quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:44 schreef aleco99 het volgende:
Kakzooi....
Had een gedeelte van mijn staff geen nieuwe contract aangeboden omdat ik er vanuit ging dat ik wel iets beters kon fixen. WIl echt niemand komenIk kan niet eens onrealisitische targets aanvinken ofzo
Zuur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3e pas. Maar ik sla voor elke wedstrijd op. Maar ik stond net 2-0 voor
Nah, ik denk morgen welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met jouw tempo heb je pas over een week de competitie uitgespeeld
Ik ben vorig jaar pas kampioen geworden. Dit jaar wordt ik het niet denk ik. Dan maar CL winnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, ik denk morgen wel
Zou leuk zijn als ik gelijk de beker en de schaal pak. Laatste en enige prijs dateert van 1992, toen ze kampioen werden van de JL
Lijkt me dat de CL winnen moeilijker is dan de EDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar pas kampioen geworden. Dit jaar wordt ik het niet denk ik. Dan maar CL winnen
Nee CL is een eitje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me dat de CL winnen moeilijker is dan de ED
Ik heb het hem maar uitgelegd op skypequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee CL is een eitje.
Snap je die grap nu al?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het hem maar uitgelegd op skype
Wist ik veel dat met Duitsers Twente bedoeld werdenquote:
Jij hebt echt nooit voetbal gekeken hè. Kom anders eens in de VBL SC. Daar wordt je wel bijgepraat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist ik veel dat met Duitsers Twente bedoeld werden
En met lampies PSV'ers.
Ik wil geen n00b zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit voetbal gekeken hè. Kom anders eens in de VBL SC. Daar wordt je wel bijgepraat.
SC's gaan helemaal niet snel joh. En hoezo ben je n00b?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil geen n00b zijn
Die SC's gaan zeker wel snel
Heb heul geen tijd om alles bij te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |