SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow ik heb zoveel normals gespeeld, dus tegen noobs, dat ik pik zuig. FAAAHAAACKWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Soraka in aram is free win, gewoon liandry en een relais kopen kan je hun hele team perma slowen/kapot burnen met starcallquote:![]()
Ik snap niet hoe iemand aram competitief kan vinden met die enorme luck factor. Er Zit een nog veel grotere luck factor in dan in gewone 5v5.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het is gewoon hersenloos vermaak, meer nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik snap niet hoe iemand aram competitief kan vinden met die enorme luck factor. Er Zit een nog veel grotere luck factor in dan in gewone 5v5.![]()
dat kost je 2,50quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik duo alleen met challengers die mij carrien.🔒![]()
(:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik duo alleen met challengers die mij carrien.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Duuuus. Net een game, tegenstander taric/teemo tegen Graves(ik)/Leona. Bij voorbaat die Teemo ADC helemaal ruig doen dat hij me wel zou pwnen en shit, eindigde het zo:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: