abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128167672
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:31 schreef Rodawa het volgende:

[..]

hoi andrea luek dat je ht vraagt ik had idd wat op namelijk boonen met aard aappelen en sju met kip snietsel het was heerlijk haha

groetnejs rodwawa
Lekker, maar dat was mijn vraag niet:).. En gvd zit mij even hongerig te maken....
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_128168020
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Lekker, maar dat was mijn vraag niet:).. En gvd zit mij even hongerig te maken....
nee ik had wel wat op mar geen tiktuyfus hahahahaha wees mare niet bag
pi_128168035
bang* weer fuotje
pi_128168131
Doe in een pan een halve liter water, breng aan de kook, en voeg 200 gram maccaroni toe. laat 5 minuten koken, en voeg een zakje cup a soup tomaat toe. dit 2 minuten op een zacht vuurtje laten indikken, en bestrooien met kaas :D alles in 1 pan.

cup a soup champignon is ook lekker, dan een schepje van die roomkaas van de aldi erdoor.
🐱
  zondag 23 juni 2013 @ 21:49:40 #30
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_128168869
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef GekkePoes het volgende:
Doe in een pan een halve liter water, breng aan de kook, en voeg 200 gram maccaroni toe. laat 5 minuten koken, en voeg een zakje cup a soup tomaat toe. dit 2 minuten op een zacht vuurtje laten indikken, en bestrooien met kaas :D alles in 1 pan.

cup a soup champignon is ook lekker, dan een schepje van die roomkaas van de aldi erdoor.
Dit ga ik onthouden _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')