Uit eigen ervaring weet ik met mijn 30cm hier geen problemen mee ondervind gr grquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Stel je hebt een piemel van 45cm, als hij dan stijf wordt, word dan alles stijf? Kan je lichaam wel zoveel bloed erbij doen!?
DE VRAGEN!
Ik houd gewoon van dutjes, noem het maar luiheidsmoeheid ofso.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Dat doen toch alleen ouwe mensen?Je bent toch niet `zo'' moe dat je dan al kan slapen?
wat voor werkquote:
Hm ik zou echt geen oog dicht kunnen doen rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van dutjes, noem het maar luiheidsmoeheid ofso.
Wtf doe jij dat je het niet wil zeggen? Verkoop je je reet of zo?quote:
Vandaar dat homofobe masker wat hij hier op zet, hij schaamt zich.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf doe jij dat je het niet wil zeggen? Verkoop je je reet of zo?
Omdat je de hele dag geen flikker uitvoert misschienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ik zou echt geen oog dicht kunnen doen rond dit tijdstip
The Green Milequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Ezell het volgende:
Noem eens een leuke film. Vanavond tijd om eindelijk weer eens wat te kijken.
Djangoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Ezell het volgende:
Noem eens een leuke film. Vanavond tijd om eindelijk weer eens wat te kijken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je de hele dag geen flikker uitvoert misschien___!!!
Eerder te luiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf doe jij dat je het niet wil zeggen? Verkoop je je reet of zo?
Is dat Blake Lively?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook voor het eerst in zijn leven werk hoor
Met jouw diploma kan je gelukkig een nobelprijs winnen hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, die kan je net zo goed gratis weggeven, je kan er hoogstens vuilnisman mee worden
Ja, om mijn eigen naam te zoeken, niet jouw werk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eerder te luije hebt sherlock toch
nee johquote:
Ah, Blake Lively dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, da's een meisje van achter het station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |