Voor de FOKkers hier die niet geloven dat er een pedofielenmaffia bestaat..
Eind jaren 90 in België, toen de zaak Dutroux dicht bij de ontknoping kwam, botsten politiemensen op hooggeplaatste politici in België als onderdeel van pedofiele ringen. Maar het mocht nooit aan het licht komen. Heel het politieteam in het onderzoek werd ontslagen en vervangen, zelfde voor de psychologen die getuigen ondervraagden, en onderzoeksrechters. Iedereen in België weet dat die zaak gemanipuleerd is. De ouders van de kinderen schreeuwen al 15 jaar dat die ring moet worden onderzocht, maar onze autoriteiten willen niet toegeven dat die ring bestaat.
Wat veel Belgen niet weten, is dat 27 essentiële getuigen in België vermoord zijn vlak nadat ze aangifte wilden doen bij de politie. 27 mensen belden de politie voor een verklaring, en zijn binnen 24 uur vermoord door maffia - mensen voor ze iets konden zeggen. Met brandversnellers aangestoken en opgebrand, een voet uit het kanaal gevist, de auto ontploft op weg naar het politiebureau. Onder het treinspoor terecht gekomen, vergiftigd.. vanalles. En ons Belgische OM dat nog corrupter is dan dat van jullie, concludeerde telkens "zelfmoord" omdat ze onder druk staan van machtige misdadigers. Daarover is er een documentaire uitgezonden op ZDF, maar die was in België gecensureerd omdat men de bevolking kalm wilt houden.
Op dit moment loopt in Nederland een onderzoek tegen uberpedofiel/psychopaat/kinderverkrachter Joris Demmink.
Die man heeft 20 jaar lang kinderlevens verpest. Sommigen zijn vermoord, anderen geïntimideerd. Anderen wilden een klacht neerleggen maar dat leidde tot niets omdat jullie OM Demmink beschermt net zoals dat in België gebeurde in de jaren 90.
Veel slachtoffers van Demmink zeiden dat hij in kinderbordelen nooit uit zijn auto wilde komen, omdat hij niet gezien wilde worden. Dus deed hij het maar op de achterbank, onder toezien van zijn chauffeur.
Die chauffeur wilde een verklaring afleggen bij de politie, en guess what happened...
Na een telefoontje werd die man vermoord, nog voor hij bij het politiekantoor kon geraken.
http://www.klokkenluidero(...)eur-demmink-vermoordHoe lang duurt het nog voor men in Nederland wakker wordt? Wie schrijft dat kinderen massaal worden misbruikt, wordt aangeklaagd voor "publiceren van onjuiste informatie". De publieke opinie heeft daardoor geen flauw idee van wat er aan de hand is. Hopelijk escaleert het een keer, en komen de mensen op straat.
Ik ben bang dat alle essentiële getuigen ook bij jullie worden omgelegd, voor ze iets kunnen verklaren over Demmink. Hopelijk zit ik ernaast, maar ik geloof het niet.
Ik hoor dat sommige Nederlanders niet eens weten wie Joris Demmink is, omdat hij zichzelf uit de media houdt. Zo klaagt hij elk blad dat iets over hem schrijft aan bij de rechtbank, zelfde met TV zenders.
Joris Demmink is de meest gevaarlijke crimineel die Nederland ooit heeft gekend.
Misschien gaat dit bericht boze reacties veroorzaken, want het is ook een heel storend verhaal.
Maar ik hoop dat onwetende mensen nu beseffen wie Joris Demmink is
[ Bericht 4% gewijzigd door verwegvanhuis op 22-10-2013 02:13:03 ]
liefde overwint alles. Maar AIDS ook