ni Dieu ni Maitre (Voltaire)quote:
Без бога...всё позволено - Fyodor Dostoyevskyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:35 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
ni Dieu ni Maitre (Voltaire)
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren, (Willem Elsschot)quote:
Any time you pull down a fence, always ask why it was put there in the first place. GK Chestertonquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren, (Willem Elsschot)
Nietzsche heeft in zijn boek God dood verklaard.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef superdrufus het volgende:
Ik snap niet waarom mensen geïnteresseerd zijn in filosofie en vervolgens beginnen met Nietzsche.
Terwijl Nietzsche de filosofie van Kant, Descartes en Plato vrijwel volledig afbreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door man1986 op 23-06-2013 15:46:43 ]"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
Nietzsche heeft geen plaats voor objectiviteit of waarheid, en lost het machtsprobleem op door het machtsstreven te omarmen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef superdrufus het volgende:
Ik snap niet waarom mensen geïnteresseerd zijn in filosofie en vervolgens beginnen met Nietzsche.
Terwijl Nietzsche de filosofie van Kant, Descartes en Plato vrijwel volledig afbreekt.
De focus van Nietzsche in een van zijn boeken was ook wel 'de nieuwe mens'. Dit idee werd te pas en te onpas gebruikt als een onderdeel van de gedachtegang van sommige sociale revolutionisten van de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef superdrufus het volgende:
"Oh yeah fuck me hard, fuck me in my ass" - Belladonnaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef man1986 het volgende:
[..]
Без бога...всё позволено - Fyodor Dostoyevsky
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten - oud spreekwoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Oh yeah fuck me hard, fuck me in my ass" - Belladonna
We hebben het hier over een professional hoor. Die zit echt niet op met een piemel meer of minder.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef man1986 het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten - oud spreekwoord.
Schrijf er een boek over zou ik zeggen. Misschien wordt je net zo beroemd als Nietzsche.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
We hebben het hier over een professional hoor. Die zit echt niet op met een piemel meer of minder.
Neuh... Seksuele theorie boeit me lang niet zo veel als de seksuele praktijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef man1986 het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over zou ik zeggen. Misschien wordt je net zo bekend als Nietzsche.
wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neuh... Seksuele theorie boeit me lang niet zo veel als de seksuele praktijk.
Ik ben getrouwd hoor, dus de praktijk is voor mij dagelijkse routine.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef man1986 het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Begin maar eerst met de theorie , dan de praktijk. Of wil je je billen branden?
Waar hadden we het over? Oh ja, Nietzsche.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd hoor, dus de praktijk is voor mij dagelijkse routine.
O ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef man1986 het volgende:
[..]
Waar hadden we het over? Oh ja, Nietzsche.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |