doet verdwijnen en getuigen vermoord, wat voor andere optie hebben we dan nog dan roepen? Geen enkele
En als dan "heel veel mensen in België" dat weten zou dan niet een grote volksopstand komen? Juist in België?quote:Dat hebben ze met de getuige die dit verklaarde ook gedaan, ondanks het feit dat alles wat ze zei onderzocht kan worden. En door dat niet te doen, beseffen heel veel mensen in België dat de getuige de waarheid sprak en dat het OM corrupt is. Anno 2013 is dat nog steeds zo
Tot zover niks gekquote:Er loopt nu een proces tegen Demmink. Het is aan het licht gekomen dat hij heeft gelogen over zijn aanwezigheid in Turkije,
En dan ga je hier direct in vijf woorden op een manier uit de bocht waarmee je de gekte van 'jullie' beweging aantoont. Er is eindelijk iets bewezen (?) en direct volgen jullie dat op door de totaal niet bewezen claim dat hij dan ook maar direct jongetjes heeft verkracht daar.quote:waar hij jongetjes heeft verkracht.
Zoals ik reeds voorspelde wat je reactie zou zijn inderdaad.quote:Wedden dat de hele zaak ondanks die leugen op niks zal uitdraaien? Procedurefouten oid?
Joh, als je gelijk heb krijg je dat direct van mij.quote:Jullie OM maakt alles kapot. De toekomst zal het uitwijzen en ik hoop dat je hier dan aan terug denkt
En hoe kom je nu tot de conclusie dat dat van voor tot achter de waarheid is? Zoals bewezen delen van een verklaring de rest ondersteunen werkt dat ook andersom, samenzweringsspotters zoals Mischa Kat hebben al zoveel dingen geroepen die niet waar zijn. Dat verminderd de mate waarin je iemand serieus kan nemen enorm.quote:Feit: Er ontstaat twijfel en huiver bij de politie. Ze gaan met Louf mee naar die fabriek, en het lijk wordt gevonden na 10 jaar stilte in die zaak. Louf sprak de waarheid
Ik ben geen lijkschouwer en ik weet het wél...quote:Na 2 weken dood is geen enkel lijk in staat van ontbinding. Dat weet elke lijkschouwer.
Het enige feit waar je daar uit af kan leiden is dat Dutroux het niet gedaan kan hebben, de rest dien je alsnog eerst te bewijzen.quote:Jean Paul Taminiau beweerde dat hij Julie en Melissa heeft gezien in een Nederlands bordeel, toen Dutroux in de cel zat. 24 uur voor zijn verhoor bij de politie, werd zijn voet uit het kanaal gevist.
Er een samenhangend verhaal van maken en door middel van waarheidsvinding zaken te verifiëren, logische gevolgtrekkingen te maken en het principe van geen bewijs = bewijs los te laten bijvoorbeeld?quote:Wat voor andere optie heb ik dan roepen?
En dat is niet een beetje bekrompen, en op z'n minst ongenuanceerd wanneer je het over pedofielen hebt itt pedoseksuelen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is het ook
het geloof dat alle pedofielen uit de samenleving verwijdert moeten worden, zo niet goedschiks, dan wel kwaadschiks. dat is idd extreem. en het merendeel van de wereldbevolking is het daar zeker mee eens.
Sorry maar ik ben wel klaar met dit verhaal...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is het nou net
die bewijzen zijn er niet (meer)
er zijn mogelijk 27 personen vermoord die bewijs konden leveren ?
dus blijft het bij, continue herhalen, dat er 27 mensen zijn vermoord, die nieuws hadden over een mogelijke pedofielenclub
ok okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Deshain het volgende:
En dat is niet een beetje bekrompen, en op z'n minst ongenuanceerd wanneer je het over pedofielen hebt itt pedoseksuelen?
Sowieso vind ik het vreemd dat een man die toegaf jonge jongens te neuken en daarbij niet altijd naar hun leeftijd vroeg, een dergelijk top functie heeft kunnen bekleden. Hij was hiermee zeer chantabel, ongeacht of hij nu werkelijk minderjarigen neukte of niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is een manier waarop je het kan bekijken. Maar je kan ook zeggen dat er wel iets van moet kloppen als je ziet hoeveel aandacht er voor is. Of de beschuldigingen kloppen weet ik niet, maar dat er iets niet helemaal goed zit geloof ik wel.
Dat is op zich natuurlijk wel gewoon waar, dat het direct tot de conclusie zou leiden dat hij de spil is in een georganiseerde sadistisch genootschap wat zich bezighoudt met verkrachting, mishandeling, marteling en moord had hij waarschijnlijk ook niet voorzien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat een man die toegaf jonge jongens te neuken en daarbij niet altijd naar hun leeftijd vroeg, een dergelijk top functie heeft kunnen bekleden. Hij was hiermee zeer chantabel, ongeacht of hij nu werkelijk minderjarigen neukte of niet.
Aha, het is allemaal maar op geruchten gebaseerd? Wat dacht je van die Turkse mannen die aangifte tegen Demmink hebben gedaan en die Justitie weigert serieus te nemen? Of degene die de eerste aangifte tegen Demmink heeft gedaan? Frank Leenders, jongenshoer die in het Anne Frankplantsoen werkte, heeft Demmink aangewezen als dader van misbruik toen hij klein was (Pinokkio bar in Praag) maar heeft de aangifte in moeten slikken nadat hij door de rechtbank werd veroordeeld wegens het doen van een valse aangifte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat Kat en consorten, het zo vaak blijven herhalen, dat mensen gaan twijfelen, en erin gaan geloven..
Micha Kat heeft inderdaad behoorlijk dwaze momenten waar hij jan en alleman erbij haalt. Als je daar echter een beetje om heen weet te manouvreren, is er zat op zijn site wat wel hout snijdt.quote:"Want je komt die verhalen echt overal tegen"
Kijk iedereen moet geloven wat ie wil... maar meen je de pacht op de waarheid te hebben, kom dan ook met bewijzen als men daar om vraagt...
[..]
Tja je kunt wel tot in den treure hetzelfde herhalen, maar het komt bijna over als een bepaalde vorm van extremisme op basis van geloof
Zo ken ik er ook nog wel 100....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Micha Kat heeft inderdaad behoorlijk dwaze momenten waar hij jan en alleman erbij haalt. Als je daar echter een beetje om heen weet te manouvreren, is er zat op zijn site wat wel hout snijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Snowballed op 22-10-2013 16:58:53 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Wat is eigenlijk jouw definitie van een proces verbaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Dit zijn geen random claims. Dit is een officieel proces verbaal, onder ede. Dit is werkelijk gebeurd. En als het OM steevast weigert om iets te onderzoeken, en al het DNA doet verdwijnen en getuigen vermoord, wat voor andere optie hebben we dan nog dan roepen? Geen enkele
[..]
Dat je een zeer slechte Micha Kat-impressie neerzet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:33 schreef polderturk het volgende:
Wat hebben de anti-complot gelovigen hierop te zeggen?
open je ogen mensen!!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:33 schreef polderturk het volgende:
100% bewijs dat de tapgespreken van Baybasin gemanipuleerd zijn. Dit is werkelijk een ONGELOFELIJKE video dames en heren. Dit toont aan dat Baybasin op basis van DUIDELIJK GEMANIPULEERD bewijsmateriaal is veroordeeld. "Make him call" is vertaald naar "hem koud maken". Te belachelijk voor woorden. In het Engels bestaat er geen uitdrukking als "to make him cold". De rechters zijn dus onderdeel van het complot. Dit is gewoon EXTREEM gevaarlijk. Wat hebben de anti-complot gelovigen hierop te zeggen?
Een doorgewinterde internetactivist zoals jij moet toch zeker wel aan die artikelen weten te komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef polderturk het volgende:
Frank Leenders herkende Demmink ook van de Pinochio bar in Praag, waar hij als kind misbruikt werd. De Gay krant is daar naartoe gegaan en heeft onderzoek gedaan. Ze lieten de foto van Demmink zien en hij werd daar door meerdere personen herkend als vaste klant. De Gay krant en Panorama werden zwaar onder druk gezet door justitie om een rectificatie te plaatsen en om nooit meer iets over de zaak te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |