SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow ik heb zoveel normals gespeeld, dus tegen noobs, dat ik pik zuig. FAAAHAAACKWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Soraka in aram is free win, gewoon liandry en een relais kopen kan je hun hele team perma slowen/kapot burnen met starcallquote:![]()
Ik snap niet hoe iemand aram competitief kan vinden met die enorme luck factor. Er Zit een nog veel grotere luck factor in dan in gewone 5v5.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het is gewoon hersenloos vermaak, meer nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik snap niet hoe iemand aram competitief kan vinden met die enorme luck factor. Er Zit een nog veel grotere luck factor in dan in gewone 5v5.![]()
dat kost je 2,50quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik duo alleen met challengers die mij carrien.🔒![]()
(:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik duo alleen met challengers die mij carrien.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Duuuus. Net een game, tegenstander taric/teemo tegen Graves(ik)/Leona. Bij voorbaat die Teemo ADC helemaal ruig doen dat hij me wel zou pwnen en shit, eindigde het zo:![]()
![]()
ik kap er weer mee, mazzel.
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Blijf dan ook gewoon echt weg. Faler.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
RANK 1 tornado baron steal lol mooie pot c9 vs vulcanI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
draven was fout in de oorlogquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef Djurres het volgende:
Ik heb een draven fed gemaakt. Ik voel me zo wooden 15 nu.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Was wel geinig jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef Djurres het volgende:
Ik heb een draven fed gemaakt. Ik voel me zo wooden 15 nu.![]()
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien.We're slowly approaching inevitable death.![]()
E-ragequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien.
hardcoholic![]()
Pauzes nemen is soms ook goed. Doe ik nu ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Volgens mij is BaajGuardian al 24x écht weggegaan.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
We gaan je wel missen hoor, de typische "guy we love to hate" in het topicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien.
FOK! icoon en ARAM koning, ik hoop dat je kan genieten van je pensioen![]()
Haha, een chick met huge boobs en inkijk speelt gewoon op diamond niveau. 30 miljoen views natuurlijk.![]()
http://www.twitch.tv/LizzGirlGamerWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Geil wijfquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:45 schreef dustbrain het volgende:
Haha, een chick met huge boobs en inkijk speelt gewoon op diamond niveau. 30 miljoen views natuurlijk.![]()
http://www.twitch.tv/LizzGirlGamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Wil jij wel eens rap iets aan je hart krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:45 schreef dustbrain het volgende:
http://www.twitch.tv/LizzGirlGamer![]()
22/10/15 gaan op vayne, en nog verliezen.
Build,
BT, BotrK, IE, LW, PD, BC
Met baron en ult 534 dmg
1 shot ezreal, en 3 shot full tank singed met 190 armor en 4k hp
Tadumtiedum.![]()
We zullen je missenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
oh en de lolbroeken die dat geweldig vinden krijgen maar het ergste wat ze zelf spuien.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Hij doet niks @ http://www.twitch.tv/LizzGirlGamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef dustbrain het volgende:
Die chick streamt nogsteeds voor wie wils.![]()
![]()
tabzz
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: