Ik heb door mijn geschiedenis gekeken maar kan hem niet vinden helaas.. Durf bijna te zweren dat er iemand in de top 10 was die gotthatyoloswag ofzo heette..quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik herinner me nog iemand met yoloswag ofzo ja.Wat was dat ook alweer?
^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef Baalhaar het volgende:
Crackerz die alleen maar kills kan stealen
Dat is echt te makkelijk. Tenminste, als de captain goed weet te picken.quote:
Dark Seer bannen gg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Quotidien het volgende:
Makkelijk?Want de tegenstanders hebben niet dezelfde kansen?
Jungle right click ging nog best goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Denx die loopt te mekkeren dat 'ie naix niet kan.
Klinkt goed. Vanaaf?quote:
oh daarom heb ik altijd zoveel reports over, dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
Ah thanks, wist ik niet man!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Verdorie, spelers met zo'n houding zouden we meer moeten hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo
gebruikte die hem helemaal niet ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk, mijn houding is verkeerd.Ik zie wel vaker dat mensen denken dat het 'zo niet hoort' of zo. Gelul. Als ik geen zin meer heb, heb ik geen zin meer. Heel simpel.
Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. Ik had een Alchemist op mijn team met Midas die hem gewoon niet gebruikte... ik dacht zelfs dat het een bug was. Maar nee hij wachtte gewoon minuten om het te gebruiken... het was gewoon bizar. Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
Verschrikkelijk. En al helemaal in zo'n bracket. Meestal speel je met en/of tegen drollen, als die met de endgame even niet opletten en jij en jouw team een goede push doen kun je hele spel zo omdraaien. Maar dat gaat nooit werken als er een of andere josti in de fountain vanaf 10 minuten GG gaat roepen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef hehehe het volgende:
Mensen die rondjes gaan lopen in de fountaindie geen moeite meer doen om te winnen als er een slechte speler is
.
omdat het leuk is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom is er trouwens geen report button voor die teringlijers die 10 minuten lang gaan lopen fountain campen terwijl ze allang de ancient hadden kunnen slopen? Dat is misschien wel het irritantste aan het hele spel. Niks irritanter dan op zich met een redelijke score verliezen en dat er dan een pudge 10 minuten lang gaat lopen vissen uit de fountain waardoor je toch met een kut score eindigt
Dat laatste deed ik gister met Tree, alleen hehehe speelde kotl en tpde me terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
omdat het leuk is?
gewoon een minigame, alles verkopen en ghost scepter // force staff // dagon kopen
of uit de base tp-en, quelling blade kopen, en smoke, en lekker in de woods verstoppen
Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
Ik kan net zo veel lol uit een game halen die ik verlies, maar dat er wel goede plays zijn geweest; dat het lekker gelijk opging en dat we dan net verliezen. Winnen is ook leuk, mits de tegenstanders geen complete mongolen zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.
Ik voorspel trouwens dat het voor veel mensen wel uit maakt om te winnen, of in ieder geval je best er voor te doen!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:
Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. [...] Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
Ik ben niet mijn negatieve Dota rage op jou aan het projecteren, maar jij wekte de indruk dat jij al heel snel opgeeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.
Als je zo graag kritiek wil leveren spectate je de game maar, ik ben de Centaur Warrunner
http://dotabuff.com/matches/227849345
Dat iedereen nu denkt dat ik elke keer gg roep als ik het niet leuk vind... Probeer eens voor de gein niet je negatieve dota-rage op mij te projecteren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
Het is ook makkelijker als je kan zien of je gaat winnen of niet in de eerste 20 minuten of zo. Ik bedoel als we achter staan kijk ik goed naar onze line-up of je terug kunnen komen. Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo. Ik heb wel vaak genoeg games gehad waarbij het gewoon maar niet ophield en veel te lang duurde voordat de ancient explodeerde. Natuurlijk kan je een come-back hebben maar dan moet de vijandige team heel achterlijk zijn en dat zijn ze vaak ook, maar dan toch.
En jezelf pro noemen na 147 matchesquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
k ben onderhand pro genoeg geworden dat ik het niet erg meer vind als ik word uitgescholden.
Hij noemde zichzelf niet letterlijk pro, hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij het spel lang genoeg heeft gespeeld om zich niks meer aan te trekken van ragers. Verdraai zijn woorden niet.quote:
Kijk vriend, je hebt gewoon een kut team. Alchemist is zeker niet een carry die het verschil kan maken(nu komt er een bijdehante autist de wijsneus uithangen met gold advantage en bla bla bla) gewoon neequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Wii-Style het volgende:
http://dotabuff.com/matches/227849345
wat een haat opeensquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:33 schreef Quotidien het volgende:
Haha idd, silverdigger met z'n gondar picks.
alchemist is str based, de andere 3 agiquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Quotidien het volgende:
alchemist staat trouwens in het rijtje magina pl gyro
Als je hem als carry speelt ja. Ik zie wel eens support Alch. Mousesports doet dat soms geloof ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Quotidien het volgende:
Dus? Gaat erom dat het een van de hardste carries is net als die andere.
Alchemist is late game en kan best snel farmen, als hij dat inderdaad doet ben je gewoon fucked.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf niet letterlijk pro, hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij het spel lang genoeg heeft gespeeld om zich niks meer aan te trekken van ragers. Verdraai zijn woorden niet.
[..]
Kijk vriend, je hebt gewoon een kut team. Alchemist is zeker niet een carry die het verschil kan maken(nu komt er een bijdehante autist de wijsneus uithangen met gold advantage en bla bla bla) gewoon nee![]()
En dat andere team is gewoon een bazen teamEcht zo'n potje dat voordat het begonnen is al gg is
Oplossing: geen ap spelen, wees geen silverdigger!![]()
Tja, geldt voor elke hero.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
Alchemist is late game en kan best snel farmen, als hij dat inderdaad doet ben je gewoon fucked.
ik ben inderdaad superbang voor een gefarmde crystal maiden. Alchemist is gewoon een late game carry die inderdaad de boel volledig om kan draaien.quote:
Dan heb jij vreselijk pech/geluk gehad met de alchemists in je games, want alchemist is legit een van de hardste carries en als een shadow demon de meeste kills heeft dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:58 schreef Baalhaar het volgende:
Elke hero lijkt op op papier maar in de praktijk heb ik nog nooit een alchemist gezien die ''de boel volledig omdraait'' en heb ik wel een shadow demon en een crystal maiden gezien die de meeste kills haalden en van groot belang waren voor hun team/de overwinning.
Dat bedoelde ik
Nogmaals op papier kan die alchemist zo hard zijn als maar kan, maar ik kom zelden een alchemist tegen. En nog nooit eentje die die-hard aan het carryen is zoals jullie beweren. Meestal zie ik alchemist gewoon als support. En terecht, naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry maar jij je mening en ik de mijne toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:02 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dan heb jij vreselijk pech/geluk gehad met de alchemists in je games, want alchemist is legit een van de hardste carries en als een shadow demon de meeste kills heeft dan weet ik het ook niet meer.
Omdat jij het nog nooit in de praktijk hebt gezien bestaat het niet? Een Alchemist kan op 20 minuten z'n lothars en AC hebben, met een goed team is het dan gg, wordt het later, is het met een goed team alsnog gg omdat er maar weinig carries zijn die alch niet outcarried.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nogmaals op papier kan die alchemist zo hard zijn als maar kan, maar ik kom zelden een alchemist tegen. En nog nooit eentje die die-hard aan het carryen is zoals jullie beweren. Meestal zie ik alchemist gewoon als support. En terecht, naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry maar jij je mening en ik de mijne toch?
m'n vriendin onder het bureauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:41 schreef norrie13 het volgende:
laatste 21 matches maar 4 verloren, richting 55% winrate aan het gaan. Game bied tegenwoordig weinig uitdaging aan. En dan allemaal met solo q. Hoe maken jullie het spannend zonder te vertrouwen op je teammaten door support te spelen ?
Voor de laatste keer: dat is allemaal op papier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat jij het nog nooit in de praktijk hebt gezien bestaat het niet? Een Alchemist kan op 20 minuten z'n lothars en AC hebben, met een goed team is het dan gg, wordt het later, is het met een goed team alsnog gg omdat er maar weinig carries zijn die alch niet outcarried.
Kijk gerust mijn laatste alchemist game terug. Had goede support en zo goed als free farm op de lane. 840 GPM. Dan kun je wel carryen :-). In hoeverre een hero kan carryen hangt van zo ontzettend veel factoren af dat je dat niet zo simpelweg kunt zeggen met 'ja kan wel carryen of nee kan niet carryen'. Een alchemist met soortgelijke farm is net zo sterk als een luna, sterker zelfs als je een beetje een goede item build bouwt. maar goed...ook items bepalen weer of je een luna of lifestealer kan neerslaan of niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nogmaals op papier kan die alchemist zo hard zijn als maar kan, maar ik kom zelden een alchemist tegen. En nog nooit eentje die die-hard aan het carryen is zoals jullie beweren. Meestal zie ik alchemist gewoon als support. En terecht, naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry maar jij je mening en ik de mijne toch?
Overigens...een alchemist die support heeft geen flauw idee wat ie doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
add wat FOK!kers! dan zit je gegarandeerd met noobs en wordt het spannender / moeilijker om te winnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:41 schreef norrie13 het volgende:
laatste 21 matches maar 4 verloren, richting 55% winrate aan het gaan. Game bied tegenwoordig weinig uitdaging aan. En dan allemaal met solo q. Hoe maken jullie het spannend zonder te vertrouwen op je teammaten door support te spelen ?
Vat het niet verkeerd op, maar zeggen "alchemist moet je support spelen je moet luna picken als carry" getuigt gewoon van gebrek aan ervaring. Misschien ligt het gewoon aan je bracket dat je nooit met goede alchemist spelers komt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef Baalhaar het volgende:
Sorry trouwens dat ik niet genoeg wins heb om met jou te praten![]()
Waarom verdraait iedereen op dit forum altijd elkaars woorden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vat het niet verkeerd op, maar zeggen "alchemist moet je support spelen je moet luna picken als carry" getuigt gewoon van gebrek aan ervaring. Misschien ligt het gewoon aan je bracket dat je nooit met goede alchemist spelers komt?
Maar eerlijk gezegd zie ik ze ook niet veel.Ik zie überhaupt weinig mensen die carries goed spelen.
Ik weet niet waar jij dan speelt, maar ik zie ze vrijwel altijd als carry en dan ook als een bijzonder nare carry. Vanmiddag nog eentje die, ondanks dat we ze midgame echt hard terug duwden gewoon over ons heen kwam stampen in late game.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Waarom verdraait iedereen op dit forum altijd elkaars woorden?![]()
Ik zei: meestal zie ik alchemist gewoon als support(zo van dat ik mensen hem als support ''zie'' spelen) en: naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry. Maar ik zeg wel heel eerlijk dat ik bij lange na niet zo vaak met alchemist heb gespeeld als met luna dus wie weet verandert mijn mening nog wel.
Misschien wel, hoe werkt dat precies met die brackets dan? Ik heb geen flauw idee in welke bracket ik nu speel. Maar merk de laatste tijd bijvoorbeeld ook dat ik drow/sniper/huskar bijna nooit meer tegen kom. Vooral huskar daar heb ik al maanden niet meer tegen gespeeld![]()
Zou dus best kunnen dat het allemaal met brackets te maken heeft en dat ik later nog pak slaag ga krijgen van een goede alchemist
je kan partys aanmaken die opengezet worden voor guildmembers die kunnen joinenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Chipz het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat de nieuwe 'guilds' inhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
En in welke bracket spelen zij dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
-em bracketquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
En in welke bracket spelen zij dan?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.
Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?join die guild danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
denk t trouwens niet, je moet maar eens spectaten bij de player perspective van ander baasjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
net 1 gestartquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
ah juist, zo bekeken. speel je vandaag nog een pot silver? ik doe er wel 1 mee
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.
Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?7/7 gewonnen met silver hier hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
Ik heb ook 4/4 met je.quote:
jullie zijn echt domquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb ook 4/4 met je.Met silverdigger laagste winrate, van 53%.
Ik weet denk ik wel hoe dat komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:These are the points you're looking for (final conclusions)
Any player can report you for 'Communication Abuse' and have it count towards your punishment. These are the only exceptions:
x Someone else from the same match has already reported you. Indeed, Valve has put a plug on gang reporting.
x You are already chat banned. The report made will probably be tossed.
x This person has already reported you in the past.
If you are reported 2 times within the last 2 days (48 hours), you will be chat banned and limited to pings and the chat wheel. (Well played! http://i.imgur.com/X4UjNjp.png)
This can be tested by going into your organized team chat in the main menu and typing anything. There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.
Games played before or during probably don't to have an impact on your threshold or disregarding a previous report. (ipso facto "I played over 9000 matches" doesn't mean anything if you only play sporadically.)
Reports leading up to previous infractions are not disregarded and will still count.
This means the report that got you your first 24h mute will be live for another 24 hours, and getting reported just once during that puts you on a 48h mute.
Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de reports toch niet nakijken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
communication ban system:
[..]
There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.
Well played!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de report toch niet nakijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |